Конституційний закон про постійні відкриті вибори та референдуми (продовження)

Sep 12, 2014 17:45

Початок тут

Розділ VI
ФІНАНСОВЕ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДГОТОВКИ І ПРОВЕДЕННЯ ВИБОРІВ

Стаття 26.
ФІНАНСУВАННЯ ВИБОРІВ
1. Витрати на підготовку і проведення виборів кандидатів здійснюються за рахунок виборців дільниці, які сплачують дільничній виборчій комісії суму 10 гривень в рік з кожного виборця. Оплата здійснюється протягом січня місяця кожного року. У випадку несплати громадянином податку на вибори стягнення відбувається в судовому порядку.

Стаття 27.
Виборчий фонд кандидатів не обмежується. Важливі не гроші, а думки, ідеї, програми та їх втілення у життя. Гроші брехунів та обіцяльників не окупляться, бо вони швидко будуть відсторонені виборцями.

Стаття 28.
Зібрана сума на дільниці 100.000 гривень в рік (орієнтовно 10000$ в цінах березня-квітня 2014 р.) розподіляється так:

№ Куди направляються кошти Розрахунок Сума
Гривень в рік Примітки
1 Доплата чотирьом відповідальним 4*12місяців *1000грн.місяць 48000
2 Сайт дільниці 10000
3 Доплата за роботу програміста 12місяців *1000грн.місяць 12000
4 Передається на обласний з’їзд Відповідальних. 2000
5 Передається на Український з’їзд Відповідальних. 2000
6 Резервний фонд. Практика покаже: можливе зменшення суми податку з громадян, або збільшення суми на оплату відповідальних та або програміста. 26000 На оренду приміщень, на звукову апаратуру тощо.

Так як кількість виборців становить (дуже приблизно) 45.000.000 громадян, то число дільниць буде 4500.

Вартість (ціна) довільної кількості виборів та референдумів в Україні в рік становить 45.000.000*10=450.000.000 або 450 мільйонів гривень, тобто 0.45 мільярда гривень. При нинішній вартості виборів 1.9 мільярда на одні вибори це економія коштів 1.9-0,45=1.45 мільярда або 1450 мільйонів гривень тільки на одних президентських виборах в 2014 році не враховуючи парламентські вибори. З врахуванням парламентських виборів сума економії коштів буде 2.9 мільярда гривень.

Розділ VII
ВИСУВАННЯ І РЕЄСТРАЦІЯ КАНДИДАТІВ

Стаття 29.
ЗАГАЛЬНИЙ ПОРЯДОК ВИСУВАННЯ КАНДИДАТІВ
1. Висування кандидатів розпочинається за місяць і закінчується за 15 днів до дня голосування.

2. Право висування кандидатів у Обрані здійснюється через партії, громадські організації, або шляхом самовисування у порядку, передбаченому цим Законом.

3. Одна і та ж особа може бути включена лише до одного виборчого списку кандидатів у Обрані.

4. Кандидати в президенти, депутати ВР, голови адміністрацій подають документи в Центральну комісію зборів Відповідальних.

5. Кандидати в обласні Ради, судді, голови міст подають документи в обласне комісію зборів відповідальних.

6. Кандидати, що обираються на одній дільниці подають документи комісії цієї дільниці.


Стаття 30.
Зареєстрованим є кандидат в Обрані, який подав повний перелік документів для реєстрації і його дані розміщені на сайті дільниці(дільниць). Всі дані такого претендента Обрані повинні розмістити на сайті(ах) дільниці(ь) протягом 2 робочих днів.

Для реєстрації кандидат повинен передати відповідній комісії наступні документи:
1) заяву про реєстрацію в кандидати;
2) автобіографії кандидата в Обрані, на паперовому носії або в електронному вигляді, що обов'язково повинна містити: прізвище, власне ім'я (всі власні імена) та по батькові (за наявності), число, місяць, рік і місце народження, громадянство із зазначенням часу проживання на території України, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (в тому числі на виборних посадах), партійність, склад сім'ї, адресу місця проживання, контактний номер телефону, відомості про наявність чи відсутність судимості;
3) декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру кандидата за рік на момент подачі документів;
4) 4 фотографії кандидата розміром 4х6 сантиметрів на паперових носіях та в електронному вигляді;
5) ксерокопії першої та другої сторінок паспорта громадянина України кандидата;
6) програму кандидата - що хоче створити;
7) задачі кандидата - що хоче змінити, чому і навіщо.
8) довідку про адекватність від комісії психіатрів та перевірку (тест) інтелектуальних можливостей (для кандидатів на посаду президента, гетьмана, депутата ВР);
9) Довідку про вільне володіння українською мовою та оцінку, отриману за диктант з Української мови.

Стаття 31.
Грошова застава законом не передбачена.

Стаття 32.
Декларування майнового стану, доходів, витрат і зобов'язань фінансового характеру кандидатом у Обрані.

1. Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за рік, що передує року початку виборчого процесу, подається кандидатом за формою, що визначена Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції".http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/3206-17.

Стаття 33.
ВІДМОВА В РЕЄСТРАЦІЇ КАНДИДАТА В ОБРАНІ
1. Відповідальний відмовляє в реєстрації кандидата в разі:
1) порушення вимог цього Закону;
2) відсутності документів, зазначених у статті 30 цього Закону;
3) припинення громадянства України кандидата в Обрані;
4) вибуття особи, висунутої кандидатом, за межі України для проживання чи з метою отримання політичного притулку;
5) визнання особи, висунутої кандидатом, недієздатною;
6) набрання щодо особи, висунутої кандидатом, законної сили обвинувальним вироком суду за вчинення умисного злочину;
7) виявлення обставин, які позбавляють особу, висунуту кандидатом, права бути Обраним відповідно до цього Закону.

2. Рішення про відмову в реєстрації кандидата в Обрані розміщується на сайті дільниці.

3. Кандидати в Обрані на кількох дільницях подають документи тільки в одну дільницю. На всі інші дільниці надсилаються електронні копії. Відмова в реєстрації таких претендентів здійснюється голосуванням Відповідальними на сайті з’їзду Відповідальних при наявності більшості голосів Відповідальних тих дільниць, на яких балотується кандидат. Сайт Відповідальних організовує та підтримує з’їзд Відповідальних, на якому представлені по одному відповідальному від однієї, або від 2 дільниць.

РОЗДІЛ VIII
ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИБОРІВ

Стаття 34.
ОСНОВНІ ЗАСАДИ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИБОРІВ

1. Виборцям забезпечується можливість доступу до різнобічної, об'єктивної та неупередженої інформації, потрібної для здійснення усвідомленого, поінформованого, вільного вибору.

2. Інформація, що міститься на сайті кожної дільниці є відкритою. На офіційному веб-сайті дільниці містяться всі відомості, перелічені в статті 40.

Стаття 36.
ЗАГАЛЬНЕ ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИБОРІВ

1. Загальне інформаційне забезпечення виборів включає інформування виборців про:
1) виборчі права громадян та способи їх здійснення і захисту;
2) можливість та процедура перевірки включення себе та інших виборців до списку виборців на виборчій дільниці;
3) порядок зміни виборцю виборчої дільниці при зміні виборчої адреси;
4) телефони Відповідальних та членів виборчої комісії;
5) початок і кінець періоду голосування;
6) процедуру можливості голосувати за місцем перебування;
7) право на оскарження порушень своїх виборчих прав та способи здійснення цього права;
8) відповідальність за порушення законодавства про вибори.

2. Відповідальні не пізніш як за місяць до дня голосування оприлюднюють на своєму веб-сайті цей закон.

Стаття 37.
СПЕЦІАЛЬНЕ ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИБОРІВ
1. Спеціальне інформаційне забезпечення виборів передбачає інформування виборців про:
1) зареєстрованих кандидатів та суб'єктів їх висування;
2) передвиборні програми кандидатів;
3) скасування реєстрації (вибуття) кандидата;
4) факти та події, пов'язані з виборчим процесом.

2. Засоби масової інформації, інформаційні агентства можуть брати участь у загальному та спеціальному інформаційному забезпеченні.

Стаття 38.
ЗАСАДИ УЧАСТІ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ АГЕНТСТВ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ВИБОРІВ
1. Під час виборчого процесу засоби масової інформації та телерадіоорганізації вимушені розміщувати інформаційні матеріали про всіх кандидатів так, щоб об’єм інформації про кожного кандидата за тиждень не відрізнявся більше ніж на 30%.

2. Контроль за дотриманням вимог цього Закону в частині участі засобів масової інформації та інформаційних агентств в інформаційному забезпеченні виборів та проведенні передвиборної агітації здійснюють Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення (стосовно електронних (аудіовізуальних) засобів масової інформації) та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику в інформаційній та видавничій сферах (стосовно друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств).

При здійсненні такого контролю можуть використовуватися матеріали моніторингу, надані Відповідальними, дільничними комісіями, громадськими організаціями та громадянами.

Стаття 39.
ГАРАНТІЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ВИБОРЧОМУ ПРОЦЕСІ КАНДИДАТІВ.
1. Кандидатам, крім кандидата, який є Президентом України або народним депутатом України, не може бути відмовлено у звільненні на період передвиборної агітації від виконання виробничих або службових обов'язків за місцем роботи з наданням неоплачуваної відпустки.

2. Кандидат під час виборчого процесу не може бути звільнений з роботи з ініціативи власника підприємства, установи, організації або уповноваженого ним органу, командира військової частини (формування). Кандидат без його згоди не може бути переведений на іншу роботу, направлений у відрядження, а також призваний на військову або альтернативну (невійськову) службу, навчальні (перевірні) та спеціальні збори військовозобов'язаних.

Розділ ІX
ГОЛОСУВАННЯ ТА ВСТАНОВЛЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ВИБОРІВ

Стаття 40.
ВЕБ-САЙТ ВИБОРЧОЇ ДІЛЬНИЦІ.
1. На сайті виборчої дільниці містяться дані, перелічені в статтях 36,37 цього закону та кілька баз даних про кожні вибори окремо. У кожній базі містяться дані, перелічені в статті 30 цього закону, номер кожного кандидата. Окремо розміщена база даних з списком громадян дільниці.

Стаття 41.
ПІДГОТОВКА ДО ГОЛОСУВАННЯ
1. Дільнична виборча комісія та відповідальні сповіщають виборців включених до списку виборців на цій дільниці про час голосування оголошеннями на кожному під’їзді, або будинку, усно або по телефону за тиждень до початку виборів.

Стаття 42.
ОРГАНІЗАЦІЯ І ПОРЯДОК ГОЛОСУВАННЯ
1. Вибори відбуваються протягом 1 тижня. Виборці голосують по телефону, по Інтернету, або особисто з паспортом, або документом, що замінює паспорт. Особисте голосування має переваги і не може бути змінене голосуванням по телефону. Голосувати можна із-за кордону по Інтернету листом або через відеозв'язок по Skype, або іншій системі відеозв'язку. При цьому на виборчій дільниці родич(і) особи має(мають) підтвердити особу голосуючого. Відповідальний повинен записати дані особи, яка підтверджує особу, що голосує з-за кордону, бо це адміністративна відповідальність у випадку обману. Голосування по телефону перевіряється відповідальним. Під час тижня голосування кожен громадянин має право один раз змінити свій вибір особисто, з паспортом, або документом, який його заміняє. (Тому що шахраї по телефону можуть обманути). Після тижня голосування кожен громадянин має право змінити свій вибір один раз у місяць. Зміна вибору відбувається тільки особисто із паспортом, або документом, який його заміняє. Якщо хтось із відповідальних за збереження результатів відмовляється змінювати, або реєструвати волевиявлення, то громадянин звертається до комісії дільниці. Якщо комісія не задовольняє волевиявлення, то це роблять збори громади зі зміною відповідального та комісії. Результати голосування постійно знаходяться на сайті кожної виборчої дільниці і кожен може подивитися на результат виборів і на вибір кожного громадянина України. За останній день голосування не можна вносити суттєві зміни у базу даних. Ці зміни вносяться тільки у випадку спроб фальшування за згодою комісії дільниці. Збори громади можуть відмінити фальшовані дані і провести нові вибори на дільниці, або ряду дільниць. Про це попереджують орган, в який обирають кандидата. При потребі громадяни цієї дільниці своїм зібранням можуть змінити місце розташування, або заблокувати те місце, у якому хтось намагається зашкодити проведенню виборів, або референдуму. Результати голосування відповідальні заносять на сайт виборчої дільниці за два робочих дні.

Стаття 43.
ВИЗНАННЯ ДІЛЬНИЧНОЮ ВИБОРЧОЮ КОМІСІЄЮ ГОЛОСУВАННЯ НА ВИБОРЧІЙ ДІЛЬНИЦІ НЕДІЙСНИМ
1. Дільнична виборча комісія може визнати голосування на виборчій дільниці недійсним у разі встановлення нею порушень вимог цього Закону, внаслідок яких неможливо достовірно встановити результати волевиявлення виборців, лише при виявленні фактів обману Відповідального(их), встановлення судом обману в документах, поданих згідно статті 55 цього закону.

2. При визнанні виборчою комісією виборів на дільниці недійсним, відбуваються нові вибори через тиждень з моменту прийняття рішення про недійсність попередніх виборів. Якщо нові вибори продемонструють зниження відсотку по Обраним на багатьох дільницях до рівня нижче 50%, то такі Обрані переобираються автоматично.

Стаття 44.
1. Кожен кандидат самостійно встановлює підсумок голосування шляхом додавання голосів, отриманих на всіх виборчих дільницях в межах свого округу.

Стаття 45.
1. Офіційного оприлюднення результатів виборів не проводиться і кандидат, починаючи з моменту закінчення тижня голосування і набрання кількості голосів на свою користь більше, ніж 50% відразу стає Обраним, а попередній Обраний відразу втрачає своє звання. Виключно два фактори визначають прізвище Обраного - це веб-сайти дільниць, де він обирався та його власний паспорт.

Розділ X
ПОВТОРНЕ ГОЛОСУВАННЯ, ПОВТОРНІ ВИБОРИ, ПОРЯДОК ЗАМІЩЕННЯ ОБРАНИХ, ПОЗАЧЕРГОВІ ВИБОРИ

Стаття 46.
ПОВТОРНЕ ГОЛОСУВАННЯ
1. Якщо в окрузі жоден з претендентів не набрав 50% голосів, то проводиться другий тур голосування, тобто в списку кандидатів залишаються два кандидати, яку набрали максимальну кількість голосів на всіх дільницях свого округу і процес голосування продовжується ще на тиждень.

2. Якщо у другому турі жоден претендент не набрав 50% голосів (по всіх дільницях), то обраного від цього округу немає і нові повторні вибори автоматично відбуваються через місяць з новим, або уточненим, або зміненим складом кандидатів до тих пір, поки не буде когось обрано.

Стаття 47.
ПРОМІЖНІ ВИБОРИ.
1. У разі дострокового припинення повноважень Обраного у порядку встановленому цим Законом призначаються проміжні вибори.

2. Проміжні вибори в одномандатному окрузі проводяться автоматично через місяць з дня припинення повноважень Обраного.

Стаття 48.
ОСОБЛИВІСТЬ ПРОВЕДЕННЯ ПРОМІЖНИХ ТА ПОЗАЧЕРГОВИХ ВИБОРІВ
1. Обраний обирається тільки на термін до закінчення терміну дії попереднього Обраного.

Розділ XI
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ ВИБОРЧОГО ЗАКОНОДАВСТВА

Стаття 49.
1. Відповідальність за порушення виборчого законодавства визначається цивільним та кримінальним кодексами і встановлюється судом.

Розділ XІІ
ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ

1. Цей Закон набирає чинності з дня опублікування.

Голова Верховної Ради України
м. Київ (підпис)

Вперше запропонований 26 грудня 2013 р. Сьогодні 9 квітня 2014 року.

ідеї гідні розповсюдження, taste makers

Previous post Next post
Up