ціна, яку ви бачите на екрані

Oct 04, 2010 10:00

Що собою являють фірми, які просувають свій товар у форматі "infomercials" ("телемагазинів")? Ці ролики можуть тривати і по півгодини, а значить коштують шалених грошей. Чому транснаціональні гіперкорпорації, типу кокакол і макдональдсів, собі цього не дозволяють, а всякі ножики з блендерами - дозволяють?

прєвєд сєкорскій, всяка нипанятна хуйня, канєшна не можуть, експерименти над гуманоїдами, вовки і люди, побутова техніка, міжміські поштові сполучення, тєлєвізор, нанотехнології, магазини, життєве, нинастаящі ріквізіти, бумбастік, знаю що не можна вестись на такі штукі, дешеві варіанти

Leave a comment

Comments 4

syvi_svyni October 4 2010, 07:10:20 UTC
їх же показують вдень, коли все одно тб ніхто не дивиться, і по якимось тухлим каналам. так що, навряд там прямо-таки шалені гроші.
ну і виробництво такого роліка недорог. хоча він і довгий, але ніяких особливих примочок, декорацій, графіки тощо там немає. зазвичай хтось просто щось розповідає. тобто потрібний сценарій, пара акторів та орендувати трохи стандартного обладнання на одну-дві зміни.

Reply

hector_von_kyiv October 4 2010, 07:13:00 UTC
Ну, я мав на увазі, шалені гроші за ефір. Але справді: нерейтинговий час і тухлі канали - мабуть так.

Reply

izyumskiy_m October 4 2010, 07:34:08 UTC
звичайно так!
навіть на одному й тому ж каналі вартість секунди рекламного часу може відрізнятися в сотні разів залежно від часу доби.
така реклама копійки коштує, насправді.

Reply

hector_von_kyiv October 4 2010, 07:43:05 UTC
Тоді все ясно :)

Reply


Leave a comment

Up