Скільки вже будують за часом? Звичайно, для метро з діаметром двоколійного тунелю 7 метрів - 1,200 млрд $ адекватна ціна.
Автоматика це одночасно і добре, і не дуже. На щастя в цьому випадку комплекс з так названними станціями "горизонтальний ліфт", але і самі горизонтальні ліфти не ідеальні і є ризик травмвування великої кількості людей (у випадку виходу з ладу датчика закриття дверей).
Травмування дверима до автоматичного метрополітену стосунку не має. Великої кількості людей теж не травмується: за всю історію існування таких перегородок травмувалася одна людина в Китаї. В результаті цього впровадили 30-секундну паузу між зачиненням дверей і відправленням потягу. В Гонконзі цієї паузи нема (бо це не зовсім Китай), а дверима ніхто не травмовувався.
Чи багато таких рішень у світі? Чи прозоре інфополе в Китаї та Гонгконгу? Чи вдалі термічні умови в усіх випадках експлуатації систем? Чи вдалі особливості поведінки пассажиропотоку?
І взагалі, як можна буде організовувати високу парність руху, якщо є пауза між зачиненням дверей і відправленням?
Якщо що, я сам не люблю цю стінку - це непотрібна параноя. Але так, я би сказав, шо їх багато у світі. Гонконг - то напівавтономна від Китаю демократія, де 80% людей пересуваються громадським транспортом (тобто на метро зокрема).
Серед автоматичних потягів мені відома лише одна система без цієї стінки - Нюрнберґ. Там замість фізичного бар’єру радіобар’єр: якщо людина перетинає край колії, автоматика зупиняє всі потяги в тунелі. Але це було зроблено з певних історичних причин.
В інших країнах абсолютно скрізь, де потяги автоматичні, є такі фізичні бар’єри.
«І взагалі, як можна буде організовувати високу парність руху, якщо є пауза між зачиненням дверей і відправленням?»
Шо таке парність руху? Інтервал між потягами? Та ніби все ок там з цим, наскільки пам’ятаю.
Comments 9
Reply
Автоматика це одночасно і добре, і не дуже. На щастя в цьому випадку комплекс з так названними станціями "горизонтальний ліфт", але і самі горизонтальні ліфти не ідеальні і є ризик травмвування великої кількості людей (у випадку виходу з ладу датчика закриття дверей).
Reply
Reply
І взагалі, як можна буде організовувати високу парність руху, якщо є пауза між зачиненням дверей і відправленням?
Reply
Серед автоматичних потягів мені відома лише одна система без цієї стінки - Нюрнберґ. Там замість фізичного бар’єру радіобар’єр: якщо людина перетинає край колії, автоматика зупиняє всі потяги в тунелі. Але це було зроблено з певних історичних причин.
В інших країнах абсолютно скрізь, де потяги автоматичні, є такі фізичні бар’єри.
«І взагалі, як можна буде організовувати високу парність руху, якщо є пауза між зачиненням дверей і відправленням?»
Шо таке парність руху? Інтервал між потягами? Та ніби все ок там з цим, наскільки пам’ятаю.
Reply
https://en.wikipedia.org/wiki/Spanish_solution
Чому?
Reply
Leave a comment