Файний список, а найголовніше що всі пункти взаємопов'язані, і наприклад суворий контроль паркування, значно б полегшив, і розвиток грома. транспорту, і ситуацію з парковками і т.д.
я думаю шо там де територія за арсеном і та вся "нейтральна" територія між стрийською,науковою,кульпарківською, сокільниками вполнє реальна для заселення новим жил масівом, власне от такими от хмарочосами)
Впевнена, власникам приватного транспорту подібні задуми не сподобалися) Доставка в нічний час? Я б краще пройшлася перед сном, але багатьом це стане в нагоді. В Києві побудовані багатоповерхові парковки, але від них потрібно також добиратись, тому машини кидають прямо на вулиці, на тротуарах в основному. Взагалі то до змальованого вами міста колись прийдуть, але боюсь, не в нашому житті))
Всім не може подобатися все. Але нинішня ситуація це багато в чому вузол, який затягується щодалі, то сильніше. До того ж безкоштовне нічне паркування для мешканців центру - як на мене досить непоганий пряник. Живеш в центрі, а працюєш на околиці - будь-ласка. Вранці забрав машину, поїхав на роботу, ввечері поставив назад, пішов спати. В цей час твоє місце займатие машина того, хто приїхав на роботу в центр з околиці. А якщо твоя машина стоїть на місці тижнями, то виникає питання - для чого? Шрот в іншому місці. Щодо доставки - простий приклад. Посеред білого дня біля магазину стоїть фургон і дядько неспішно носить ящики зі сметаною. А за ним стоїть колєйка з купи трамваїв, маршруток та легковиків. Можливо швидка чи пожежна. І всі просто щасливі. Щодо кидання машин посеред вулиці - кидають, бо це ніяк не карається.
Тут ви праві, була нещодавно ситуація, їхала додому, вантажівка після вивантаження застряла в снігу, її витягувала інша, повернути і проїхати іншим шляхом вже не можна, бо ззаду черга з машин, всі чекали 40 хвилин. Була б ніч - проблеми б не було взагалі. Добре, що я живу в пригороді, інколи простіше сісти і доїхати спокійно в метро, ніж в пробках бескінечно стирчати, я так і роблю. А машини кидають- це справжня біда, тротуари зайняті, в центрі міста взагалі нереально ходити, особливо, коли Хрещатик перекритий. По головній вулицій- гуляй, а на суміжних вулицях потрібно мати крила. Пішоходки намальовані, але окрім пішоходів вони нікого не цікавлять, я їду, а ти бігай як хочеш. Я вибачаюсь, у Вас розмова про Львів, але таке у всіх великих містах. Якщо б вдалося реалізувати хоч частину ваших задумів, то це було б чудово...
А я вже давно хочу метро у Львові) бо в теперішніх умовах, добиратись годину з гаком в інший куток, невеличкого Львова - це біда( Особливо до арени Львів
( ... )
Повір, після реалізації перелічених мною пунктів про метро ніхто навіть не згадуватиме)) До того ж порівняно з мільярдами, потрібними на його будівництво, це буде дешевше.
маршрутки не замінять метро все одно ! Для прикладу - з арени Львів добратись будь куди після матчу футбольного - практично неможливо. Пересування велосипедами також не для нашого лінивого населення) Та і менталітет не той.
Якщо під маршрутками маються на увазі вбиті бидловози, що їздять як їм заманеться - так не має бути. А якщо будуть нормальні автобуси, тролейбуси та трамваї в достатній кількості, з чіткими графіками руху та виділеними смугами - їх буде повністю достатньо. Щодо Арени Львів - ну не будувати ж лише заради неї одної метро)))
Comments 50
Reply
Reply
(The comment has been removed)
Reply
Взагалі то до змальованого вами міста колись прийдуть, але боюсь, не в нашому житті))
Reply
До того ж безкоштовне нічне паркування для мешканців центру - як на мене досить непоганий пряник. Живеш в центрі, а працюєш на околиці - будь-ласка. Вранці забрав машину, поїхав на роботу, ввечері поставив назад, пішов спати. В цей час твоє місце займатие машина того, хто приїхав на роботу в центр з околиці. А якщо твоя машина стоїть на місці тижнями, то виникає питання - для чого? Шрот в іншому місці.
Щодо доставки - простий приклад. Посеред білого дня біля магазину стоїть фургон і дядько неспішно носить ящики зі сметаною. А за ним стоїть колєйка з купи трамваїв, маршруток та легковиків. Можливо швидка чи пожежна. І всі просто щасливі.
Щодо кидання машин посеред вулиці - кидають, бо це ніяк не карається.
Reply
А машини кидають- це справжня біда, тротуари зайняті, в центрі міста взагалі нереально ходити, особливо, коли Хрещатик перекритий. По головній вулицій- гуляй, а на суміжних вулицях потрібно мати крила. Пішоходки намальовані, але окрім пішоходів вони нікого не цікавлять, я їду, а ти бігай як хочеш. Я вибачаюсь, у Вас розмова про Львів, але таке у всіх великих містах.
Якщо б вдалося реалізувати хоч частину ваших задумів, то це було б чудово...
Reply
( ... )
Reply
До того ж порівняно з мільярдами, потрібними на його будівництво, це буде дешевше.
Reply
Reply
Щодо Арени Львів - ну не будувати ж лише заради неї одної метро)))
Reply
Leave a comment