З пунктом третім погоджуюсь, але пішоходи знайшли рішення - переходять дорогу там де їм заманеться. У Лондоні то взагалі нормально, перебігати на червоне світло. За це не карає поліція. Якщо ти перебігаєш на червоне світло, то мусиш бути впевнений, що нікому не заважаєш і робиш це безпечно
( ... )
Кільця як сповільнення руху - це добре рішення, але воно має і мінуси, бо сповільнює рух для всіх, включно з поліцією, пожежною, швидкою.
В Німеччині юзають інтелігентні світлофори: якщо перевищуєш, він вмикає тобі червоне, якщо ні - зелена хвиля. Ну і час очікування теж регулюється залежно від кількості машин на перехресті. На кільці якщо ти потрапив у годину пік, коли в одному напрямку на кільце їде нескінчений потій машин, очікування на в’їзд може бути нескінченим. Розумний же світлофор помітить тебе і увімкне зелений. Або не помітить, якщо ти велосипед, ггг.
Кільця не критично сповільнюють рух для швидкої та поліції, у наглих випадках мають гелікоптери. Розумні світлофори у нас теж є але типу другого. Це дуже помітно вночі, коли мало машин і їдеш на червоне, світлофор миттєво переключає на зелене, коли звісно відсутні машини у інших напрямках. Але це все коштує і дорого. У Львові часом знаків бракує, а ми тут про розумні світлофори говоримо.
«Якщо люди хочуть переходити вулицю будь-де - краще дозвольте це, знизивши швидкість руху транспорту»
Це дуже радикальна ідея для України. Ще експерт забув додати, що в Британії для пішоходів червоний світлофор є рекомендацією, а не обов’язковим правилом. Ймовірно, боявся ядерного вибуху пуканів слухачів.
Цікаво, чому нічого не зазначено про кільця? Адже країна є лідером за їх кількістю, можна сказати, це національна гордість.
30 це в місцях забудови, 40 а навіть більше в залешності від частин міста. Але й ці ліміти ігнорують водії. Рідко хто їздить 30 миль на годину по місті. Також у селах є лімін 30.
Comments 8
Reply
В Німеччині юзають інтелігентні світлофори: якщо перевищуєш, він вмикає тобі червоне, якщо ні - зелена хвиля. Ну і час очікування теж регулюється залежно від кількості машин на перехресті. На кільці якщо ти потрапив у годину пік, коли в одному напрямку на кільце їде нескінчений потій машин, очікування на в’їзд може бути нескінченим. Розумний же світлофор помітить тебе і увімкне зелений. Або не помітить, якщо ти велосипед, ггг.
Reply
Розумні світлофори у нас теж є але типу другого. Це дуже помітно вночі, коли мало машин і їдеш на червоне, світлофор миттєво переключає на зелене, коли звісно відсутні машини у інших напрямках. Але це все коштує і дорого. У Львові часом знаків бракує, а ми тут про розумні світлофори говоримо.
Reply
Обслуговувати його дешево, так, але саме будівництво коштує грошей.
Reply
Це дуже радикальна ідея для України. Ще експерт забув додати, що в Британії для пішоходів червоний світлофор є рекомендацією, а не обов’язковим правилом. Ймовірно, боявся ядерного вибуху пуканів слухачів.
Цікаво, чому нічого не зазначено про кільця? Адже країна є лідером за їх кількістю, можна сказати, це національна гордість.
Reply
Reply
https://www.avd.de/wissen/recht/verkehrsvorschriften-ausland/tempolimits/
Тобто, в реальності це не так?
У Австрії, навпаки, бачив місцями міста і села з загальним лімітом 40, крім головної транзитної траси, де 50.
Reply
Також у селах є лімін 30.
Reply
Leave a comment