«39. Буквально одного разу бачив воїна у екіпі, що летів автомобільною смугою, ігноруючи велодоріжку поряд. У Нідерландах за таке, наскільки я знаю, штрафують. Цікаво, чи світить щось за таку їзду у Німеччині?»
Ні, звичайно. Fuck Нідерланди і спасибі Німецькому велоклубу ADFC за наше щасливе дитинство: він дуже активно вписується, коли політики, що їздять великими мерседесами, знову намагаються якесь антивелосипедне гімно ухвалити.
Найбільш велосипедним містом Німеччини є Мюнстер, хоча ADFC і його критично оцінює (оцінка 3.1, у Ляйпціґа 3.7, німецька шкала оцінок шестибальна, але зворотня: найліпша оцінка 1, найгірша 6).
У ФБ мені таке написали - ""Цікаво, чи світить щось за таку їзду у Німеччині?" - 15 евро якщо спіймають... і буде бажання паритися...Якщо ж намутити щось тупе(там проти руху, чи ігнорування світлофору) на дорозі, то буде штраф як з автомобіля + можна втратити права на машину(якщо вони є)"
Написав автомобіліст, ггг. Який, очевидно, не знає, шо проти руху їхати дозволено, якщо під знаком є відповідна табличка (а зараз міста все більше таких табличок ставлять як дешевий спосіб стати «ровер-френдлі»).
Спитайте краще його, чи він знає, який штраф за недотримання бокової відстані півтора метри під час обгону (велосмуг/велодоріжок це не стосується).
Нє, ну проти руху чи проїзд на червоне світло це зрозуміло, що штраф як з авто. Так і повинно бути, оскільки на проїжджій частині ти повноцінний учасник руху. А щодо штрафів, з того, що я читав про особливості і правила в Німеччині, офіційно ніззя, якщо поруч велодоріжка, але якщо ти в велоекіпі і на спортивному ровері, то ок. В ФБ затегав знайомого, який вже пару років в Мюнхені живе і активно шосейним ровером катає, хай просвітить як воно на практиці)
Відтоді знаки можна вішати лише в місцях з «особливою небезпекою», але і тоді роверисти можуть ці знаки ігнорувати, якщо велодоріжка має роздовбаний асфальт, або засипана снігом чи листям. Людина на шосейному ровері має, відтак, право до ідеальної якості асфальту на велодоріжці, тому навіть як поліціянт випише штраф, на цій підставі він оскаржується.
У місті діє обмеження швидкості 50 км/год, відповідно, у вас є право тільки їздити з цією швидкістю, не пробивши колеса та не вбивши підвіску. Якщо це станеться, то так, кошти ремонту авта можна відсудити в міста.
Утім, чиновники не ідіоти, тому якщо нема як відремонтувати дорогу, на неї вішають обмеження швидкості 30 км/год, ггг.
Поза тим, якщо на дорозі велика яма, об’їхати яку можна лише велодоріжкою, то, звичайно, ви маєте право на це.
В Гамбурге когда велодорожка идёт по тротуару, на ней постоянно стоят какие то пешеходы, и иногда на встречу ( а во многих местах она односторонняя) едут пожилые велосипедисты а ещё круче на электокаталках для людей с ограниченными возможностями
Мені більше подобається Нідерландський тип велодоріжок. Звичайно, що безпечніше коли велодоріжка відокремлена від автомобільного потоку перешкодою. Зважаючи на українські реалії де культура водіїв та роверистів на досить низькому рівні, найкраще ці категорії розділити. На фото №7 краще місце для паркування винести ближче до дороги, а велодоріжку перемістити до хідника. Поляки для прикладу дуже копіюють німців. Але в них це виходить косо-криво саме через низьку культуру у водіїв. А гинуть через це саме велосипедисти.
Розділення - не є добре. Спочатку німці теж розділяли, а потім почали аналізувати і дійшли висновку, що значно краще, коли велосипедисти їдуть поруч з автотранспортом і перебувають в постійному полі зору водіїв. Таким чином водії звикають до них, і починають їздити більш акуратно, крутити головою, дивитися у праве дзеркало і т.п.
У США, де реклесс драйвінг не гірше українського, теж роблять bike lanes, а не bike path's.
Не порівнюйте українських водіїв до німецьких. Може в майбутньому треба буде зробити як у Німеччині, а поки українські водії не привчаться до велосипедистів і руху біля них, доти робити велосмугу є завчасним. Подивіться на Польщу, там власне у місті Познань організовані велосмуги та частоє їх брак. Часто велосипедисти гинуть під колесами водіїв авто. Моя жінка коли вчилась в університеті, боялась їздити ровером по дорозі з основним потоком транспорту саме через низьку культуру водіїв. Тому, їздила по хіднику, все-таки своє здоров'я безцінне. Але у Польщі їзда по хідниках заборонена і карається. Виходить нонсенс. В Україні 100% буде те саме. Через це менше людей сідають на ровер, власне через небезпеку на дорогах. P.S. Ще один нюанс, поки в Україні буде дозволено їздити по місту 60км/год +20км/год які не караються, треба забути про будь яких роверистів на дорогах міст.
і я порівнюю швидше з водіями США де теж серйозні проблеми, але там не повторюють помилок, а вже зараз роблять правильно, щоб потім не переробляти. незважаючи на те, що США значно багатші за нас, вони не планують "платити двічі"
і ще раз повторюся: "Спочатку німці теж розділяли, а потім почали аналізувати і дійшли висновку, що значно краще, коли велосипедисти їдуть поруч з автотранспортом і перебувають в постійному полі зору водіїв. Таким чином водії звикають до них, і починають їздити більш акуратно, крутити головою, дивитися у праве дзеркало і т.п."
якщо не робити велосмуги вже і зараз, то водії ніколи не звикнуть до велосипедистів, як повноцінних учасників дорожнього руху. саме присутність велосипедистів на проїжджій частині змушує змінювати свою поведінку на дорозі.
Comments 32
Ні, звичайно. Fuck Нідерланди і спасибі Німецькому велоклубу ADFC за наше щасливе дитинство: він дуже активно вписується, коли політики, що їздять великими мерседесами, знову намагаються якесь антивелосипедне гімно ухвалити.
Найбільш велосипедним містом Німеччини є Мюнстер, хоча ADFC і його критично оцінює (оцінка 3.1, у Ляйпціґа 3.7, німецька шкала оцінок шестибальна, але зворотня: найліпша оцінка 1, найгірша 6).
Інтерактивна мапа велосипедної зручності (там можна окремо по кожному місту звітик прочитати):
http://www.fahrradklima-test.de/karte
Reply
""Цікаво, чи світить щось за таку їзду у Німеччині?" - 15 евро якщо спіймають... і буде бажання паритися...Якщо ж намутити щось тупе(там проти руху, чи ігнорування світлофору) на дорозі, то буде штраф як з автомобіля + можна втратити права на машину(якщо вони є)"
Reply
Спитайте краще його, чи він знає, який штраф за недотримання бокової відстані півтора метри під час обгону (велосмуг/велодоріжок це не стосується).
Reply
А щодо штрафів, з того, що я читав про особливості і правила в Німеччині, офіційно ніззя, якщо поруч велодоріжка, але якщо ти в велоекіпі і на спортивному ровері, то ок. В ФБ затегав знайомого, який вже пару років в Мюнхені живе і активно шосейним ровером катає, хай просвітить як воно на практиці)
Reply
http://www.adfc.de/news/archiv-news-2010/adfc-erreicht-bahnbrechendes-urteil-zur-radwegebenutzungspflicht
Відтоді знаки можна вішати лише в місцях з «особливою небезпекою», але і тоді роверисти можуть ці знаки ігнорувати, якщо велодоріжка має роздовбаний асфальт, або засипана снігом чи листям. Людина на шосейному ровері має, відтак, право до ідеальної якості асфальту на велодоріжці, тому навіть як поліціянт випише штраф, на цій підставі він оскаржується.
Reply
Reply
Якщо це станеться, то так, кошти ремонту авта можна відсудити в міста.
Утім, чиновники не ідіоти, тому якщо нема як відремонтувати дорогу, на неї вішають обмеження швидкості 30 км/год, ггг.
Поза тим, якщо на дорозі велика яма, об’їхати яку можна лише велодоріжкою, то, звичайно, ви маєте право на це.
Reply
Reply
У Львові Далі теж поважають. Розмітка на Хмельницького:
( ... )
Reply
Зважаючи на українські реалії де культура водіїв та роверистів на досить низькому рівні, найкраще ці категорії розділити. На фото №7 краще місце для паркування винести ближче до дороги, а велодоріжку перемістити до хідника. Поляки для прикладу дуже копіюють німців. Але в них це виходить косо-криво саме через низьку культуру у водіїв. А гинуть через це саме велосипедисти.
Reply
Розділення - не є добре. Спочатку німці теж розділяли, а потім почали аналізувати і дійшли висновку, що значно краще, коли велосипедисти їдуть поруч з автотранспортом і перебувають в постійному полі зору водіїв. Таким чином водії звикають до них, і починають їздити більш акуратно, крутити головою, дивитися у праве дзеркало і т.п.
У США, де реклесс драйвінг не гірше українського, теж роблять bike lanes, а не bike path's.
Reply
P.S. Ще один нюанс, поки в Україні буде дозволено їздити по місту 60км/год +20км/год які не караються, треба забути про будь яких роверистів на дорогах міст.
Reply
і я порівнюю швидше з водіями США де теж серйозні проблеми, але там не повторюють помилок, а вже зараз роблять правильно, щоб потім не переробляти.
незважаючи на те, що США значно багатші за нас, вони не планують "платити двічі"
і ще раз повторюся:
"Спочатку німці теж розділяли, а потім почали аналізувати і дійшли висновку, що значно краще, коли велосипедисти їдуть поруч з автотранспортом і перебувають в постійному полі зору водіїв. Таким чином водії звикають до них, і починають їздити більш акуратно, крутити головою, дивитися у праве дзеркало і т.п."
якщо не робити велосмуги вже і зараз, то водії ніколи не звикнуть до велосипедистів, як повноцінних учасників дорожнього руху.
саме присутність велосипедистів на проїжджій частині змушує змінювати свою поведінку на дорозі.
Reply
Leave a comment