על הסונט ההומוארוטי העברי

Sep 29, 2004 10:55


יום הכיפורים שחלף לא מכבר וסהרוני האלנמת שמתחת לעיני מעוררים בי חשק לערוך חשבונפש. כמה טוב שיש לי בלוג ( Read more... )

about poetry, poetry (original)

Leave a comment

Comments 9

cinamon September 29 2004, 01:22:58 UTC
.אכן. ולי נותר להצר על שאינך כותב יותר

ובמעבר חד לנושא שאינו קשור ישירות לאנטרי שלך, בדיוק אתמול
הלחנתי את אופלי של רמבו, והשתמשתי בתרגום שלך - כלומר
השיר המולחן הוא שני בתים בצרפתית ולאחריהם
.שני בתי התרגום וחוזר חלילה
יצא נחמד דווקא; עדיין דורש עבודה, אבל
.זה מסתדר נהדר עם המוסיקה - גם המקור וגם התרגום
:)
?...אני מקווה שיש לי רשותך להשתמש בתרגום

Reply

כמובן antinous September 29 2004, 01:33:15 UTC
מחמיא לי מאוד! מתי אזכה לשמוע אותו? התקשרי אלי לפני השפצירן הבא

Reply


ijon September 29 2004, 05:55:29 UTC

אכן, בנאי אינו פסבדונים של ברונובסקי, ולו משום שהשיר שציטטת עלוב לגמרי, וזה לא היה קורה לברונובסקי.

Reply

antinous September 29 2004, 09:52:56 UTC
אמת ויציב. חשבתי שזו פרודיה מרושעת, ושאלתי את עצמי מי יכול לכתוב פרודיה כזאת. חוצמזה, הטור "למי עכשיו את פה שותקת" צלצל לי מוכר

Reply


tryscer September 29 2004, 11:43:05 UTC

אנטינוס! כמה חסרו לי האנטרים שלך.

בכל אופן ועל כל מקרה, טוב שיש כמה דברים מהתקופה הפרה-פובליציסטית שלך שמותר לנו לקרוא.

עשית לי חשק לכתוב.

Reply

אז כתוב, כתוב חביבי antinous September 29 2004, 12:35:54 UTC
בכלל, נדמה לי שאני לוקח את עצמי יותר מדי ברצינות עם ענייני הפובליציסטיקה שלי

Reply

Re: אז כתוב, כתוב חביבי tryscer September 29 2004, 12:40:18 UTC
אבד הרצון. זה לא שהמוזה לא שם, היא פשוט השמינה נורא וגידלה חשקונים.

מגיע לך לקחת ברצינות. בכלל, אחרי שעמלת כפי שעמלת, פירסמת כפי שפירסמת כאן ובמקומות אחרים, תירגמת, חיגרת וכולי -- מותר לך קצת לטבול בתחושה שהכל קדוש וחשוב נורא.

Reply


רק רציתי לומר vincent_shadow September 30 2004, 10:36:38 UTC


שמצאו חן בעיני הסונטים שכתבת
אשמח לקרוא עוד

Reply


velfadar October 6 2004, 17:06:21 UTC


בדיון ערני חשק נפשך ואנו הכזיבונו. כאלה אנחנו. פול-עצמי.
על כל פרצוף - במקום הויכוח המיועד, הריני לפרום משנתי באשר לטרנדיותן של הסונטות החביבות עליך כה: מתחתית בורותי הפואטית, אני יכולה רק לשער ש:
1) אופן החריזה והשקילה בסונטות היה קשה מספיק, עד כדי כך שלהוציא יחידי סגולה, אלו ששלחו בו ידם נכשלו כשלון חרוץ או יותר גרוע - התשפרו על הגרסה המוגמרת והבינונית של יצירתם.
2) אופן החריזה והשקילה בסונטות היה כ"כ קל עד שכל דיכּ ופּינוֹ מצאו לנכון לפרסם את יצירות האינסטאנט שלהם ובכך, כאמור, לחטוא לביניוניות.
3) קיימת, כמובן, האופציה האפשרית תמיד והיא - שפספסתי את כוונתך במילין רבים ובנוסף על אי-סיפוק יתר הוכחנות שלך - גם ליהגתי במשך תווי-מסך רבים.
רב הפיק בעולמנו.
מתגעגעת, בלי שום קשר.

Reply


Leave a comment

Up