А у нас буде "по колу" - сьогодні в Києві горів автопарк з міськими автобусами...
Якщо чесно мені більше подобаються маленькі автобуси (ті що у нас називаються маршрутками) бо я свого часу мав "насолоду" користуватися концепцією великих автобусів у перевезенні людей - Ікаруси....
В першу чергу, однак, грає роль різна економіка маршруток і автобусів в Україні. Водії автобусів отримують зарплатню незалежно від пунктуальності та кількості поїздок за день. Маршрутник же залежить від кількості перевезених пасажирів.
Якщо водіям великих автобусів почати знижувати премії за запізнення, вони починають теж їздити, як маршрутники в Україні :)
В різних містах по-різному, мабуть. Взагалі у нормальних містах ГТ має виконувати графіки і водії часто, наздоганяючи його, женуть, як маршрутчики. Але при цьому їх не хвилює кількість пасажирів, на відміну від наших, які пакуються у години-пік, а потім сходять з маршруту, щоби не палити соляру.
>І до того ж великі автобуси часто не будеш пускати а малі - спокійно...
Я досить довгий час працював на околиці міста, по суті у селі, куди ходив автобус. Максимум було в ньому три людини, а часто я їхав сам. А часто, коли мусив затримуватися на роботі, автобус їхав порожній без мене. І це завжди був великий автобус. Повірте мені просто на слово, зі швидкістю в нього було все гаразд включно з проїздом на червоний «Львів маршрутка стайл».
Вгадайте, чому це був великий автобус?
Маршрутки - це шлях в Африку. Так, я теж пам’ятаю, як мусив їхати в Ікарусі як у консервній банці, і я ще пам’ятаю «елітні» машрутки початку 2000х, коли це був ще транспорт комфорту. Але зараз маршрутка - це той самий комфорт Ікаруса, шо в 1990х, а безпека - як у Зімбабше, бо якщо буде ДТП з Ікарусом, будуть поранені. Якщо буде ДТП з Богданом - не буде живих.
Ікарус зараз до речі випускає "маршрутки". Десь бачив що бу з прибалтики продаються по 8000 баксів. Раба робить "маршрутки". І японці теж - я навів посилання....
Маршрутки багато хто робить, але правильні маршрутки мусять мати триточкові ремені безпеки на всіх сидіннях. Їх використовують, наприклад, як шатли для бізнес-класу літаків.
В якості громадського транспорту їх використовувати дуже невигідно через те, шо не можна перекинути на маршрут з більшою кількістю пасажирів.
Якщо чесно мені більше подобаються маленькі автобуси (ті що у нас називаються маршрутками) бо я свого часу мав "насолоду" користуватися концепцією великих автобусів у перевезенні людей - Ікаруси....
Reply
Reply
Reply
Reply
Якщо водіям великих автобусів почати знижувати премії за запізнення, вони починають теж їздити, як маршрутники в Україні :)
Reply
Reply
Я досить довгий час працював на околиці міста, по суті у селі, куди ходив автобус. Максимум було в ньому три людини, а часто я їхав сам. А часто, коли мусив затримуватися на роботі, автобус їхав порожній без мене. І це завжди був великий автобус. Повірте мені просто на слово, зі швидкістю в нього було все гаразд включно з проїздом на червоний «Львів маршрутка стайл».
Вгадайте, чому це був великий автобус?
Маршрутки - це шлях в Африку. Так, я теж пам’ятаю, як мусив їхати в Ікарусі як у консервній банці, і я ще пам’ятаю «елітні» машрутки початку 2000х, коли це був ще транспорт комфорту. Але зараз маршрутка - це той самий комфорт Ікаруса, шо в 1990х, а безпека - як у Зімбабше, бо якщо буде ДТП з Ікарусом, будуть поранені. Якщо буде ДТП з Богданом - не буде живих.
Reply
І богдан теж не таке вже і лайно робить
( ... )
Reply
В якості громадського транспорту їх використовувати дуже невигідно через те, шо не можна перекинути на маршрут з більшою кількістю пасажирів.
Reply
Reply
Японський "Богдан".
Японська "Газель"
Ось "інтер'єр".
До речі зверніть увагу "платять" при виході а не при вході!
Reply
Ось ще відео з точки зору допитливого пасажира
(на важелі коробки передач є перемикач - "овердрайв"! Не хухри мухри!)
Reply
Leave a comment