Oct 04, 2010 10:00
Що собою являють фірми, які просувають свій товар у форматі "infomercials" ("телемагазинів")? Ці ролики можуть тривати і по півгодини, а значить коштують шалених грошей. Чому транснаціональні гіперкорпорації, типу кокакол і макдональдсів, собі цього не дозволяють, а всякі ножики з блендерами - дозволяють?
прєвєд сєкорскій,
всяка нипанятна хуйня,
канєшна не можуть,
експерименти над гуманоїдами,
вовки і люди,
побутова техніка,
міжміські поштові сполучення,
тєлєвізор,
нанотехнології,
магазини,
життєве,
нинастаящі ріквізіти,
бумбастік,
знаю що не можна вестись на такі штукі,
дешеві варіанти
Leave a comment
Comments 4
ну і виробництво такого роліка недорог. хоча він і довгий, але ніяких особливих примочок, декорацій, графіки тощо там немає. зазвичай хтось просто щось розповідає. тобто потрібний сценарій, пара акторів та орендувати трохи стандартного обладнання на одну-дві зміни.
Reply
Reply
навіть на одному й тому ж каналі вартість секунди рекламного часу може відрізнятися в сотні разів залежно від часу доби.
така реклама копійки коштує, насправді.
Reply
Reply
Leave a comment