Ні, все правильно з точки зору Техасу, де пішки ходить тільки один crazy tourist з Європи (я). Тоді ширини тротуару вистачає з головою, більше ж нікого нема.
Ну тепер треба безмитний імпорт автомобілів з Європи зробити, шоб авто було у всіх, місто перетворилося на одну велику пробку, яка починається від польського кордону.
Тільки так можна переконати автомобілістів та проектантів, шо ніколи не ходять пішки, шо пішоходи і роверисти навіщось потрібні.
Дуже шкода, бо такі центри у багатьох містах Європи є парковками P+R: лишив машину та їдь у місто на трамваї чи метро. Львів міг би подумати про це вже тепер, а не робити все з відставанням у 30 років.
>>>Ну тепер треба безмитний імпорт автомобілів з Європи зробити...
Для чого ж так складно? Достатньо продовжувати тенденцію поводження з львівським громадським транспортом - і багатьом прийдеться пересісти на автомобіль...
Comments 5
Ну тепер треба безмитний імпорт автомобілів з Європи зробити, шоб авто було у всіх, місто перетворилося на одну велику пробку, яка починається від польського кордону.
Тільки так можна переконати автомобілістів та проектантів, шо ніколи не ходять пішки, шо пішоходи і роверисти навіщось потрібні.
Дуже шкода, бо такі центри у багатьох містах Європи є парковками P+R: лишив машину та їдь у місто на трамваї чи метро. Львів міг би подумати про це вже тепер, а не робити все з відставанням у 30 років.
Reply
Для чого ж так складно? Достатньо продовжувати тенденцію поводження з львівським громадським транспортом - і багатьом прийдеться пересісти на автомобіль...
Reply
Люди терплять трамвай без опалення і кондиціонера, бо на інших не їздили. Але це терпіння має свої межі.
Reply
Саме відсутність адекватної альтернативи у вигляді ГТ призводить до вимушеного використання приватного
Reply
Reply
Leave a comment