Дорогі френди, дякую всім, хто підтримав ініціативу про припинення дискримінації українського споживача і втюхування йому неліквідного непотребу, а також обмеження доступу на якісний одяг і білизну нормальних людьських розмірів, доступний в усіх нормальних країнах.
На прикладі звернень щодо закриття відділу білизни в магазинах GAP, можна далі продовжувати співпрацю і рух за нормальний сервіс, обгрунтовані ціни і повагу до споживача, який приносить дохід будь-якому бізнесу. Я, в свою чергу, буду брати участь в усіх подібних флеш-мобах.
Зауважу, що магазин GAP на Хрещатику (на мій погляд), найкращий по обслуговуванню, і моє звернення щодо "білизняного" питання - це радше надія, що є шанс GAP Україна не піти "натоптаним" шляхом до швидкого спаскудження і не стати сміттєзвалищем типу Зари, Манго і інших, вкрай приречених на відсутність сенсу закладів торгівлі неякісним мотлохом за завищеними цінами казна для кого, або повторити долю Castro і Peacocks.
Але оскільки, багатьом, хто надіслав в америку звернення по GAP Україна прийшли листи з пропозиціями вирішувати питання з менеджерами в Україні, які перепродують продукцію на умовах франчайзингу, прошу вас "довести до кінця справу" і набрати їх на
офісний телефон +38 (044) 459 04 21 (е-мейлу, вони, бідосі, не мають) із запитанням - чим викликане рішення дискримінувати українського споживача в асортименті товару і як вони його збираються вирішувати для повернення лояльності клієнтів.
Можна тепер сміливо посилатись на факт, що з таким же питанням ви звертались в кастомер сервіс в Америку і вам порадили, якщо питання не вирішиться, написати їм знову.
Дякую вам щиро за підтримку. Я звісно, завтра теж дзвонитиму. На їх сторінці на фб я задала те ж питання
http://www.facebook.com/GapUkraine?fref=ts - теж бажано долучитись всім, кого це цікавить.