Некоторое время назад я присоединилась к армии людей в наушниках. И теперь по дороге на работу и с работы в маршрутке на вопрос «вы выходите?» я отвечаю «ась? что
( Read more... )
Попробуйте сделать поиск на торрент-треккере по сокращению TTC. Это аудиокниги The Teaching Company, не исключено что там будут серии про мифологию. Увы, твердо сказать не могу, сам я черпаю оттуда в основном историю и экономику.
Пользоваться торрентами на самом деле - проще простого. Скачиваете скажем, программу utorrent, потом регистрируетесь на сайте торрентов и берете что вам нравится. Это практически не отличается от обычного скачивания, на мой взгляд даже удобнее.
ага, дрейфус відомий, як своєю спеціалізацією в екзистенціалізмі, так і своїми онлайн-лекціями (тут його, виявляється, багато хто із студентів слухає). я не чула, щоб крім нього ще хтось із зірок в цій сфері (або взагалі в гуманітарних), так активно росповсюджував свої лекції в інтернеті, а слухати незіркової якості північно-американські лекції з міфології, я думаю, вам буде дуже скучно (мала досвід праці асистентом в курсі з міфології - дуже болісний був досвід). я б порадила краще пошукати аудіокниги власне кажучи джерел, аніж лекцій-про. хоч, може я помиляюся.
Це ж треба. Виявляється, він такий відомий. Ну, в принципі, це зрозуміло. Хороший оратор. Вміло донисить свою думку, дотепно жартує :)
Аудікниги джерел - це, звичайно ж, добре. Але справа в тому, що мені скоро доведеться самій читати. Тому я б хотіла послухати, як взагалі це роблять англомовні викладачі. Я маю на увазі, як розподіляють матеріал, як привертають увагу, як знімають напругу, як поводяться з аудиторією, як провокують дискусії. Взяти собі якісь вдалі моделі. Ну, якось так.
А чому досвід був болісний? Через нудьгу? Мені здавалося, що викладача, на курси якого записується мало студентів, довго в університеті не триматимуть. Це ж у нас можна хоч весь час переказувати, що чоловік розповідав за сніданком. Чи я дуже помиляюсь?
дрейфус відомий монографією про Буття і Час Гайдегера, і раннім перекладом Мерло-Понті. Я, правда, його не читала і не слухала, але чула шо відомий :).
ну, якщо це не з пізнавальною метою, а з методолонічною, тоді так, варто мабуть що є послухати.
болісно було і через нудьгу, і через загальну некомпетентність, і через переповідання типових інтерпретацій, які насправді суперечать текстові. через поверховість і галоп (іліаду цілу за 6 тижнів прочитали, енеїду - за 4) я вже не кажу про постійні multiple-choice тести на імена.
якість викладача впливає на записуваність хіба що в останні роки навчання, записуваність, в свою чергу, не впливає на працевлаштування. принаймні в північній америці. може в європі воно інакше.
О, Іліада за 6 тижнів - це галоп! Нормальні такі там у вас темпи, жити можна :)
А як може записуваність не впливати на працевлаштування викладача? А якщо щороку записуватиметься 2 людини замість 30 у іншого викладача? Хіба нічого тому нудному і неякісному викладачеві не буде?
Это смотря что. Философия вот так себе. Т.е. там, где речь идет о конкретных вещах, например, о фильме, который я смотрела, хорошо и понятно. А вот там, где лектор пересказывает основные идеи Кьеркегора, уже не очень :) Я просто отключаюсь. Ну, у меня с философией в целом как-то так себе. А художественное просто отлично. Помогает абстрагироваться от пробок :) Зачем торопиться, когда тебе интересное рассказывают :) Для моего английского, я чувствую, очень полезно. Я поначалу не думала даже, что буду понимать большую часть текста. А потом оказалось, что, в принципе, все понятно, а если еще и повторить разок, так и вообще прекрасно. Так что я очень довольна.
Знаешь, если бы не ходила я на работу каждый день, не была бы молодцом. Дома мне как-то вот лениво этим заниматься :) А так... все равно же нечего в транспорте делать. Это просто удобный выход :)
Comments 23
Reply
Но буду иметь в виду в любом случае.
Reply
Reply
Давно пора, да все как-то никак. Не было очень уж большой надобности, наверное.
Reply
я не чула, щоб крім нього ще хтось із зірок в цій сфері (або взагалі в гуманітарних), так активно росповсюджував свої лекції в інтернеті, а слухати незіркової якості північно-американські лекції з міфології, я думаю, вам буде дуже скучно (мала досвід праці асистентом в курсі з міфології - дуже болісний був досвід).
я б порадила краще пошукати аудіокниги власне кажучи джерел, аніж лекцій-про. хоч, може я помиляюся.
Reply
Аудікниги джерел - це, звичайно ж, добре. Але справа в тому, що мені скоро доведеться самій читати. Тому я б хотіла послухати, як взагалі це роблять англомовні викладачі. Я маю на увазі, як розподіляють матеріал, як привертають увагу, як знімають напругу, як поводяться з аудиторією, як провокують дискусії. Взяти собі якісь вдалі моделі. Ну, якось так.
А чому досвід був болісний? Через нудьгу? Мені здавалося, що викладача, на курси якого записується мало студентів, довго в університеті не триматимуть. Це ж у нас можна хоч весь час переказувати, що чоловік розповідав за сніданком. Чи я дуже помиляюсь?
Reply
ну, якщо це не з пізнавальною метою, а з методолонічною, тоді так, варто мабуть що є послухати.
болісно було і через нудьгу, і через загальну некомпетентність, і через переповідання типових інтерпретацій, які насправді суперечать текстові. через поверховість і галоп (іліаду цілу за 6 тижнів прочитали, енеїду - за 4) я вже не кажу про постійні multiple-choice тести на імена.
якість викладача впливає на записуваність хіба що в останні роки навчання, записуваність, в свою чергу, не впливає на працевлаштування. принаймні в північній америці. може в європі воно інакше.
Reply
А як може записуваність не впливати на працевлаштування викладача? А якщо щороку записуватиметься 2 людини замість 30 у іншого викладача? Хіба нічого тому нудному і неякісному викладачеві не буде?
Reply
Reply
А художественное просто отлично. Помогает абстрагироваться от пробок :) Зачем торопиться, когда тебе интересное рассказывают :)
Для моего английского, я чувствую, очень полезно. Я поначалу не думала даже, что буду понимать большую часть текста. А потом оказалось, что, в принципе, все понятно, а если еще и повторить разок, так и вообще прекрасно. Так что я очень довольна.
Reply
Reply
http://www.academicearth.org/
http://fora.tv/
http://www.ted.com/talks.
http://www.thersa.org/
http://comment.rsablogs.org.uk/videos/
http://www.khanacademy.org/
Reply
Reply
Я вот никак не соберусь влиться в армию людей с наушниками...
Reply
Reply
Leave a comment