Поки що залишається. Заважає багато старих копален, на яких побудований Донецьк. Але ж метро - державний проект, а Донбас Арена - на сто відсотків приватний. Вважаю, що Ахметов вже давно вжив би і метро.
Думаю, на певних умовах можна було б на будівництво метро залучити приватний капітал (скажімо, дати право частки прибутку від проїзду та від рекламної діяльності).
Якщо можна залучати приватний капітал на реконструкцію аеропорту, то чим метро принципово відрізняється?..
Питання про залучання приватного капіталу до реконструкції аєропорту поки що висить у повітрі. Те ж саме і з метро. Приватний інвестор не хоче вкладати грошенята й давати чиновникам зайву можливість красти. А зробити проекти більш прозорими влада чомусь не поспішає. Вкласти кошти зараз - це просто втратити певну суму, усе що можливо вкрадуть ще на будинковому майданчику, а решту просто прогавлять. Окрім того, міська влада хоче мати долю з кожного об'єкта, в тому числі і з реклами і з проїзду. Навіщо підприємцям вкладати величезні кошти, а потім ще й сплачувати щомісячно величезного хабаря?
Reply
Але ж метро - державний проект, а Донбас Арена - на сто відсотків приватний. Вважаю, що Ахметов вже давно вжив би і метро.
Reply
Якщо можна залучати приватний капітал на реконструкцію аеропорту, то чим метро принципово відрізняється?..
Reply
Впрочем, в Израиле light rail собираются строить на частные деньги.
Reply
Reply
Вкласти кошти зараз - це просто втратити певну суму, усе що можливо вкрадуть ще на будинковому майданчику, а решту просто прогавлять. Окрім того, міська влада хоче мати долю з кожного об'єкта, в тому числі і з реклами і з проїзду. Навіщо підприємцям вкладати величезні кошти, а потім ще й сплачувати щомісячно величезного хабаря?
Reply
Leave a comment