ціна, яку ви бачите на екрані

Oct 04, 2010 10:00

Що собою являють фірми, які просувають свій товар у форматі "infomercials" ("телемагазинів")? Ці ролики можуть тривати і по півгодини, а значить коштують шалених грошей. Чому транснаціональні гіперкорпорації, типу кокакол і макдональдсів, собі цього не дозволяють, а всякі ножики з блендерами - дозволяють?

прєвєд сєкорскій, всяка нипанятна хуйня, канєшна не можуть, експерименти над гуманоїдами, вовки і люди, побутова техніка, міжміські поштові сполучення, тєлєвізор, нанотехнології, магазини, життєве, нинастаящі ріквізіти, бумбастік, знаю що не можна вестись на такі штукі, дешеві варіанти

Previous post Next post
Up