я би не був таким категоричним, бо маю стаж з обох боків. я кажу про обопільну проблему. бесперечно, що саме НУО мають проявляти більше ініціативи, але ж і журналісти не повинні їх ігнорувати. просто існує велике небажання через різні стереотипи, а вони, як відомо, змінюються досить важко.
якщо конкретне НУО не здатне переконати в чомусь десяток-два конкретних людей - журналістів, "зламати" їхні стереотипи, то як це НУО хоче в чомусь переконувати "широкі верстви" та боротися з їхніми "тарганами"? набридло клянчання державних бабок та примусових ефірів з боку НУО.
як на мене, тут не сенс когось у чомусь переконати, а тим більше у потрібності власної діяльності. питання в іншому - навіщо НУО взагалі публічність? якщо працюєш собі тихенько, виграєш гранти, пишеш звіти, то може й взагалі не варто витрачати енергію на "продажних журналюг"?? а загальним масам взагалі пофіг на твої проекти.
просто треба дивитись інакше - хто до чого прагне. хочеш змін у суспільстві (НУОшник ти чи журік) - знаходь шляхи взаємодії. не хочеш - жодна пропаганда не допоможе.
ну, як на мене, треба не пробувати висвітлювати у ЗМІ "свої здобутки", а піднімати у ЗМІ проблеми, які дійсно хвилюють громадськість. Просто треба змінити кут подачі інформації про заходи НУО. Не як репортажі з круглих столів і т.д., а подавати через проблеми, які намагались вирішити.
так, згоден! бо порожні прес-релізи останнім часом тільки дратують представників медіа. в будь-якому разі, співпраця з медіа та їхня лояльність до вашої НУО випрацьовується місяцями, а то й роками.
А еще неплохо бы НУОшникам иногда спрашивать СМИшников, НАСКОЛЬКО проблема, которые решаются являются таковыми в РЕАЛЕ....
Например, есть любимые "толератами" темы о национальном примирении (для Украины ПОКА что не особо актуальные), а СМИ, вернее, их читатели НЕ СЧИТАЮТ ЭТО ТЕМОЙ, а соответственно, будут писать об этом лишь за денюжку.
Точно так же освещаются проблемы насилия в семьях, защиты североафриканских красноглазых мушек-дрозофил и прочих геев и лесбиянок..
останнім часом питання співпраці НУО та ЗМІ трошки змінилося. бо насправді не дуже зрозуміла кінцева мета гром.організацій. наприклад, вони займаються соціальними проблемами (безпритульними дітьми) і хочуть розповісти про свою діяльність читачам/глядачам/слухачам. але навіщо це робити? просто сказати, що вони існують, і все?
якщо брати приклад америк.НУО, то вони вибудовують повноцінну комунікацію через медіа з єдиною ціллю - отримати від читацької аудиторії внески на розвиток їхньої організації. саме тому заокеанські НУО намагаються з'явитися на шпальтах місцевих газет та в блакитних екранах місцевих каналів. але ж наші НУО існують переважно на гранти, а грантодавцям, за великим рахунком, все одно, напишуть про проект ЗМІ чи не напишуть. думаю, саме тому наші гром.організації особливо й не намагаються будувати сталі відносини з медійниками. а ось якщо донори чітко вимагатимуть, тоді й НУОшки заворушаться.
Comments 13
кажу як НУОшник зі стажем.
не буває "тупих" журналістів - бувають НУО, які не вміють їх зацікавити.
Reply
Reply
набридло клянчання державних бабок та примусових ефірів з боку НУО.
Reply
просто треба дивитись інакше - хто до чого прагне. хочеш змін у суспільстві (НУОшник ти чи журік) - знаходь шляхи взаємодії. не хочеш - жодна пропаганда не допоможе.
Reply
хоча непогано було б там холівр завести з цього приводу:)
Reply
Reply
Reply
Reply
(The comment has been removed)
Reply
Например, есть любимые "толератами" темы о национальном примирении (для Украины ПОКА что не особо актуальные), а СМИ, вернее, их читатели НЕ СЧИТАЮТ ЭТО ТЕМОЙ, а соответственно, будут писать об этом лишь за денюжку.
Точно так же освещаются проблемы насилия в семьях, защиты североафриканских красноглазых мушек-дрозофил и прочих геев и лесбиянок..
Цеоевая аудитория НЕ ХАВАЕТ - СМИ писать не будет
Reply
якщо брати приклад америк.НУО, то вони вибудовують повноцінну комунікацію через медіа з єдиною ціллю - отримати від читацької аудиторії внески на розвиток їхньої організації. саме тому заокеанські НУО намагаються з'явитися на шпальтах місцевих газет та в блакитних екранах місцевих каналів. але ж наші НУО існують переважно на гранти, а грантодавцям, за великим рахунком, все одно, напишуть про проект ЗМІ чи не напишуть. думаю, саме тому наші гром.організації особливо й не намагаються будувати сталі відносини з медійниками. а ось якщо донори чітко вимагатимуть, тоді й НУОшки заворушаться.
Reply
Leave a comment