Мислити кліше і визначати професійність за громадянством - погана ідея. І в Німеччині бувають розпиздяї (аеропорт у Берліні - ілюстрація), а у Франції найбільш сучасні технології будівництва трамваїв, взагалі-то.
Просто будує це не Alstom, вирішили подешевше - результат такий, як на фото.
Фото 35 та 36. На них Знак 4.14 "Доріжка для пішоходів і велосипедистів" дозволяє рух лише пішоходів і велосипедистів.
Те що, частину кладуть плиткою, частину асфальтом - це фантазії замовників. Вся доріжка у спільному використанні пішоходів і велосипедистів. Щоб розділити їх треба встановити на кожній полосі знаки 4.12 "Доріжка для велосипедистів" та 4.13 "Доріжка для пішоходів".
В даному випадку немає "велодоріжки".
Ця сама помилка коли розводять срач про "велодоріжку" на Липинського. Немає там жодної "велодоріжки" а є спільна доріжка для пішоходів та велосипедистів. Те що там заасфальтували частину тротуару і намалювали на ньому ровери - ну то треба було освоїти грантові кошти.
Comments 23
Треба якогось нымця закликати приймати то все. Бо гроші викинуті немалі, але всюди якісь косяки(
Reply
Reply
Просто будує це не Alstom, вирішили подешевше - результат такий, як на фото.
Reply
Reply
( ... )
Reply
Велосмуги зробити релігія не дозволила?
Reply
( ... )
Reply
Reply
На них Знак 4.14
"Доріжка для пішоходів і велосипедистів" дозволяє рух лише пішоходів і велосипедистів.
Те що, частину кладуть плиткою, частину асфальтом - це фантазії замовників. Вся доріжка у спільному використанні пішоходів і велосипедистів.
Щоб розділити їх треба встановити на кожній полосі знаки 4.12 "Доріжка для велосипедистів" та 4.13 "Доріжка для пішоходів".
В даному випадку немає "велодоріжки".
Ця сама помилка коли розводять срач про "велодоріжку" на Липинського. Немає там жодної "велодоріжки" а є спільна доріжка для пішоходів та велосипедистів. Те що там заасфальтували частину тротуару і намалювали на ньому ровери - ну то треба було освоїти грантові кошти.
Reply
на пр. Чорновола встановили 4.14
Reply
Leave a comment