Морлоки, космос та книги. Майже філософські проблеми за мотивами "школи літературного менеджменту"

Apr 10, 2012 12:00

Як писалося раніше, я був на "школі літературного менеджменту". Там був захоплений ентузіазмом молодих організаторів, але низьких фаховий рівень частини доповідачів і неготовність інших суттєво знизили результат усього заходу.

Тепер - про загально-космічно-філософські проблеми сфери - літклубу/школи і взагалі спільноти, що намагається просувати ( Read more... )

критиканство, книги, маруся, школа, роздуми

Leave a comment

Comments 14

vent_de_la_mer April 17 2012, 16:58:39 UTC
//Метафора: браузер Сhrome, замість того, щоб перетягувати народ з FireFox та інших, рекламується тільки на тих, у кого він уже стоїть на ПК. Смішно? //

Саме за таким принципом і діють національно-свідомі спільноти протягом останніх 20 років. типа "Клуб Справжніх Українців"

Шкляр це чудово описав: кучка ПатріЙотів сидить у лісі і вважає усіх інших козламинеправильними.

Reply

archervarius April 18 2012, 06:44:10 UTC
ну да, це їх типовий стиль. у Шкляра занятно, ці патріоти ще гадять всій окрузі, а потім дивуються, чого їх не вважають героями

Reply

vent_de_la_mer April 18 2012, 16:44:54 UTC
там ще цікавий момент: повстанці агітують селян прокламаціями Патріотичного Змісту, а селянам це пофіг. А повстанці все агітують та й агітують тими ж словами. Навіть не намагаються підібрати аргументи, що зацікавили б clientèle :)

Reply


oraushenbah January 29 2013, 13:13:55 UTC
Ключове слово тут - баблос... Єдиний з доповідачів, хто чітко сказав "народ - читає", був Завен Баблоян
І це не дивно:)
Взагалі цікаво, сподобалось. Але трохи надмірний нахил у бік кон`юнктури (хіба маркетингові дослідження не залицяння до неї?). Споконвічне питання - письменники повинні бігати за примхами публіки чи виховувати іх? По Сервантесу, найвища мета творчості - повчати й усолоджувати водночас, і тому вчитися маркетингу варто з озиранням на світлі цілі.

Reply

archervarius January 29 2013, 13:35:08 UTC
ІМХО, розуміти потреби користувачів - це основа просування продукту. знати потребу, або розуміти причини відсутності цієї потреби. відсутність такого розуміння веде до "агітування загітованих" або до оголошення всіх незгодних дебілами і манкуртами) це все стосується радше просування читання як процесу, ніж власне творчості

про письменників. ну да, за Бартом, є задоволення від тексту, який відповідає запитам, і насолода від тексту, який їх формує. якщо письменник хоче успіху прямо зараз, а не у вічності, то на аудиторію треба оглядатися.

Reply


Leave a comment

Up