Leave a comment

Comments 17

ext_1700079 May 28 2016, 09:33:20 UTC
Do widzenia, pan

Reply

alex_shutyuk May 28 2016, 10:06:33 UTC
Бувай

Reply

noddeat May 28 2016, 13:24:14 UTC
Ця фраза звучить польською «spieprzaj pan», колишній прем’єр Польщі підтвердить:
https://www.youtube.com/watch?v=3FMp9Ec3pcY

Reply


orestk May 28 2016, 10:04:57 UTC
Формально перевізнику нема за що повертати гроші, хіба з надією, що ти їм репутаційну рекламу зробиш. Жаль, що провтик зі спамом стався в такий момент.

Reply

alex_shutyuk May 28 2016, 10:08:47 UTC
Ну так, оскільки лист вони таки скинули, то ситуація така собі. Мені скоріш з дослідницьких міркувань - перевірити реакцію.
Провтик зі спамом тупенький вийшов, погоджуюсь.

Reply

noddeat May 28 2016, 13:17:59 UTC
Слово P у PKS означає «державний». І хоча більшість PKS було приватизовано, таке поняття як «репутація» у них відсутнє. Це просто маршрутки.

Reply


izhnets May 28 2016, 10:15:58 UTC
чому ж тоді водій автобусу не побачив твого імені у списку?!

Reply

alex_shutyuk May 28 2016, 10:44:09 UTC
Я прийшов на останній хвилині. Він спішив рушати і не дуже вчитувався. Міг просто не помітити.

Reply


mr_lpa May 28 2016, 11:02:57 UTC
Днями мав на роботі питання, один з відділів подає звіти до міськради, прибіг начальник відділу, звіт відсилали кількома способами, жоден з листів не дійшов. Дав по телефону жіночку, яка їх збирає, сказала що має адресу на одному з українських фрішних сайтів, якимось чудом здогадався задати перше ж питання чи шукала в папочці Спам. Подивилась, чудо, всі 3 листа там і лежать. Всі були задоволені :) Напевно це розповсюджена ситуація,
А от на гуглі щось зламалось, за місяць всього один спамовий лист :)
Чи поверне гроші, залежить від порядності перевізника і його фінансовою ситуацією, наскільки йому потрібні незроблені гроші.

Reply


film35mm May 28 2016, 11:33:04 UTC
Я важливі листи на які очікую, давно в спамі рию, бо були подібні ситуації. Щодо повернення коштів за проїзд з перевізника, я б наголосив на тому, що водій ввів тебе в оману. І через це, ти купив додатковий квиток який не повинен був купувати. Думаю повернуть кошти.

Reply

alex_shutyuk May 28 2016, 21:09:23 UTC
Так, до спаму тепер уважніше ставитимусь. Раніше таких трафунків в мене не було.

Побачимо, що з того вийде)

Reply


Leave a comment

Up