Київ. Виставка рухомого складу історичних локомотивів та вагонів. Локомотиви.

Dec 22, 2019 17:47

Вже кілька разів, коли я бував в Києві та проходив над коліями під час приїзду чи від’зду, облизувався на виставку рухомого складу історичних локомотивів та вагонів, паровози, вагони та інше добро якого добре видно з цього проходу.



Проте все якось не випадала нагода в ньому випадати, то часу не було, то співподорожуючі не надто хотіли. Цього ж разу (малося на увазі разу тої поїздки, фотографії з якої я вже відносно не давно показував) і час був, і мені вдалося все ж їх вбалакати відвідати цю виставку.



Так, я був неймовірно радий :) Сама виставка розпочала свою роботу з 2011 року, на даний момент має 17 експонатів, які безпосередньо їздили по рельсам, та ще трохи супутньої техніки, яка, мабуть, брала участь в обслуговуванні залізниці


або просто встановлена для видовищності та ефектності.

Оскільки в мене фоток вийшло якось дуже багато з цього музею - розіб’ю на 3 частини - локомотиви, 4 вагони-салони та все інше, що не попаде в попередні дві добірки.

Ця частина буде про локомотиви. Кому цікаво, ласкаво прошу під cut.

Самим першим паровозом який зустрічає відвідувачів після каси є Л-3191.



Воно і не дивно, оскільки цей паровоз серед усіх інших є найбільш вражаючим та масивним.



До речі, тут мене спіткало розчарування. В моїх мареннях, коли я дивився на цю всю мощу, я думав, що щось є і довоєнне серед усіх паровозів, проте ніт, всі вони з післявоєнного часу. Даний Л-3191 випущений в 1953 році в Луганську.
Щоправда на табличці стоїть інший рік, не знаю кому довіряти...



І призначенням даного паровозу було тягати вантажний склад - він відноситься до вантажних



Ага і основною, просто бомбезною фішкою даного музею є те, що можна багато де лазити і багато куди залазити і заходити. Наприклад збулася моя дитяча мрія побувати в кабіні справжнього паровоза!



Стімпанк прям справжнісінький (ну так, десь воно так і є), стільки всяких ручок, крутілок, важелів, ніби ми знаходимося не в кабіні паровоза, а в відсіку якогось космічного корабля :).



Наступний до огляду знову ж вантажний Эр-773-59



Трохи менший, трохи старіший гість з закордоння



Табличка пише, що збудований в 1952 році в Угорщині, заводі MAVAG, проте любителі залізниць його облазили з усіх кінців, і стверджують, що судячи по маркуванню деталей він був зібраний в Чехії, Празі, заводі ЧКД. Не знаю кому вірити...
Мммм, це десь звідси виходили ті клуби пари, які фігурують кожному фільмі з ними?



Ще якесь металеве начиння





І звичайно чергова кабіна стімпанківського космольоту



І останній, на даний момент, представник паровозоходячих в даній виставці - СО17-4371



Найстаріший представник, теж вантажний, випущений в 1949 році в Луганську.



В деякі мірі земляк, був приписаний раніше до депо в Гречанах (це мікрорайон Хмельницького), катав туристів до 2008 року поки не став на прикол.





На відміну від інших, в кабіні, крім купи ручок, вентилів і.т.д.



Можна заглянути і в топку



Ну і на закінчення, трохи ближчі та звичніші для нашого ока сучасники - вантажний тепловоз ТЭ3-2068 1957 року знову ж таки з Луганська



Та класних і обтічних форм чеський пасажирський електровоз ЧС4-072 1967 року.



В електровоз і тепловоз відкритих дверей ми не помітили, тому їх фотографії тільки з вулиці.

На цьому великий тягловий склад закінчився, закінчу і я цей пост, а про наступні екземпляри експозиції сподіваюся напишу згодом і ...

Далі буде...

минуле, враження, музей, Київ, мандри

Previous post Next post
Up