Leave a comment

Comments 9

ti_ua March 15 2020, 16:51:09 UTC
На фотці 21 один з найнебезпечніших переходів Львова.
Водієві що рухається до центру пішоходів зі сторони парку не видно ніколи.

Reply


picterman March 15 2020, 18:11:45 UTC
не в кацапів часом навчилися тих хлопчиків за 500 баксів ставити на дорогу?

Reply


fakovivan March 15 2020, 21:08:18 UTC
Ну это закономерно, когда во главу угла ставится коммерция, а не конечный результат, человек, то и возникает искушение имитации. Поэтому практически всегда от чиновников мы слышим сколько денег было потрачено, сколько сэкономлено, вместо отчёта о реальных делах. А реальные дела, это ведь не ощущения, пения гимна и не складывание под руководством чиновников очередного трезубца из покрасневших от жары школьников ( ... )

Reply


tourist_ua March 16 2020, 11:16:53 UTC
З тими фігурками то якась епідемія. Вперше побачив їх в Івано-Франківській області, а тепер вони розповзлися від Вінниці та Черкас до Сєвєродонецька. Через пару разів дійсно не звертаєш на них уваги, а в перший раз, якщо їх побачити вночі, і перелякаться можна.
Чому примідняті переходи не роблять - теж загадка. Особисто бачив тільки в Бучі/Ірпені. Хоча навіть машиної їх краще переїжджати ніж звичайні лежачі поліцейські.

Reply


ext_5326628 March 16 2020, 11:40:41 UTC
Писав явно пішохід, бо завжди винуваті водії. Може пора навчити оленів не перебігати дорогу, навіть на зебрі? Не скакати під бампер, бо "он должен міня прапустіть?" Банально виконати ПДР - зупинитися, і хоч оглянутися по боках? Поліції перестати робити вигляд, що вони не бачать гуляючих по дорозі пішоходів і велосипедистів, які їдуть по діагоналі? Чому не написано скільки в тій же Європі штраф за неправильний перехід вулиці? Чи скільки штраф в Чехії за одяг без світловідбивних прибамбасів? Бо вночі людину в темному одязі банально не видно взагалі? А розрізняє око вже коли пізно?

Reply

alex_shutyuk March 18 2020, 19:58:33 UTC
Перед тим, як розвішувати ярлики, я би радив вам спочатку ознайомитися з рейтингом країн за кількістю смертей у ДТП на 100 тис. населення, а потім подивитися, як виглядають вулиці у країнах, які у цьому плані є найбезпечнішими. І ви побачите там саме те, про що йдеться у цьому дописі - обмеження швидкості, острівці безпеки і т.д. Ну і уточню - мове йде саме про вулиці, а не про автобани.

Reply

alex_shutyuk March 21 2020, 15:26:01 UTC
Свіжий сумний приклад того, що чоловічки на узбіччях до безпеки руху не мають взагалі нічого.

... )

Reply


Leave a comment

Up