Якщо дуже хотілося, то можна було кілька секцій поставити прямо навпроти виходу, але ж не 100 метрів лупашити. Ну і є ще варіанти окрім парканів - підвищені переходи, озеленення, звуження проїжджої частини. Ось перехід біля школи у Франції.
В вашем случае между дверьми школы и дорогой больше 10 метров, а в случае с гимназией - меньше. Забор там оправдан, т.к. здания для детей не должны примыкать к дороге.
Еще интересно ваше мнение насчет 32-го фото: как, по вашему, нужно было спроектировать развязку? Спрашиваю, т.к. этот поворот налево - основной путь движения автомобилей с моста на правый берег, там очень интенсивный трафик.
А про сравнение схем метро вышло не совсем честно, т.к. другие города - это финансовые гиганты, которые не были напрямую зависимы от Москвы.
Здорового национализма не хватает, на мой взгляд. Там, где красивые фасады, совсем непонятно, какая это страна - 90% вывесок и стилистических решений не позволяют идентифицировать страну. В Литве и других странах Балтии на этом этапе закон о языке применялся гораздо строже ещё на этапе проектирования. А тут просто бросается в глаза попытка прыгнуть из совка в некую абстрактную Европу. Не хотелось бы, чтобы Украина потеряла свою уникальную самобытность...
Велоінфраструктура! ХА! Колись про неї питались чи буде вона в севастополі. Відповідь була ні, бо місця машинам нема. В місті де місця хоч залийся. В Дніпрі напевно те саме.
Дольник звичайно герой місцевих анекдотів, але Каскад мені сподобався. Крім того, там дуже зручні озеленені тераси з газончиками і штучними каналами, на яких можна відпочивати. Мало хто про це знає і тому там завжди пусто і затишно. Але мене найбільш негативно вразив громадський простір. Починаючи ввід набережної і закінчуючи абсолютно убогою площею перед архітектурним факультетом. Це треба вміти мати в місті стільки грошей і все це похєрити. Разом із місцевим незручним транспортом починаєш відчувати різницю з Львовом. Не хтілось би бути нав/язливо компліментариним, але об/єктивно кажучи, ваша заслуга перед Львовом у цьому аспекті помітна.
Comments 13
на фото 29 паркан ой як потрібен, бо на тому перехресті 33тя гімназія.
Reply
Ну і є ще варіанти окрім парканів - підвищені переходи, озеленення, звуження проїжджої частини. Ось перехід біля школи у Франції.
( ... )
Reply
Еще интересно ваше мнение насчет 32-го фото: как, по вашему, нужно было спроектировать развязку? Спрашиваю, т.к. этот поворот налево - основной путь движения автомобилей с моста на правый берег, там очень интенсивный трафик.
А про сравнение схем метро вышло не совсем честно, т.к. другие города - это финансовые гиганты, которые не были напрямую зависимы от Москвы.
Reply
Reply
Reply
Reply
Колись про неї питались чи буде вона в севастополі. Відповідь була ні, бо місця машинам нема. В місті де місця хоч залийся.
В Дніпрі напевно те саме.
Reply
Reply
Leave a comment