Leave a comment

Comments 29

picterman February 11 2017, 14:41:37 UTC
А у нас буде "по колу" - сьогодні в Києві горів автопарк з міськими автобусами...

Якщо чесно мені більше подобаються маленькі автобуси (ті що у нас називаються маршрутками) бо я свого часу мав "насолоду" користуватися концепцією великих автобусів у перевезенні людей - Ікаруси....

Reply

alex_shutyuk February 11 2017, 14:52:46 UTC
Тобто вас Богдалони цілком влаштовують?

Reply

picterman February 11 2017, 15:08:53 UTC
Звичайно що ні ( ... )

Reply

alex_shutyuk February 11 2017, 15:13:13 UTC
Ну це в нас "одоробла повзають", а при нормальному догляді та організації руху великі автобуси їздять з цілком нормальною швидкістю.

Reply


akirich_pcroom February 11 2017, 14:54:30 UTC

В плюс солярці: Бургас (перезапуск системи), Варна (практично повна заміна РС)

Reply

alex_shutyuk February 11 2017, 15:25:46 UTC
Цікаво, скільки в них загальний випуск?

Reply

akirich_pcroom February 11 2017, 23:45:19 UTC

В Бургасі парк машин - 22. Виходять усі, у випадку заміни - автобуси. До речі автобуси також на тому ж шассі. Два машрути, обидва напівкільцеві. Вольво стоять у відкритому парку, ЗіУ списані, але один кузов видно через паркан.

Reply

akirich_pcroom February 12 2017, 11:26:37 UTC
Графік Т1:
робочий день (понеділок-п'ятниця)
з 04:40 до 05:20 - 20 хв.
з 05:20 05:50 - 15 хв.
з 05:50 до 20:00 - 8 - 12 мін.
з 20:00 до 21:00 - 15 хв.
з 21:00 до 23:00 - 20 хв. (Рейси о 23:20 зняті)

свято (субота і неділя)
з 05:00 до 06:00 - 20 хв.
з 06:00 до 20:12 - 12 - 14 мін.
з 20:12 до 21:00 - 16 хвилин.
з 21:00 до 23:00 - 20 хв.

Т2:

робочий день (понеділок-п'ятниця)
з 04:40 до 05:20 - 20 хв.
з 05:20 05:50 - 15 хв.
з 05:50 до 20:00 - 8 - 12 мін.
з 20:00 до 21:00 - 15 хв.
з 21:00 до 23:00 - 20 - 30 мін.

свято (субота і неділя)
з 05:05 до 06:06 - 20 хв.
з 06:06 до 20:06 - 12 - 14 мін.
з 20:06 до 20:52 - 16 хвилин.
з 20:52 до 23:00 - 20 хв.

Reply


noddeat February 11 2017, 16:51:45 UTC
Ну, тролейбуси в Західній Європі - це маловідомий транспорт (в німецькій мові навіть нема такого слова, це «автобус, що живиться дротами згори»), тому Солярісу сам Бог велів захопити ті незначні міста, де вони є.

На залізниці теж Польща грає всіх принаймні у приміських електричках (Pesa).

Reply

alex_shutyuk February 11 2017, 16:57:38 UTC
Ну в Німеччині тролі, наскільки я знаю, збереглися лише у двох містах, а от автобуси є всюди і тут Соляріси теж пробиваються, як видно.

Reply

noddeat February 11 2017, 17:05:06 UTC
Ага. В Австрії теж два міста - Зальцбурґ і Лінц.

Reply

alex_shutyuk February 11 2017, 17:10:23 UTC
Тю, а я думав, що побільше. А у решті крім Відня лише автобуси? Чи ще десь є трамваї?

Reply


olegdosa February 11 2017, 17:50:03 UTC
На вікіпедії написано, що Соларіс заснували тільки 2000 року. Для такої молодої компанії це справді успіх. Аплодую стоячи.

Reply

picterman February 11 2017, 22:14:11 UTC
Бразильський виробник літаків Ембраєр десь на початку 2000 презентував свій "невеликий літак" для невеликих ліній (десь приблизно як наші АН "нові").
Якщо не помиляюся пару років назад він відсвяткував продаж тисячного екземпляра....

Все питаня "з ким ти робиш" щось...
Якщо ми "з кацапами" то буде "один-два екземпляри". Навіть кацапи зрозуміли що треба з нормальними людьми речі робити і почали вовтузити "суперджети" та "як-и" нові... Правда як завжди в кінці кацапи судячи з усього захотіли всіх наєба...и і в результаті у них ніхрена не вийшло з "літаками"...

Так і тут думаю Солярис поступив.
Хоча вже всі давнота там "в європах" так роблять. Особливо з двигунами...
Угорська Раба наприклад ставить німецькі двигуни і ще продає "платформу" - став коробку і ліпи наліпку "рошен"...

Reply


picterman February 11 2017, 22:23:21 UTC
Поліз в вікі - те що я і казав - треба спочатку купувати ліцензію і вчитися на ній робити авто.
Так робили всі нові автомобільні компанії.
Так зробили і поляки.
Молодці.
Навчилися.

"Заводи Neoplan у світі
1. ...
...
9.Болехово, Польща, біля Познані, 1996. Виділено в окреме підприємство Solaris Bus & Coach після того як MAN придбала Neoplan."

Reply


Leave a comment

Up