Leave a comment

Comments 50

vdyak January 9 2013, 08:05:01 UTC
Файний список, а найголовніше що всі пункти взаємопов'язані, і наприклад суворий контроль паркування, значно б полегшив, і розвиток грома. транспорту, і ситуацію з парковками і т.д.

Reply


kroolick January 9 2013, 09:57:38 UTC
я думаю шо там де територія за арсеном і та вся "нейтральна" територія між стрийською,науковою,кульпарківською, сокільниками вполнє реальна для заселення новим жил масівом, власне от такими от хмарочосами)

Reply


(The comment has been removed)

alex_shutyuk January 9 2013, 14:18:52 UTC
Я подразумевал это в составе пункта "Робота над благоустроєм громадського середовища не тільки в центрі міста". Хотя можно и отдельно выписать.

Reply


roksana_ukr January 9 2013, 15:20:47 UTC
Впевнена, власникам приватного транспорту подібні задуми не сподобалися) Доставка в нічний час? Я б краще пройшлася перед сном, але багатьом це стане в нагоді. В Києві побудовані багатоповерхові парковки, але від них потрібно також добиратись, тому машини кидають прямо на вулиці, на тротуарах в основному.
Взагалі то до змальованого вами міста колись прийдуть, але боюсь, не в нашому житті))

Reply

alex_shutyuk January 9 2013, 16:20:00 UTC
Всім не може подобатися все. Але нинішня ситуація це багато в чому вузол, який затягується щодалі, то сильніше.
До того ж безкоштовне нічне паркування для мешканців центру - як на мене досить непоганий пряник. Живеш в центрі, а працюєш на околиці - будь-ласка. Вранці забрав машину, поїхав на роботу, ввечері поставив назад, пішов спати. В цей час твоє місце займатие машина того, хто приїхав на роботу в центр з околиці. А якщо твоя машина стоїть на місці тижнями, то виникає питання - для чого? Шрот в іншому місці.
Щодо доставки - простий приклад. Посеред білого дня біля магазину стоїть фургон і дядько неспішно носить ящики зі сметаною. А за ним стоїть колєйка з купи трамваїв, маршруток та легковиків. Можливо швидка чи пожежна. І всі просто щасливі.
Щодо кидання машин посеред вулиці - кидають, бо це ніяк не карається.

Reply

roksana_ukr January 9 2013, 16:41:19 UTC
Тут ви праві, була нещодавно ситуація, їхала додому, вантажівка після вивантаження застряла в снігу, її витягувала інша, повернути і проїхати іншим шляхом вже не можна, бо ззаду черга з машин, всі чекали 40 хвилин. Була б ніч - проблеми б не було взагалі. Добре, що я живу в пригороді, інколи простіше сісти і доїхати спокійно в метро, ніж в пробках бескінечно стирчати, я так і роблю.
А машини кидають- це справжня біда, тротуари зайняті, в центрі міста взагалі нереально ходити, особливо, коли Хрещатик перекритий. По головній вулицій- гуляй, а на суміжних вулицях потрібно мати крила. Пішоходки намальовані, але окрім пішоходів вони нікого не цікавлять, я їду, а ти бігай як хочеш. Я вибачаюсь, у Вас розмова про Львів, але таке у всіх великих містах.
Якщо б вдалося реалізувати хоч частину ваших задумів, то це було б чудово...

Reply


anderver January 9 2013, 15:37:43 UTC
А я вже давно хочу метро у Львові) бо в теперішніх умовах, добиратись годину з гаком в інший куток, невеличкого Львова - це біда( Особливо до арени Львів
... )

Reply

alex_shutyuk January 9 2013, 16:00:45 UTC
Повір, після реалізації перелічених мною пунктів про метро ніхто навіть не згадуватиме))
До того ж порівняно з мільярдами, потрібними на його будівництво, це буде дешевше.

Reply

anderver January 9 2013, 18:37:03 UTC
маршрутки не замінять метро все одно ! Для прикладу - з арени Львів добратись будь куди після матчу футбольного - практично неможливо. Пересування велосипедами також не для нашого лінивого населення) Та і менталітет не той.

Reply

alex_shutyuk January 9 2013, 18:48:28 UTC
Якщо під маршрутками маються на увазі вбиті бидловози, що їздять як їм заманеться - так не має бути. А якщо будуть нормальні автобуси, тролейбуси та трамваї в достатній кількості, з чіткими графіками руху та виділеними смугами - їх буде повністю достатньо.
Щодо Арени Львів - ну не будувати ж лише заради неї одної метро)))

Reply


Leave a comment

Up