Київ. Виставка рухомого складу історичних локомотивів та вагонів. Інші службові вагони і не тільки.

Dec 28, 2019 16:34

Отже, буду закінчувати з виставкою рухомого складу історичних локомотивів та вагонів на київському вокзалі. Лишилися ще різноманітні службові машини та вантажні вагони.


На передньому плані маневровий тепловоз ЧМЭ2-333 1963 року, який я чомусь пропустив попередньому дописі про локомотиви. Збудований він був в Чехії, на заводі ЧКД.

З великої техніки ще є землеприбиральна машина Балашенко 1963 року.



Цей та інші вагони і техніка під cut-ом...

Я її всю облазив, але так і не зрозумів, навіщо та як працює


щось звідкись загрібає, кудись висипає, але причинно-наслідкові зв’язки встановити не вдалося.

Два очищувачі залізничних шляхів від снігу з двигунами від літаків




на фоні видно, до речі, експрес до аеропорту.

Якийсь дивний вагон з закритим входом і без будь-яких пояснювальних табличок




праворуч у нього якась цікава скляна шпаківня, навіщо?

Підписано, що вагон-цементовоз


хоча я здибав допис любителів і фанів залізниць, що це перероблений службовий вагон в якому возився пісок для забезпечення ним електровозів

Критий вагон


на сьогодні ці вагончики виглядають як якісь дитячі, а колись же були цілком серйозними транспортними засобами...

Цистерна



Цистерна і платформа



Механічний семафор



Є ще два екземпляри гусеничної техніки
АТТ-20



Та трактор ЧТЗ С-100


З автомобільної техніки було кілька вантажівок, з яких я сфотографував тільки одну



Ну от, на ній і закінчу свої розповіді про дану виставку. Якщо будете в її робочий час на вокзалі і матимете між потягами трохи часу - раджу відвідати, як для мене вона є досить цікавою та особилво крутою можливість оглянути не тільки зовні, а й побувати в середині. Відкрита вона, до речі, аж до 8-мої години вечора (принаймні такий розклад був цього літа).

минуле, враження, залізниця, музей, Київ, мандри

Previous post Next post
Up