Leave a comment

Comments 21

easternwestern August 23 2013, 06:31:51 UTC
Якщо буде сильний ріст вартості - то буде падіння попиту. Як наслідок, поверхня буде задихатися, а підземка буде простоювати, чого допустити не можна. Відповідно, від якогось дотування вже збудованого нікуди не дітись.
А от щодо нових станцій - то це взагалі повна херня з одними лише мінусами. Може які лінії на поверхні(як то швидкісний трамвай) з простенькими станціями й вигідні, а підземні монументальні станції - це брєд. Ну ок ще би ви собі самі їх будували, так ні, ви лізете в кишеню до усієї держави. З чого це я маю платити за ваше метро?

>>Навіть десятикратний штраф за проїзд не відлякуватиме як слід більшість пасажирівА суть штрафів не у відлякуванні. Якщо штраф десятикратний, то навіть якщо система буде ловити кожне 8-9 порушення, то вона буде приносити більше прибутків ніж якби порушників не було і кожен платив за квиток. Аналогічно й з точки зору порушника, один раз може й вдасться проїхати безкоштовно, проте якщо системно порушувати і платити штраф за кожне 8-9 порушення, то фінансово це не вигідно. Якщо хто хоче ( ... )

Reply

22he_travnya August 25 2013, 14:13:44 UTC
Ну ок ще би ви собі самі їх будували, так ні, ви лізете в кишеню до усієї держави. З чого це я маю платити за ваше метро?

Розвиток Києва відповідає націнтересам: хто як не ви знає, що за инших рівних умов, якби на місці Києва була б пустка, а населення Києва було б рівномірно розподілене між містами з населенням понад півмільйона, то така Україна цілісною 22 роки не протрималася би.

Reply

easternwestern August 25 2013, 15:11:44 UTC
Казахстан протримався і нічо.

Reply

vasyl_babych August 25 2013, 14:33:58 UTC
Якщо буде сильний ріст вартості - то буде падіння попиту. Як наслідок, поверхня буде задихатися, а підземка буде простоювати, чого допустити не можна. Відповідно, від якогось дотування вже збудованого нікуди не дітись ( ... )

Reply


dali_bude August 23 2013, 07:11:18 UTC
> З цього висновки: ріст вартості проїзду - неминучий.

Ні, неминучим повинне бути усунення "корупційного податку" і розкрадання бюджету. Тоді можна підняти рентабельність метрополітену і без підняття тарифів.

Reply

vasyl_babych August 23 2013, 10:40:34 UTC
Те, що красти треба менше, це факт. Але навіть з урахуванням зменшення розкрадання, плату доведеться піднімати.

Reply


22he_travnya August 25 2013, 14:11:27 UTC
Ну і прибрати, нарешті, російськомовну назву станції на "Палаці спорту" - це вже єдина станція ,де така вивіска ще є

Цікаво: як з цим у Харкові: чи Пушкінська єдина з російською мовою наразі ?


... )

Reply

vasyl_babych August 25 2013, 14:54:59 UTC
Не знаю, не був...
Взагалі, молодці вони. Мають три лінії, 30 станцій, нормальне їх трасування, не надто глибоке закладання, таких колапсів, як у Києві, по ідеї, бути не повинно. Їм треба тільки потроху добудувати Олексіївську і Салтівську лінії на південь, і по декілька станцій з обох сторін на Холодногірсько-заводській, і все, в принципі.
А от в Дніпропетровську з метро все пічально. Це дорогуща цяцька з трасуванням лінії, яке давно неактуальне. Якби по лінії метро запустили б автобусну лінію з 4-5 хвилинним інтервалом то для пасажирів нічого не змінилося б. тім, задля справедливості треба сказати, що після того ,як метро колись таки збудують в центр міста, воно таки матиме сенс.

Reply


sabrina_lite October 22 2015, 17:13:11 UTC
Те, що у Дніпрі є метро, класно.

Але воно якесь замаленьке. Місто майже таке, як Київ, а метросполучення з центром має фактично лише один спальний район.

Reply


Leave a comment

Up