1. З кенгурятником порушується робота систем подушок. 2. З кенгурятником людина перемеле при зіткненні, а так на капот прийме і перекине через себе. 3. Панелі відіграють роль енерегопоглиначів при ударі. З кенгурятником удар приймає на себе вся несуча конструкція.
Життя людини важливіше, за кузов авта. Думаю, їх мали б страхувати. А з іншого боку, то ж в старих кіно в америкосів такі авта. І це ж патруль, а не група перехвату.
З усім погоджуюся, але маленький нюанс - поліцейська машина це все-таки спецтранспорт, а не просто легковушка. Так само, як поливальна машина чи снігоприбиральник. І в неї можуть бути трохи специфічні функції.
Автовиробники навмисно проводять дослідження, шоб при зіткненні з пішоходом на швидкості з їхнім авто в того було більше шансів вижити. Ви хочете одним кенгурятником викинути на смітник всю роботу фахівців, бо життя пішохода - ніщо порівняно з подряпиною на державному майні? Ну і про подушки вже написали: вони можуть в критичний момент не спрацювати.
Автовиробники все правильно роблять, але вони розробляють автомобілі широкого вжитку, а поліцейське авто це все-таки спецтранспорт і може виконувати такі функції, які звичайному авто взагалі не притаманні. снігоприбиральна машина з відвалом теж можна назвати небезпечною для пішоходів, але функція диктує форму.
Ідея про те, шо авто поліції - це спецтранспорт - несумісне з її нинішньою реформою. Якщо йдеться про авто, на якому зручно демонстрації давити - тут і кенгурятник, і броня дійсно допоможе. Ну або там водомет банальний. Але ж в Україні мова йде не про це?
Усі німецькі автовиробники випускають машини для поліції. Із функцій, які там дійсно потрібні, це: - пульт керування сиреною/мигалкою, в яку вбудоване табло, на яке можна виводити повідомлення типу «стій, поліція!», «Увага ДТП» та інше; - неможливість відчинити задні двері зсередини - там сидять арештанти.
В усьому іншому це звичайні автомобілі. Ну хіба шо поліція купує авта, які можуть їхати 230 км/год, але такі є серед звичайних автівок, а в Україні і ця функція непотрібна.
"- неможливість відчинити задні двері зсередини - там сидять арештанти." Ця функція є у всіх атвомобілів, і вона пешопочатково для того щоб діти на ходу не повипадали)))
Comments 23
Reply
Reply
2. З кенгурятником людина перемеле при зіткненні, а так на капот прийме і перекине через себе.
3. Панелі відіграють роль енерегопоглиначів при ударі. З кенгурятником удар приймає на себе вся несуча конструкція.
Життя людини важливіше, за кузов авта.
Думаю, їх мали б страхувати.
А з іншого боку, то ж в старих кіно в америкосів такі авта. І це ж патруль, а не група перехвату.
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
снігоприбиральна машина з відвалом теж можна назвати небезпечною для пішоходів, але функція диктує форму.
Reply
Усі німецькі автовиробники випускають машини для поліції. Із функцій, які там дійсно потрібні, це:
- пульт керування сиреною/мигалкою, в яку вбудоване табло, на яке можна виводити повідомлення типу «стій, поліція!», «Увага ДТП» та інше;
- неможливість відчинити задні двері зсередини - там сидять арештанти.
В усьому іншому це звичайні автомобілі. Ну хіба шо поліція купує авта, які можуть їхати 230 км/год, але такі є серед звичайних автівок, а в Україні і ця функція непотрібна.
Reply
Ця функція є у всіх атвомобілів, і вона пешопочатково для того щоб діти на ходу не повипадали)))
Reply
Reply
Reply
Leave a comment