Автовиробники навмисно проводять дослідження, шоб при зіткненні з пішоходом на швидкості з їхнім авто в того було більше шансів вижити. Ви хочете одним кенгурятником викинути на смітник всю роботу фахівців, бо життя пішохода - ніщо порівняно з подряпиною на державному майні? Ну і про подушки вже написали: вони можуть в критичний момент не спрацювати.
Автовиробники все правильно роблять, але вони розробляють автомобілі широкого вжитку, а поліцейське авто це все-таки спецтранспорт і може виконувати такі функції, які звичайному авто взагалі не притаманні. снігоприбиральна машина з відвалом теж можна назвати небезпечною для пішоходів, але функція диктує форму.
Ідея про те, шо авто поліції - це спецтранспорт - несумісне з її нинішньою реформою. Якщо йдеться про авто, на якому зручно демонстрації давити - тут і кенгурятник, і броня дійсно допоможе. Ну або там водомет банальний. Але ж в Україні мова йде не про це?
Усі німецькі автовиробники випускають машини для поліції. Із функцій, які там дійсно потрібні, це: - пульт керування сиреною/мигалкою, в яку вбудоване табло, на яке можна виводити повідомлення типу «стій, поліція!», «Увага ДТП» та інше; - неможливість відчинити задні двері зсередини - там сидять арештанти.
В усьому іншому це звичайні автомобілі. Ну хіба шо поліція купує авта, які можуть їхати 230 км/год, але такі є серед звичайних автівок, а в Україні і ця функція непотрібна.
"- неможливість відчинити задні двері зсередини - там сидять арештанти." Ця функція є у всіх атвомобілів, і вона пешопочатково для того щоб діти на ходу не повипадали)))
нє, там не на ходу, а взагалі завжди, в т.ч. коли двигун уже вимкнений. Вийти з машини ззаду можна тіки, коли хтось (поліціянт) відчинить зовні двері. А central lock він розрахований в т.ч. на неможливість відчинити авто грабіжниками, і там, навпаки, блокується можливість відчинити двері зовні, тіки зсередини (коли машина стоїть).
ну так я ж і кажу ця фіча у всіх машин є, і мова не про централ лок. Воно навіть в старих ВАЗах є. В мене в фокусі воно вмикається поворотом білої пімпочки під механізмом замка з торця дверки. Загугли картинки "child lock rear door"
Reply
снігоприбиральна машина з відвалом теж можна назвати небезпечною для пішоходів, але функція диктує форму.
Reply
Усі німецькі автовиробники випускають машини для поліції. Із функцій, які там дійсно потрібні, це:
- пульт керування сиреною/мигалкою, в яку вбудоване табло, на яке можна виводити повідомлення типу «стій, поліція!», «Увага ДТП» та інше;
- неможливість відчинити задні двері зсередини - там сидять арештанти.
В усьому іншому це звичайні автомобілі. Ну хіба шо поліція купує авта, які можуть їхати 230 км/год, але такі є серед звичайних автівок, а в Україні і ця функція непотрібна.
Reply
Ця функція є у всіх атвомобілів, і вона пешопочатково для того щоб діти на ходу не повипадали)))
Reply
Reply
Воно навіть в старих ВАЗах є.
В мене в фокусі воно вмикається поворотом білої пімпочки під механізмом замка з торця дверки.
Загугли картинки "child lock rear door"
Reply
Reply
Reply
Leave a comment