Leave a comment

wlodek August 30 2009, 12:38:45 UTC
А будівництво метро в Донецьку так і залишається в замороженому стані?

Reply

andreus August 30 2009, 13:06:35 UTC
Поки що залишається. Заважає багато старих копален, на яких побудований Донецьк.
Але ж метро - державний проект, а Донбас Арена - на сто відсотків приватний. Вважаю, що Ахметов вже давно вжив би і метро.

Reply

wlodek August 30 2009, 13:16:43 UTC
Думаю, на певних умовах можна було б на будівництво метро залучити приватний капітал (скажімо, дати право частки прибутку від проїзду та від рекламної діяльності).

Якщо можна залучати приватний капітал на реконструкцію аеропорту, то чим метро принципово відрізняється?..

Reply

yankel August 30 2009, 13:39:53 UTC
Сомневаюсь. Метро - везде убыточные проекты.
Впрочем, в Израиле light rail собираются строить на частные деньги.

Reply

andreus August 30 2009, 13:46:26 UTC
Думаю, что в Испании метро не совсем убыточный проект.

Reply

andreus August 30 2009, 13:45:41 UTC
Питання про залучання приватного капіталу до реконструкції аєропорту поки що висить у повітрі. Те ж саме і з метро. Приватний інвестор не хоче вкладати грошенята й давати чиновникам зайву можливість красти. А зробити проекти більш прозорими влада чомусь не поспішає.
Вкласти кошти зараз - це просто втратити певну суму, усе що можливо вкрадуть ще на будинковому майданчику, а решту просто прогавлять. Окрім того, міська влада хоче мати долю з кожного об'єкта, в тому числі і з реклами і з проїзду. Навіщо підприємцям вкладати величезні кошти, а потім ще й сплачувати щомісячно величезного хабаря?

Reply


Leave a comment

Up