Формально перевізнику нема за що повертати гроші, хіба з надією, що ти їм репутаційну рекламу зробиш. Жаль, що провтик зі спамом стався в такий момент.
Ну так, оскільки лист вони таки скинули, то ситуація така собі. Мені скоріш з дослідницьких міркувань - перевірити реакцію. Провтик зі спамом тупенький вийшов, погоджуюсь.
Днями мав на роботі питання, один з відділів подає звіти до міськради, прибіг начальник відділу, звіт відсилали кількома способами, жоден з листів не дійшов. Дав по телефону жіночку, яка їх збирає, сказала що має адресу на одному з українських фрішних сайтів, якимось чудом здогадався задати перше ж питання чи шукала в папочці Спам. Подивилась, чудо, всі 3 листа там і лежать. Всі були задоволені :) Напевно це розповсюджена ситуація, А от на гуглі щось зламалось, за місяць всього один спамовий лист :) Чи поверне гроші, залежить від порядності перевізника і його фінансовою ситуацією, наскільки йому потрібні незроблені гроші.
Я важливі листи на які очікую, давно в спамі рию, бо були подібні ситуації. Щодо повернення коштів за проїзд з перевізника, я б наголосив на тому, що водій ввів тебе в оману. І через це, ти купив додатковий квиток який не повинен був купувати. Думаю повернуть кошти.
Comments 17
Reply
Reply
https://www.youtube.com/watch?v=3FMp9Ec3pcY
Reply
Reply
Провтик зі спамом тупенький вийшов, погоджуюсь.
Reply
Reply
Reply
Reply
А от на гуглі щось зламалось, за місяць всього один спамовий лист :)
Чи поверне гроші, залежить від порядності перевізника і його фінансовою ситуацією, наскільки йому потрібні незроблені гроші.
Reply
Reply
Побачимо, що з того вийде)
Reply
Leave a comment