Львівелектротранс- це жахіття, що вони роблять. Убогість і криворукість. Замість того, щоб реставрувати в стоці (оригіналі) вони колхозять. Подивіться на маршрутки які по Львову їздять, те саме з елетротранспортом роблять. Немає грошей, просіть мерію щоб у европейських містах виблагала на колінах списаний електротранспорт як у Винниці. Польща, чомусь може трамваї 60-х років реставрувати, але українцям це не дано. Африка...
Щоб реставрувати сток, потрібно суттєво більше ніж 30к доларів на вагон. Нафф сед. На вузьку колію і 650В не так багато чого є. Пан мер не хочу купляти б/у, а картинка для піару йому потрібна, тому пластикова морда цікавіше за стандартну квадратну. /thread
Це дійсно правда, оригінал потребує коштів. А Садовий сц..ка відмовився від трамваїв з Іспанії, хотів грошей. От і залишився Львів з барахлом старим, що вже й реставрації не підлягає в принципі.
ой, не постіть тих фото, серце рветься. в нас реставрвція завжди дорожча і ганебніша за рестайлінг. Просто вирівняти бляху в ноль не можуть, а шпаклювати кваліфікація не позволяє. та і дорого це, а на виході ніякого ефекту, піпл скаже - ПРОСТО ДОБРЕ ПОМИЛИ.
СУТЬ не в ширині коліі, а в стані рухомого складу та якості його поточних ремонтів. ну і сама колія зрадофільська... там явно КРАЗ не проїде.
але як на мене, ті старенькі вагони виглядають цікавіше і органічніше ніж ЛЕТрИсталінг. І у Львівську архітектуру центру вони б краще вписались. ну але то ІМХО
воно то так, просто коментом вище було про те, що Львів міг отримати ці вагони і не отримав бо хтось щось провтикав (без деталей). Тому мій комент був скорше до film35mm
"А Садовий сц..ка відмовився від трамваїв з Іспанії, хотів грошей." Конкретно, яких вагонів та в якому стані, бо я про таку можливість нічого не чув. "От і залишився Львів з барахлом старим, що вже й реставрації не підлягає в принципі." При тому що одразу ж фото ще більш старого барахла (всі Львівські вагони не старіші за кінець 80х років), яке після реставрації нормально їздить Польщею.
p.s. дизайн ЛЕТівських капремонтів - УГ, але те, що їх роблять це круто.
Немає грошей, просіть мерію щоб у европейських містах виблагала на колінах списаний електротранспорт як у Винниці. Польща, чомусь може трамваї 60-х років реставрувати, але українцям це не дано. Африка...
Reply
Reply
( ... )
Reply
Reply
Reply
але як на мене, ті старенькі вагони виглядають цікавіше і органічніше ніж ЛЕТрИсталінг. І у Львівську архітектуру центру вони б краще вписались. ну але то ІМХО
Reply
"А Садовий сц..ка відмовився від трамваїв з Іспанії, хотів грошей."
Конкретно, яких вагонів та в якому стані, бо я про таку можливість нічого не чув.
"От і залишився Львів з барахлом старим, що вже й реставрації не підлягає в принципі."
При тому що одразу ж фото ще більш старого барахла (всі Львівські вагони не старіші за кінець 80х років), яке після реставрації нормально їздить Польщею.
p.s. дизайн ЛЕТівських капремонтів - УГ, але те, що їх роблять це круто.
Reply
Reply
Leave a comment