Поки що залишається. Заважає багато старих копален, на яких побудований Донецьк. Але ж метро - державний проект, а Донбас Арена - на сто відсотків приватний. Вважаю, що Ахметов вже давно вжив би і метро.
Думаю, на певних умовах можна було б на будівництво метро залучити приватний капітал (скажімо, дати право частки прибутку від проїзду та від рекламної діяльності).
Якщо можна залучати приватний капітал на реконструкцію аеропорту, то чим метро принципово відрізняється?..
Comments 6
Reply
Але ж метро - державний проект, а Донбас Арена - на сто відсотків приватний. Вважаю, що Ахметов вже давно вжив би і метро.
Reply
Якщо можна залучати приватний капітал на реконструкцію аеропорту, то чим метро принципово відрізняється?..
Reply
Впрочем, в Израиле light rail собираются строить на частные деньги.
Reply
Leave a comment