Днями під час повернення з Польщі до Львова зі мною трапилася досить дурнувата історія з купівлею квитків на автобус Варшава-Львів.
Ситуація ось у чому. Квиток на потрібний рейс я замовив
на сайті перевізника PKS Polonus та оплатив карткою через інтернет. Після здійснення операції мені відразу прийшла смс-ка про списання грошей, а на електронку - лист з підтвердженням успішного здійснення операції. Однак сам квиток не прислали, а на сайті перевізника висвітилося повідомлення "дякуємо... бла-бла-бла... як тільки банк підтвердить надходження грошей на наш рахунок, ми відразу згенеруємро та надішлемо ваш квиток".
Це мене зовсім не втішило, але відбувалося це ввечері напередодні поїздки і я подумав, що можливо квиток прийде вранці. Однак і вранці квитка у пошті я не побачив. Часу було обмаль і розбиратися було ніколи - я поїхав на автостанцію з надією пояснити ситуацію водію. Однак водій, вислухавши мене, бігло переглянув список пасажирів та сказав, що мого імені у ньому немає - "Якщо пан хоче зі мною їхати, то нехай купує квиток, а попередню операцію скасовує та вимагає повернення грошей". Іншого варіанту я не побачив - довелося купувати квиток вдруге.
Вже після повернення до Львова я почав збирати інформацію та готувати лист до перевізника. Також вирішив про всяк випадок перевірити у електронній пошті папку зі спамом і до свого здивування побачив квитки на автобус там. Причому надіслані вони були практично відразу після оплати. Думки перевіряти спам тоді в мене не виникло, бо інший лист з тої самої адреси спокійно висвітився у вхідних.
Така недолуга історія. Вчора відправив перевізнику листа (за переклад якого велика подяка Пйотреку Осинському)) з описом ситуації та проханням повернути гроші за один з квитків. Цікаво якою буде відповідь. Як гадаєте?
Poll