А у нас буде "по колу" - сьогодні в Києві горів автопарк з міськими автобусами...
Якщо чесно мені більше подобаються маленькі автобуси (ті що у нас називаються маршрутками) бо я свого часу мав "насолоду" користуватися концепцією великих автобусів у перевезенні людей - Ікаруси....
В Бургасі парк машин - 22. Виходять усі, у випадку заміни - автобуси. До речі автобуси також на тому ж шассі. Два машрути, обидва напівкільцеві. Вольво стоять у відкритому парку, ЗіУ списані, але один кузов видно через паркан.
Графік Т1: робочий день (понеділок-п'ятниця) з 04:40 до 05:20 - 20 хв. з 05:20 05:50 - 15 хв. з 05:50 до 20:00 - 8 - 12 мін. з 20:00 до 21:00 - 15 хв. з 21:00 до 23:00 - 20 хв. (Рейси о 23:20 зняті)
свято (субота і неділя) з 05:00 до 06:00 - 20 хв. з 06:00 до 20:12 - 12 - 14 мін. з 20:12 до 21:00 - 16 хвилин. з 21:00 до 23:00 - 20 хв.
Т2:
робочий день (понеділок-п'ятниця) з 04:40 до 05:20 - 20 хв. з 05:20 05:50 - 15 хв. з 05:50 до 20:00 - 8 - 12 мін. з 20:00 до 21:00 - 15 хв. з 21:00 до 23:00 - 20 - 30 мін.
свято (субота і неділя) з 05:05 до 06:06 - 20 хв. з 06:06 до 20:06 - 12 - 14 мін. з 20:06 до 20:52 - 16 хвилин. з 20:52 до 23:00 - 20 хв.
Ну, тролейбуси в Західній Європі - це маловідомий транспорт (в німецькій мові навіть нема такого слова, це «автобус, що живиться дротами згори»), тому Солярісу сам Бог велів захопити ті незначні міста, де вони є.
На залізниці теж Польща грає всіх принаймні у приміських електричках (Pesa).
Бразильський виробник літаків Ембраєр десь на початку 2000 презентував свій "невеликий літак" для невеликих ліній (десь приблизно як наші АН "нові"). Якщо не помиляюся пару років назад він відсвяткував продаж тисячного екземпляра....
Все питаня "з ким ти робиш" щось... Якщо ми "з кацапами" то буде "один-два екземпляри". Навіть кацапи зрозуміли що треба з нормальними людьми речі робити і почали вовтузити "суперджети" та "як-и" нові... Правда як завжди в кінці кацапи судячи з усього захотіли всіх наєба...и і в результаті у них ніхрена не вийшло з "літаками"...
Так і тут думаю Солярис поступив. Хоча вже всі давнота там "в європах" так роблять. Особливо з двигунами... Угорська Раба наприклад ставить німецькі двигуни і ще продає "платформу" - став коробку і ліпи наліпку "рошен"...
Поліз в вікі - те що я і казав - треба спочатку купувати ліцензію і вчитися на ній робити авто. Так робили всі нові автомобільні компанії. Так зробили і поляки. Молодці. Навчилися.
"Заводи Neoplan у світі 1. ... ... 9.Болехово, Польща, біля Познані, 1996. Виділено в окреме підприємство Solaris Bus & Coach після того як MAN придбала Neoplan."
Comments 29
Якщо чесно мені більше подобаються маленькі автобуси (ті що у нас називаються маршрутками) бо я свого часу мав "насолоду" користуватися концепцією великих автобусів у перевезенні людей - Ікаруси....
Reply
Reply
Reply
Reply
В плюс солярці: Бургас (перезапуск системи), Варна (практично повна заміна РС)
Reply
Reply
В Бургасі парк машин - 22. Виходять усі, у випадку заміни - автобуси. До речі автобуси також на тому ж шассі. Два машрути, обидва напівкільцеві. Вольво стоять у відкритому парку, ЗіУ списані, але один кузов видно через паркан.
Reply
робочий день (понеділок-п'ятниця)
з 04:40 до 05:20 - 20 хв.
з 05:20 05:50 - 15 хв.
з 05:50 до 20:00 - 8 - 12 мін.
з 20:00 до 21:00 - 15 хв.
з 21:00 до 23:00 - 20 хв. (Рейси о 23:20 зняті)
свято (субота і неділя)
з 05:00 до 06:00 - 20 хв.
з 06:00 до 20:12 - 12 - 14 мін.
з 20:12 до 21:00 - 16 хвилин.
з 21:00 до 23:00 - 20 хв.
Т2:
робочий день (понеділок-п'ятниця)
з 04:40 до 05:20 - 20 хв.
з 05:20 05:50 - 15 хв.
з 05:50 до 20:00 - 8 - 12 мін.
з 20:00 до 21:00 - 15 хв.
з 21:00 до 23:00 - 20 - 30 мін.
свято (субота і неділя)
з 05:05 до 06:06 - 20 хв.
з 06:06 до 20:06 - 12 - 14 мін.
з 20:06 до 20:52 - 16 хвилин.
з 20:52 до 23:00 - 20 хв.
Reply
На залізниці теж Польща грає всіх принаймні у приміських електричках (Pesa).
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Якщо не помиляюся пару років назад він відсвяткував продаж тисячного екземпляра....
Все питаня "з ким ти робиш" щось...
Якщо ми "з кацапами" то буде "один-два екземпляри". Навіть кацапи зрозуміли що треба з нормальними людьми речі робити і почали вовтузити "суперджети" та "як-и" нові... Правда як завжди в кінці кацапи судячи з усього захотіли всіх наєба...и і в результаті у них ніхрена не вийшло з "літаками"...
Так і тут думаю Солярис поступив.
Хоча вже всі давнота там "в європах" так роблять. Особливо з двигунами...
Угорська Раба наприклад ставить німецькі двигуни і ще продає "платформу" - став коробку і ліпи наліпку "рошен"...
Reply
Так робили всі нові автомобільні компанії.
Так зробили і поляки.
Молодці.
Навчилися.
"Заводи Neoplan у світі
1. ...
...
9.Болехово, Польща, біля Познані, 1996. Виділено в окреме підприємство Solaris Bus & Coach після того як MAN придбала Neoplan."
Reply
Leave a comment