Իսկ էն մասը, որտեղ ինքն ասում ա, որ հայկական եկեղեցական ճարտարապետության ակունքները գալիս են Իրանից, պետք ա՞ թարգմանել, թե՞ հայրենասիրաբար պետք ա իգնոր անել։)))
Շատ հետաքրքիր թեմա յա, իրականում ու շատ մասնագիտորեն ու փիլիսոփայորեն ներկայացված ա Անդրեյ Բելիի նամակում Իվանով-Ռազումնիկին (Андрей Белый и Иванов-Разумник. Переписка/ Москва 1998, С.647-650)։ Նույն նամակում էլ Բելին գրում ա. "Книга Стржиговского на 2/3 написана трудом Тораманьяна... Тораманьян всю жизнь под град насмешек - копал, измерял развалины, делал прогнозы и голодал". Ու Բելին իրականում չի չափազանցնում. առանց Զվարթնոցի, որը հայտնաբերեց ու ուսումնասիրեց Թորամանյանը, չէր լինի Ստրժիգովսկու գիրքը։
С Стрижогвский считал армянскую церковь протоформой европейской христианской архитектуры, но косточка формы армянской церкви была посажено иранской архитектурой 2-3 вв. нашей эры.
Ընդհանրապես Թորամանյանը մարդկային ու մասնագիտական առումով հատուկ մարդ էր, իրական "պոդվիժնիկ" /չգիտեմ, ոնց թարգմանեմ/, որոնք շատ քիչ են եղել հայոց նորագույն պատմության ընթացքում։
Comments 25
Reply
Reply
Reply
Reply
(The comment has been removed)
Reply
(The comment has been removed)
Reply
Reply
Reply
С Стрижогвский считал армянскую церковь протоформой европейской христианской архитектуры, но косточка формы армянской церкви была посажено иранской архитектурой 2-3 вв. нашей эры.
Ընդհանրապես Թորամանյանը մարդկային ու մասնագիտական առումով հատուկ մարդ էր, իրական "պոդվիժնիկ" /չգիտեմ, ոնց թարգմանեմ/, որոնք շատ քիչ են եղել հայոց նորագույն պատմության ընթացքում։
Reply
իսկ Թորամանյանը առանձին պատմություն ա, չուսումնասիրված մի մեծ թեմա
Reply
Reply
ահագին ծավալուն ու լուրջ գործ ա, էնտուզիազմը հերիք չի
Reply
Reply
Reply
Leave a comment