Хроніка сихівського трамвая (фото від 16.07.2016, ч. 1)

Jul 17, 2016 14:37



Пройшовся вчора вздовж будівництва сихівської трамвайної лінії. Фоток вийшло багацько, тому розділю розповідь на дві частини. Сьогодні покажу відрізок від Санта-Барбари до кінця Сихівського мосту.

1. Так зараз виглядає ділянка біля кінцевого розворотного кільця.


2. Базар вже потихеньку розбирають.


3. Розворотне кільце. Наразі незрозуміло, чи планують робити обгінну колію.


4. Натомість є котлован фундаменту якоїсь невеликої споруди. Цікаво, що тут буде? Транспорматорна підстанція? Кімната відпочинку водіїв?
До речі, відкриті люки та колодязні кільця, яких тут немало, заради безпеки варто було би чимось прикрити, поки не трапилося біди.


5.


6. Привезли пісочок.


7. Зайшов всередину базару зробити пару фоток на згадку.


8. Ряди напівпорожні, обличчя продавців невеселі.


9.


10. Але повернімося до трамвайої лінії, на якій вже облаштовують посадкові перони.


11. Перехід та пандус із протиленого боку, але ось тут вже протоптали народний стежкобан.


12. Вкладання плитки.


13. Плитку на коліях клали "щоби КрАЗ міг тягнути трамвай", але дивлюся я на ці фото і починаю сумніватися, що КрАЗ (ширина якого 2,75 м) тут пролізе.


14. По боках від колій у деяких місцях вже посіяли газон та посадили кущі. Виглядає симпатично.


15.


16. Так поступово і колія зазеленіє.


17. До речі, дивно, що тактильна плитка є на трамвайних перонах, але при цьому єє не поклали біля пішохідних переходів. Які ще й нерегульовані. Як незряча людина має знати чи можна їй переходити?


18. Наступна зупинка.


19. Того ж вечора читав на Варті-1 про аварію байкера на Червоної Калини, але, судячи з фоток, то був не цей.


20. На деяких газонах траву щойно посіяли. Щоправда насіння просто розсипали на землю, не пригорнувши зверху.


21. Голуби цьому дуже раді.


22.


23. Окрім голубів, дуже радіють будівництву хазяйновиті мешканці сусідніх будинків.


24. Землю рівняють по натягнутих шнурках.


25. Поки не ходять трамваї, колії активно використовують роверисти та пішоходи. Воно й не дивно - покриття рівне, ніяких стрибків та бордюрів, а перетинів з автомобільним рухом значно менше, ніж на справжніх тротуарах.


26. Проміжне кільце на перехресті Червоної Калини та Сихівської.


27. Перехрещення колій.


28. Ось це місце виглядає якось непереконливо.


29. Трамваї ще не ходять, а бордюр вже відпав.


30. Зупинка біля Арсену.


31. Ще одна народна стежина.


32.


33. До речі, якби колії змістили під один з країв розділювальної смуги, на решті її території можна було би зробити і прогулянкову алею з деревами (щось подібне є, наприклад, у Вінниці). Коли матеріали проекту вперше опублікували, я пробував підкинути таку ідею, але виявилося, що вносити такі кардинальні зміни було вже пізно.


34. Є кілька місць, де покладену плитку зняли та розкопали довкола рейок.


35. Знову пригадався КрАЗ.


36. Подивіться на це фото. А потім на попереднє. А тепер знову на це. Дуже сподіваюся, що місто колись таки дозріє до кіпівлі технічної вантажівки з рейковим ходом.


37. Зупинка біля Шувару найменш готова.


38. Підйом на міст.


39. Тут укріпили міст та встановили опори огорожі.


40. Термокомпенсаційний стик. Міст під автомобільними смугами також укріпили, заливши нову армовану плиту.


41. Новий з'їзд на Хуторівку.


42.


43.


44. На цьому все. Дякую всім за увагу. Завтра буде продовження.


Друга частина огляду тут:

Хроніка сихівського трамвая (фото від 16.07.2016, ч. 2)


Дивіться також:

Хроніка сихівського трамваю (фото від 5.03.2016)


Будівництво сихівської колії (фото за 6.09.2015)


Матеріали для ознайомлення (оновлений проект трамваю на Сихів, ч. 2)


трамвай, львів, будівництво

Previous post Next post
Up