Львівелектротранс- це жахіття, що вони роблять. Убогість і криворукість. Замість того, щоб реставрувати в стоці (оригіналі) вони колхозять. Подивіться на маршрутки які по Львову їздять, те саме з елетротранспортом роблять. Немає грошей, просіть мерію щоб у европейських містах виблагала на колінах списаний електротранспорт як у Винниці. Польща, чомусь може трамваї 60-х років реставрувати, але українцям це не дано. Африка...
Щоб реставрувати сток, потрібно суттєво більше ніж 30к доларів на вагон. Нафф сед. На вузьку колію і 650В не так багато чого є. Пан мер не хочу купляти б/у, а картинка для піару йому потрібна, тому пластикова морда цікавіше за стандартну квадратну. /thread
Це дійсно правда, оригінал потребує коштів. А Садовий сц..ка відмовився від трамваїв з Іспанії, хотів грошей. От і залишився Львів з барахлом старим, що вже й реставрації не підлягає в принципі.
ой, не постіть тих фото, серце рветься. в нас реставрвція завжди дорожча і ганебніша за рестайлінг. Просто вирівняти бляху в ноль не можуть, а шпаклювати кваліфікація не позволяє. та і дорого це, а на виході ніякого ефекту, піпл скаже - ПРОСТО ДОБРЕ ПОМИЛИ.
ПРОСТО ПОДИВІТЬСЯ на стан даху. Вони не можуть відремонтувати дах та водовідведення.... про внутрішній стан майстерень, інструмент та настрій робітників - взагалі мовчу. тут все прекрасно, і світильники, і підлога, і ворота, і стіни, і інструмент, і колія......
фото 19 - про суворих Львівських майстрів. Шкіра на лиці дешевша за прозору захисну каску, ну і не виглядаєш слабаком. :)
Морда - то звісно реверанс меру і візуалізація "рестайлінгу", АЛЕ НАХРОНА робити таку потворну корму????? лишіть рідну, не можете вирівняти шпаклівкою - прикрутіть, нічого органічно не дивиться. Ні стопм, ні вікно, ні приспособа ..... не дай боже за таким в корку стояти...
Кватирок знову тільки 4 на весь салон Двері знову не будуть щільно закриватися Корма(задок) нереальний пздц(вже 2 вагони такий) Лампи в салоні вже традиційно з туалету сільради сигнал закривання дверей - охоронна сигналізація(не жартую)
Comments 21
2. все ж таки ті пластикові морди уйобіщні....
3. коли віткапіталять всі татри то вони всі будуть різні)))
Reply
Немає грошей, просіть мерію щоб у европейських містах виблагала на колінах списаний електротранспорт як у Винниці. Польща, чомусь може трамваї 60-х років реставрувати, але українцям це не дано. Африка...
Reply
Reply
( ... )
Reply
Reply
фото 19 - про суворих Львівських майстрів. Шкіра на лиці дешевша за прозору захисну каску, ну і не виглядаєш слабаком. :)
Морда - то звісно реверанс меру і візуалізація "рестайлінгу", АЛЕ НАХРОНА робити таку потворну корму????? лишіть рідну, не можете вирівняти шпаклівкою - прикрутіть, нічого органічно не дивиться. Ні стопм, ні вікно, ні приспособа ..... не дай боже за таким в корку стояти...
Reply
Графіті на елеткротранспорті - то хуліганка?
Reply
Reply
v. 1.3.1
v. 2.1
v. 4.0
??
Кватирок знову тільки 4 на весь салон
Двері знову не будуть щільно закриватися
Корма(задок) нереальний пздц(вже 2 вагони такий)
Лампи в салоні вже традиційно з туалету сільради
сигнал закривання дверей - охоронна сигналізація(не жартую)
бєзісходнасть і звєріний аскал битія
Reply
Reply
Leave a comment