ой вей, да наслышаны ваших истерических озабоченостей, что Украина не имеет права продавать третим странам 188, так как часть прав на Ан 70 пренадлежит и РФ.
бля, тупанув( Та не Ванга просто наткнувся на дані по проекту АІ-28 і в там був вписаний Ан-178 як об"єкт застосування та й думаю раз Ан-178 буде з ним то мб і Ан-188 встановлять. І з АІ-28 думаю можливо і характеристики покращаться у Ан-178 і зможе взяти більше 18 тон і швидкість більшу розвивати зможе
Які ж антоновці чортяки - я оцінював характеристики з 436ФМ як прийнятні, а це дуже близький аналог Іл-76МД, з більш потужними CFM-56 чи АІ-28 - майже копія з набагато більшим фюзеляжем..
И кстати да, согласен - с Д-727 можно говорить, что то типа как ранее - 170, или типа сейчас - 288. То есть - с удлиненным фюзеляжем, ближе по классу к Ил-76МД и С-17
Comments 60
При заметно меньшей цене.
Reply
Reply
(The comment has been removed)
Reply
Так что да, подгорает ))))
Reply
Reply
( ... )
Reply
Reply
У тебе таке не рідко буває
Reply
Кстати, по мимо большей массы, большей цены, вопросами с ресурсом редуктора, там гемор с винтами будет - малый ресурс. И все только под вдв.
Так что вентиляторный, не только разумно, а и необходимо просто.
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Leave a comment