Exclusiviteit als marketing

Jul 11, 2010 23:33

Ik ben zo'n hacker(/vrije ambtenaar/cyberpunk/wetenschapsliefhebber) die gelooft in het adagium: "information wants to be free!Informatie kost éénmalig iets om te produceren (nieuws, onderzoek, kunst inclusief films) maar heeft daarna enkel de kosten van de drager. Vaniut dat vaste/variabele kosten-verhaaltje komt je met wat sprongen op de ( Read more... )

Leave a comment

Comments 3

argantonis July 11 2010, 22:07:11 UTC
'Information wants to be free' is helemaal niet van toepassing op 'kunst' in de meest brede zin van het woord, inclusief films, muziek etc. Dat is geen public domain en niet betalen is gewoon jatten.
Puur qua informatie ben ik 't er wel mee eens.

Reply


r_lucretia July 12 2010, 09:00:36 UTC
LJ deed het in den beginne ook zo, met de codes.

Reply

dwizzy July 12 2010, 16:12:46 UTC
ohja, goed punt :) Al was het bij LJ waarschijnlijk wel ècht noodzaak om een beetje rustig de servers te laten groeien

Reply


Leave a comment

Up