Як писалося раніше, я був на "школі літературного менеджменту". Там був
захоплений ентузіазмом молодих організаторів, але низьких фаховий рівень частини доповідачів і неготовність інших суттєво знизили результат усього заходу.
Тепер - про загально-космічно-філософські проблеми сфери - літклубу/школи і взагалі спільноти, що намагається просувати
(
Read more... )
Comments 14
Саме за таким принципом і діють національно-свідомі спільноти протягом останніх 20 років. типа "Клуб Справжніх Українців"
Шкляр це чудово описав: кучка ПатріЙотів сидить у лісі і вважає усіх інших козламинеправильними.
Reply
Reply
Reply
І це не дивно:)
Взагалі цікаво, сподобалось. Але трохи надмірний нахил у бік кон`юнктури (хіба маркетингові дослідження не залицяння до неї?). Споконвічне питання - письменники повинні бігати за примхами публіки чи виховувати іх? По Сервантесу, найвища мета творчості - повчати й усолоджувати водночас, і тому вчитися маркетингу варто з озиранням на світлі цілі.
Reply
про письменників. ну да, за Бартом, є задоволення від тексту, який відповідає запитам, і насолода від тексту, який їх формує. якщо письменник хоче успіху прямо зараз, а не у вічності, то на аудиторію треба оглядатися.
Reply
Leave a comment