Leave a comment

Comments 8

film35mm June 20 2017, 08:16:25 UTC
З пунктом третім погоджуюсь, але пішоходи знайшли рішення - переходять дорогу там де їм заманеться. У Лондоні то взагалі нормально, перебігати на червоне світло. За це не карає поліція. Якщо ти перебігаєш на червоне світло, то мусиш бути впевнений, що нікому не заважаєш і робиш це безпечно ( ... )

Reply

noddeat June 20 2017, 08:37:05 UTC
Кільця як сповільнення руху - це добре рішення, але воно має і мінуси, бо сповільнює рух для всіх, включно з поліцією, пожежною, швидкою.

В Німеччині юзають інтелігентні світлофори: якщо перевищуєш, він вмикає тобі червоне, якщо ні - зелена хвиля. Ну і час очікування теж регулюється залежно від кількості машин на перехресті. На кільці якщо ти потрапив у годину пік, коли в одному напрямку на кільце їде нескінчений потій машин, очікування на в’їзд може бути нескінченим. Розумний же світлофор помітить тебе і увімкне зелений. Або не помітить, якщо ти велосипед, ггг.

Reply

film35mm June 20 2017, 08:45:45 UTC
Кільця не критично сповільнюють рух для швидкої та поліції, у наглих випадках мають гелікоптери.
Розумні світлофори у нас теж є але типу другого. Це дуже помітно вночі, коли мало машин і їдеш на червоне, світлофор миттєво переключає на зелене, коли звісно відсутні машини у інших напрямках. Але це все коштує і дорого. У Львові часом знаків бракує, а ми тут про розумні світлофори говоримо.

Reply

noddeat June 20 2017, 09:02:06 UTC
Так і кільце - теж недешеве рішення. Звичайно, можна його просто фарбою намалювати, але тоді багато водіїв будуть ігнорувати кільце.

Обслуговувати його дешево, так, але саме будівництво коштує грошей.

Reply


noddeat June 20 2017, 08:20:22 UTC
«Якщо люди хочуть переходити вулицю будь-де - краще дозвольте це, знизивши швидкість руху транспорту»

Це дуже радикальна ідея для України. Ще експерт забув додати, що в Британії для пішоходів червоний світлофор є рекомендацією, а не обов’язковим правилом. Ймовірно, боявся ядерного вибуху пуканів слухачів.

Цікаво, чому нічого не зазначено про кільця? Адже країна є лідером за їх кількістю, можна сказати, це національна гордість.

Reply

film35mm June 20 2017, 08:48:29 UTC
Доречі швидкість руху в Британії у містах не така вже й низька 40миль на годину, і деяких випадках 30, але досить рідко.

Reply

noddeat June 20 2017, 09:08:00 UTC
Цікаво, цей довідник автомобільного клубу пише, шо 48 км/год (це 30 миль?):
https://www.avd.de/wissen/recht/verkehrsvorschriften-ausland/tempolimits/

Тобто, в реальності це не так?

У Австрії, навпаки, бачив місцями міста і села з загальним лімітом 40, крім головної транзитної траси, де 50.

Reply

film35mm June 20 2017, 09:17:22 UTC
30 це в місцях забудови, 40 а навіть більше в залешності від частин міста. Але й ці ліміти ігнорують водії. Рідко хто їздить 30 миль на годину по місті.
Також у селах є лімін 30.

Reply


Leave a comment

Up