Leave a comment

Comments 13

poreiro November 25 2018, 07:54:23 UTC

на фото 29 паркан ой як потрібен, бо на тому перехресті 33тя гімназія.

Reply

alex_shutyuk November 25 2018, 09:14:52 UTC
Якщо дуже хотілося, то можна було кілька секцій поставити прямо навпроти виходу, але ж не 100 метрів лупашити.
Ну і є ще варіанти окрім парканів - підвищені переходи, озеленення, звуження проїжджої частини. Ось перехід біля школи у Франції.

... )

Reply

zim_ua November 25 2018, 18:22:39 UTC
В вашем случае между дверьми школы и дорогой больше 10 метров, а в случае с гимназией - меньше. Забор там оправдан, т.к. здания для детей не должны примыкать к дороге.

Еще интересно ваше мнение насчет 32-го фото: как, по вашему, нужно было спроектировать развязку? Спрашиваю, т.к. этот поворот налево - основной путь движения автомобилей с моста на правый берег, там очень интенсивный трафик.

А про сравнение схем метро вышло не совсем честно, т.к. другие города - это финансовые гиганты, которые не были напрямую зависимы от Москвы.

Reply

ti_ua November 25 2018, 09:22:10 UTC
Та запаркувалися би під самий фасад без паркану.

Reply


mardis November 25 2018, 08:33:59 UTC

avs_lt November 25 2018, 09:15:39 UTC
Здорового национализма не хватает, на мой взгляд. Там, где красивые фасады, совсем непонятно, какая это страна - 90% вывесок и стилистических решений не позволяют идентифицировать страну. В Литве и других странах Балтии на этом этапе закон о языке применялся гораздо строже ещё на этапе проектирования. А тут просто бросается в глаза попытка прыгнуть из совка в некую абстрактную Европу. Не хотелось бы, чтобы Украина потеряла свою уникальную самобытность...

Reply


ti_ua November 25 2018, 09:21:28 UTC
Велоінфраструктура! ХА!
Колись про неї питались чи буде вона в севастополі. Відповідь була ні, бо місця машинам нема. В місті де місця хоч залийся.
В Дніпрі напевно те саме.

Reply


smolyaninow November 25 2018, 09:46:11 UTC
Дольник звичайно герой місцевих анекдотів, але Каскад мені сподобався. Крім того, там дуже зручні озеленені тераси з газончиками і штучними каналами, на яких можна відпочивати. Мало хто про це знає і тому там завжди пусто і затишно. Але мене найбільш негативно вразив громадський простір. Починаючи ввід набережної і закінчуючи абсолютно убогою площею перед архітектурним факультетом. Це треба вміти мати в місті стільки грошей і все це похєрити. Разом із місцевим незручним транспортом починаєш відчувати різницю з Львовом. Не хтілось би бути нав/язливо компліментариним, але об/єктивно кажучи, ваша заслуга перед Львовом у цьому аспекті помітна.

Reply


Leave a comment

Up