Пробачте, а яка логіка пов'язує ліберальний, класично-буржуазний Убер і, з іншого боку, повністю контрольований москвогебньою Яндекс, який, як і усе московське, нездатний виживати у будь-яких умовах, окрім монополії?
До Убера пара - Grab. А до Яндекса пара - привокзальний бомбіла на потертій «шестьорці», який хоче 500 карбованців від ЖД до Теремків.
Я тут топлю не за Яндекс (яким сам принципово не користуюсь), а за принцип і методи. Я жодному Василю в балаклаві не делегував свої повноваження розбиратися на ринку послуг перевезників.
Проти Убера протестували вокзальні бомбіли на «шестьорках». Принцип - бажання вокзальних бомбіл утримати монополію на перевезення. І тому бомбіли не лише проти Убера, а проти Граба і усіх інших альтернативних сервісів.
Проти Яндекса протестували Василі у балаклавах. Думаю, Василі проти Убера і Граба нічого не мають. Натомість, Василі протестують не лише проти Яндекса, а і проти Збєрбанка, наприклад.
"при этом они обязательно резкие, шо то ситро" Патамуша денюжку дали - под резкую отработку. И попробуй не отработай - найдут и временно лишат трудосопособности. Все просто, и никакой там (в данном случае) идеи.
Comments 10
Reply
Reply
До Убера пара - Grab. А до Яндекса пара - привокзальний бомбіла на потертій «шестьорці», який хоче 500 карбованців від ЖД до Теремків.
Reply
Reply
Проти Убера протестували вокзальні бомбіли на «шестьорках».
Принцип - бажання вокзальних бомбіл утримати монополію на перевезення.
І тому бомбіли не лише проти Убера, а проти Граба і усіх інших альтернативних сервісів.
Проти Яндекса протестували Василі у балаклавах.
Думаю, Василі проти Убера і Граба нічого не мають.
Натомість, Василі протестують не лише проти Яндекса, а і проти Збєрбанка, наприклад.
Reply
Reply
Патамуша денюжку дали - под резкую отработку. И попробуй не отработай - найдут и временно лишат трудосопособности. Все просто, и никакой там (в данном случае) идеи.
Reply
Reply
Reply
Leave a comment