А суть штрафів не у відлякуванні. Якщо штраф десятикратний, то навіть якщо система буде ловити кожне 8-9 порушення, то вона буде приносити більше прибутків ніж якби порушників не було і кожен платив за квиток. --------------- не знаю, не знаю....
Я у Відня вже три рази був, в цілому, значить, тижнів два. Контроль був лише один раз за весь цей час, при тому, що транспортом користувався практично щодня, і досить інтенсивно. Контроль полягав у перегородженні виходу зі станції (назовні, на вулиці) по перемитру. Тобто, хто не мав би квитка, просто міг би тут же сісти назд на ескалатор в іншу сторону. Звісно, мабуть є і контроль в вагонах ,але ж частота! Власне, мій брат ,яий там уже років з п'ять иве, каже, що йому розказували, що раніше, коли іноземців було відносно мало, то контроль був явищем взагалі вийнятковим - автріяки завжди і тотально плптили - в свій час Гестапо розстрілювало за неоплачений проїзд, після чого проблати стали 100%))). Але коли понаїхало турків ітд (а понаїхало серйозно, є цілі турецькі райони, крім них є ще серби негри, українці)))), ітд) то довелося зробити цей контроль неформальним. Це питання ментальності. Наприклад, на вулцях до стовпів прикручені такі "кишеньки", в яких знаходяться газети. Ціни різні, в межах 0,90 - 2,5 Євро. І коробочка з замочком ,в яку можна кинути монети. Система така: мігрантам автрійські газети нецікаві, а австріяки справно кидають монети...
Мені важко щось судити, це треба вивчати проблему на практиці. Хоча видається, що перевіряти й слід на виході, а не у вагонах, просто якось так, щоб людина не могла "сісти назд на ескалатор в іншу сторону". Варіант турнікетів також не те щоб безнадійно виглядав.
---------------
не знаю, не знаю....
Я у Відня вже три рази був, в цілому, значить, тижнів два. Контроль був лише один раз за весь цей час, при тому, що транспортом користувався практично щодня, і досить інтенсивно. Контроль полягав у перегородженні виходу зі станції (назовні, на вулиці) по перемитру. Тобто, хто не мав би квитка, просто міг би тут же сісти назд на ескалатор в іншу сторону. Звісно, мабуть є і контроль в вагонах ,але ж частота! Власне, мій брат ,яий там уже років з п'ять иве, каже, що йому розказували, що раніше, коли іноземців було відносно мало, то контроль був явищем взагалі вийнятковим - автріяки завжди і тотально плптили - в свій час Гестапо розстрілювало за неоплачений проїзд, після чого проблати стали 100%))). Але коли понаїхало турків ітд (а понаїхало серйозно, є цілі турецькі райони, крім них є ще серби негри, українці)))), ітд) то довелося зробити цей контроль неформальним. Це питання ментальності. Наприклад, на вулцях до стовпів прикручені такі "кишеньки", в яких знаходяться газети. Ціни різні, в межах 0,90 - 2,5 Євро. І коробочка з замочком ,в яку можна кинути монети. Система така: мігрантам автрійські газети нецікаві, а австріяки справно кидають монети...
Reply
Хоча видається, що перевіряти й слід на виході, а не у вагонах, просто якось так, щоб людина не могла "сісти назд на ескалатор в іншу сторону". Варіант турнікетів також не те щоб безнадійно виглядав.
Reply
Leave a comment