Мені більше подобається Нідерландський тип велодоріжок. Звичайно, що безпечніше коли велодоріжка відокремлена від автомобільного потоку перешкодою. Зважаючи на українські реалії де культура водіїв та роверистів на досить низькому рівні, найкраще ці категорії розділити. На фото №7 краще місце для паркування винести ближче до дороги, а велодоріжку перемістити до хідника. Поляки для прикладу дуже копіюють німців. Але в них це виходить косо-криво саме через низьку культуру у водіїв. А гинуть через це саме велосипедисти.
Розділення - не є добре. Спочатку німці теж розділяли, а потім почали аналізувати і дійшли висновку, що значно краще, коли велосипедисти їдуть поруч з автотранспортом і перебувають в постійному полі зору водіїв. Таким чином водії звикають до них, і починають їздити більш акуратно, крутити головою, дивитися у праве дзеркало і т.п.
У США, де реклесс драйвінг не гірше українського, теж роблять bike lanes, а не bike path's.
Не порівнюйте українських водіїв до німецьких. Може в майбутньому треба буде зробити як у Німеччині, а поки українські водії не привчаться до велосипедистів і руху біля них, доти робити велосмугу є завчасним. Подивіться на Польщу, там власне у місті Познань організовані велосмуги та частоє їх брак. Часто велосипедисти гинуть під колесами водіїв авто. Моя жінка коли вчилась в університеті, боялась їздити ровером по дорозі з основним потоком транспорту саме через низьку культуру водіїв. Тому, їздила по хіднику, все-таки своє здоров'я безцінне. Але у Польщі їзда по хідниках заборонена і карається. Виходить нонсенс. В Україні 100% буде те саме. Через це менше людей сідають на ровер, власне через небезпеку на дорогах. P.S. Ще один нюанс, поки в Україні буде дозволено їздити по місту 60км/год +20км/год які не караються, треба забути про будь яких роверистів на дорогах міст.
і я порівнюю швидше з водіями США де теж серйозні проблеми, але там не повторюють помилок, а вже зараз роблять правильно, щоб потім не переробляти. незважаючи на те, що США значно багатші за нас, вони не планують "платити двічі"
і ще раз повторюся: "Спочатку німці теж розділяли, а потім почали аналізувати і дійшли висновку, що значно краще, коли велосипедисти їдуть поруч з автотранспортом і перебувають в постійному полі зору водіїв. Таким чином водії звикають до них, і починають їздити більш акуратно, крутити головою, дивитися у праве дзеркало і т.п."
якщо не робити велосмуги вже і зараз, то водії ніколи не звикнуть до велосипедистів, як повноцінних учасників дорожнього руху. саме присутність велосипедистів на проїжджій частині змушує змінювати свою поведінку на дорозі.
Хіба робити їх там де мала інтенсивність руху. Там де машини впринципі можуть розігнатися, я б цього не робив. Чому роблять велосмугу у Америці, а не велодоріжку я не знаю. Знаю лише одне, велосмугу зробити дешевше. Якщо не помиляюсь, саме Нью-Йорк зробив велодоріжки, замість велосмуг. Це покращило малий бізнес (кафе. магазини), та збільшилась кількість велосипедистів у 160% у порівнянні як було до цього. Копіювати як в америця я б не став, там інший ритм життя міста. Та й міста в рази більші за площею. Львів все-таки компактне місто, тут повно туристів, кафе. Та й рух велосипедний відповідний до ритму міста. Рідко кому потрібно робити марш кидки велосипедом у 10-20км.
У Новому Йорку можна ровер до метро взяти. Спробуйте то само зробити у львівській маршрутці. А райони в самому НЙ доволі компактні, там цілком можна їздити ровером, відстані порівняні, як у Львові.
https://vimeo.com/80355918 Ось відео з Вашої підбірки. Саме за велосипедні доріжки і йде мова. Якщо вважаєте що доріжка яка йде в одній площині з дорогою, це велосипедна смуга, ок. Але суть її в тому, що ця смуга відгороджена від основного потоку припаркованими авто чи іншими перешкодами. Я на початку коментування наполягав саме на відгородженні велосипедистів від основного потоку і байдуже як це назветься, bike lane чи bike path. Бо головне при побудові інфраструктури має стояти безпека велосипедиста, а потім все інше (зручність, ціна...). Звичайно що в NY є і велосипедні смуги, не без них. Але їх розташування я б переніс тільки на дороги з малою інтенсивністю руху. Тобто 100% рецепту яку інфраструктуру будувати немає. Можуть бути й велодоріжки й вело-лінії, але відповідно до середовища в якому буде пересуватися велосипедист.
І як наслідок: у Нідерландах низька культура водіння як була, так і лишилася. Але в них хоча б гроші є покрити велодоріжками всю країну (густина населення теж грає роль).
В Україні грошей немає, шось побудують на гроші ЄС, обслуговувати це ніхто не буде, в результаті матимемо велодоріжки з роздовбаним асфальтом, куди взимку комунальники скидатимуть сніг, і обурених водіїв «а шо ти велодоріжкою не їздиш».
Хто боїться по дорозі, тому краще дозволити тротуаром їхати.
Не був би таким категоричним до Нідерландів, там кількість загиблих внаслідок аварій нижчий ніж у Німеччині (36 проти 39 на 1млн. населення). Хоча роверистів там більше гине, але можливо внаслідок їх більшої кількості ніж у Німеччині. "Хто боїться по дорозі, тому краще дозволити тротуаром їхати." Тут маєш рацію, краще дозволити, раз не можуть нормальну інфраструктуру зробити й тримати її у відповідному стані, ніж карати як це роблять поляки.
Тут таке діло: в Нідерландах дуже гарний клімат для водіння, майже ідеальний: ані спекотно, ані захолодно. Снігу майже не буває ніколи, тому типової для Німеччини ситуації, коли 20 машин один в одного впилюються, бо дотримуватись безпечної відстані релігія не дозволяє, такого в Нідерландах не трапляється.
Один із прикладів: регулярно бачиш, як хтось пиздить по телефону на автобані. І це на новій машині, де є блютус, шо автоматично під’єднує телефон до бортового компа автомобіля, це справа двох секунд, але в Нідерландах це вважається некошерним, як в Україні ремінь пристібнути, десь так.
Тим не менш, видно, у них через це нема якихось диких аварій, раз поліції пофіг на це все.
Зважаючи на українські реалії де культура водіїв та роверистів на досить низькому рівні, найкраще ці категорії розділити. На фото №7 краще місце для паркування винести ближче до дороги, а велодоріжку перемістити до хідника. Поляки для прикладу дуже копіюють німців. Але в них це виходить косо-криво саме через низьку культуру у водіїв. А гинуть через це саме велосипедисти.
Reply
Розділення - не є добре. Спочатку німці теж розділяли, а потім почали аналізувати і дійшли висновку, що значно краще, коли велосипедисти їдуть поруч з автотранспортом і перебувають в постійному полі зору водіїв. Таким чином водії звикають до них, і починають їздити більш акуратно, крутити головою, дивитися у праве дзеркало і т.п.
У США, де реклесс драйвінг не гірше українського, теж роблять bike lanes, а не bike path's.
Reply
P.S. Ще один нюанс, поки в Україні буде дозволено їздити по місту 60км/год +20км/год які не караються, треба забути про будь яких роверистів на дорогах міст.
Reply
і я порівнюю швидше з водіями США де теж серйозні проблеми, але там не повторюють помилок, а вже зараз роблять правильно, щоб потім не переробляти.
незважаючи на те, що США значно багатші за нас, вони не планують "платити двічі"
і ще раз повторюся:
"Спочатку німці теж розділяли, а потім почали аналізувати і дійшли висновку, що значно краще, коли велосипедисти їдуть поруч з автотранспортом і перебувають в постійному полі зору водіїв. Таким чином водії звикають до них, і починають їздити більш акуратно, крутити головою, дивитися у праве дзеркало і т.п."
якщо не робити велосмуги вже і зараз, то водії ніколи не звикнуть до велосипедистів, як повноцінних учасників дорожнього руху.
саме присутність велосипедистів на проїжджій частині змушує змінювати свою поведінку на дорозі.
Reply
Якщо не помиляюсь, саме Нью-Йорк зробив велодоріжки, замість велосмуг. Це покращило малий бізнес (кафе. магазини), та збільшилась кількість велосипедистів у 160% у порівнянні як було до цього.
Копіювати як в америця я б не став, там інший ритм життя міста. Та й міста в рази більші за площею. Львів все-таки компактне місто, тут повно туристів, кафе. Та й рух велосипедний відповідний до ритму міста. Рідко кому потрібно робити марш кидки велосипедом у 10-20км.
Reply
Reply
прошу показати у якому з відео є bike path's(велодоріжки)
на всяк випадок нагадую: bike lane = велосипедна смуга - себто на дорозі(проїжджій частині), а не на сайдвоку(тротуарі)
Reply
Ось відео з Вашої підбірки. Саме за велосипедні доріжки і йде мова.
Якщо вважаєте що доріжка яка йде в одній площині з дорогою, це велосипедна смуга, ок. Але суть її в тому, що ця смуга відгороджена від основного потоку припаркованими авто чи іншими перешкодами.
Я на початку коментування наполягав саме на відгородженні велосипедистів від основного потоку і байдуже як це назветься, bike lane чи bike path. Бо головне при побудові інфраструктури має стояти безпека велосипедиста, а потім все інше (зручність, ціна...).
Звичайно що в NY є і велосипедні смуги, не без них.
Але їх розташування я б переніс тільки на дороги з малою інтенсивністю руху.
Тобто 100% рецепту яку інфраструктуру будувати немає. Можуть бути й велодоріжки й вело-лінії, але відповідно до середовища в якому буде пересуватися велосипедист.
Reply
В Україні грошей немає, шось побудують на гроші ЄС, обслуговувати це ніхто не буде, в результаті матимемо велодоріжки з роздовбаним асфальтом, куди взимку комунальники скидатимуть сніг, і обурених водіїв «а шо ти велодоріжкою не їздиш».
Хто боїться по дорозі, тому краще дозволити тротуаром їхати.
Reply
"Хто боїться по дорозі, тому краще дозволити тротуаром їхати."
Тут маєш рацію, краще дозволити, раз не можуть нормальну інфраструктуру зробити й тримати її у відповідному стані, ніж карати як це роблять поляки.
Reply
Один із прикладів: регулярно бачиш, як хтось пиздить по телефону на автобані. І це на новій машині, де є блютус, шо автоматично під’єднує телефон до бортового компа автомобіля, це справа двох секунд, але в Нідерландах це вважається некошерним, як в Україні ремінь пристібнути, десь так.
Тим не менш, видно, у них через це нема якихось диких аварій, раз поліції пофіг на це все.
Reply
Leave a comment