Те, що досягнуто згоди щодо перепланування локомотиворемонтного і пакгаузів товарної станції (якщо я вірно зрозумів повідомлення) - це шалений прогрес на якій я навіть не очікував. Якщо це вдасться реалізувати, то відкривається шлях до нормальної перебудови всієї території. Щодо Підзамче - було б чудово, але здається там теж доведеться посувати прилеглу забудову.
Щодо тих пакгаузів, то я вже не вперше чую, що залізниці ця територія по суті не потрібна і вони були би не проти обміняти її на іншу у тих місцях, де вона їм більш потрібна, чи якимось іншими механізмами це зробити. А що на Підзамче доведеться псувати? Не зовсім розумію, що мається на увазі.
Я хіба щодо залізничного сполучення з Рясне висловлюсь, бо в решті точно ніразу не компетентний. Я щиро би хотів бачити якийсь аналог німецького S-Bahn, польського SKM, французького RER у Львові. Але я щиро не вірю в можливість адекватних інтервалів руху. Як і тарифів. Як і дотацій з міського бюджету. А це, в сукупності, означатиме Сихівський рейковий трамвай 2 з аналогічним сумним фіналом. Значно перспективнішим й реалістичнішим варіантом я би бачив таки побудову дороги з Левандівки з доведенням її до вже існуючої дороги і замороженянм проекту до моменту наявності бабла для тунелю під коліями Клепарова.
Це типова відсутність розуміння причинно-наслідкових зв'язків. Якщо в вас росте живіт і ви не влазите в штани, то можна, звісно, щоразу купувати більший розмір, бо "дупа ставатиме все більше і більше", а можна почати здоровіше харчуватися та зайнятися спортом. Той же Ляйпциг, як я написав у дописі, ставить перед собою стратегічну мету зменшити використання автомобілів на вулицях, перерозподіляючи їхній простір на користь громадського транспорту та велосипедів за рахунок автомобілів, яких в них значно більше, ніж в нас. А ми натомість пливемо за течією - "машин ставатиме все більше, тому давайте розширимо дороги".
> Колійний розвиток (з’єднання колій Личаків - Вашингтона) А це як? Колія на Личакові - припустимо, "морський змій", а на Вашингтона? І як їх з'єднати?
на разі ніхто не знає як саме, але враховуючи нещасні 2км між ними (це в 2,5 рази менше ніж Сихівський трамвай), варто принаймні починати думати над такою ідеєю.
Comments 13
Щодо Підзамче - було б чудово, але здається там теж доведеться посувати прилеглу забудову.
Reply
А що на Підзамче доведеться псувати? Не зовсім розумію, що мається на увазі.
Reply
Там з правої сторони площі перед вокзалом якісь шалмани і інша мутна забудова.
Reply
Я щиро би хотів бачити якийсь аналог німецького S-Bahn, польського SKM, французького RER у Львові. Але я щиро не вірю в можливість адекватних інтервалів руху. Як і тарифів. Як і дотацій з міського бюджету. А це, в сукупності, означатиме Сихівський рейковий трамвай 2 з аналогічним сумним фіналом. Значно перспективнішим й реалістичнішим варіантом я би бачив таки побудову дороги з Левандівки з доведенням її до вже існуючої дороги і замороженянм проекту до моменту наявності бабла для тунелю під коліями Клепарова.
Годно ти про міцного господарника )
Reply
( ... )
Reply
Reply
Reply
Всі країни через це проходили і повинні пройти.
Потім будуть вам і велосипедні доріжки...
Reply
А це як? Колія на Личакові - припустимо, "морський змій", а на Вашингтона? І як їх з'єднати?
Reply
Reply
А це вже стає цікаво!)))
Reply
Leave a comment