Цей рік видався щедрим на автомобільні заходи. Чого тільки вартий фестиваль OldCarLand. Також повернулись виставки-автосалони. Серед інших подій, 26 червня, в Києві відбувся парад ретро-автомобілів. Це щось новеньке, бо автомобільні паради в столиці проводять нечасто. Організатором виставки став оргкомітет фестивалю
OldCarLand. Учасниками параду-пробігу було більше 40 машин, добре відомих по ретро-виставкам OldCarLand. Так що чогось особливого не очікував. Однак були і рідкісні моделі - Škoda 100 і ГАЗ-24-10. Обіцяли ще тролейбус Škoda 14Tr, але я його щось не побачив. Ну а взагалі-то техніка була різнопланова: легкові авто, вантажівка, автобуси, тролейбус, мотоцикли і навіть трамвай (який мав приєднатися до пробігу на площі Перемоги). А от що погано - це не те, що більшість машин вже бачив; а те, що було багато тюнінгу.
Парад збирався на площі біля пам'ятнику-танку на Шулявці. Маршрут пробігу був такий: збори учасників, потім старт - станція метро «Шулявська» - станція метро «Берестейська» - станція метро «Шулявська» - площа Перемоги - вул. Димитрівська - просп. Чорновола - проспект Перемоги - станція метро «Шулявська». Потім - виставка на площі.
1. Учасники на проспекті Перемоги вишикувались в очікуванні пробігу.
Головне - вибрати зручне місце для фотозйомки:)
Враховуючи, що деякі автомобільні події пропустив, то міг би проігнорувати і ретро-пробіг. Та захотілось побувати на автомобільному заході, подивитись на дивну задньомоторну «Шкоду» і по ходу дозняти заброшку у селищі Сільгосптехнікум і засталкерити абандон в Софіївській Борщагівці. Так що поїздка видалась продуктивною, незважаючи на сильну спеку.
2. Вулиця Нестерова , біля кавобусу, була заставлена машинами.
3. Автобуси і тролейбус зібралися біля заводу «Більшовик».
Ну а поки не відбувся пробіг, можна спокійно перефоткати автомобілі.
4. Škoda 100 (1975 року), доволі своєрідного вигляду. Та ще з двигуном ззаду.
5. Виглядає трохи несуразно. Але машина цікава. Нажаль, в журнальній серії (якщо дочекаємось продовження в Україні), масштабна моделька Škoda 100 вийшла невдалою.
6. ГАЗ-М20 «Побєда» (кабріолет) ранньої серії - рідкісна нині модифікація.
Між іншим, цей автомобіль вперше побачив на
першому фестивалі OldCarFest.
7. ЗАЗ-968А «Запорожець».
8. ЗАЗ-968А, перероблений у кабріолет.
9. ГАЗ 21Р з бампером від другого покоління «Волги». Мішанина елементів від ГАЗ-21 різних років випуску.
10. ГАЗ 21УС - ГАЗ 21 третього покоління в люксовій версії. Хромовані бампери виблискують на яскравому сонці.
11. ГАЗ-69.
12. Спекотно. Тому ГАЗ-69 їде з відкритим лобовим вікном.
13. ГАЗ 3102. Вже олдтаймер.
14. Мотоколяска «моргуновка».
15. ЗІЛ 164. Добре знайомий по попереднім ретро-виставкам.
16. Fiat X1/9 - симпатичний і незвичний як для Фіата. Частий гість виставок.
17. На заході були присутні і телевізійники. BMW 5-ї серії (кузов E39) телеканалу «2+2».
18. BMW 2000 (E121) «Neue klasse». На OldCarLand-2016 його важко було сфотографувати, а тут - без проблем.
19. «Класичний» Мерседес - Mercedes-Benz 280SEL (Американська версія).
20. Післявоєнний Mercedes-Benz 170V.
21. Tatra 613, яку почали оклеювати в рекламу ще на весняному OldCarLand-2016.
22. Тим часом учасники виїжджають на проспект Перемоги для старту пробігу.
23. Мотоциклів приїхало багато.
24. Були і мотороллери.
25. Учасники розвернулися і під'їхали до Шулявського мосту. Стоять в очікуванні старту.
26. Дорожники роблять селфі на фоні автомобільного параду:)
27. Вперше бачу двохкабінну Газель Next. А взагалі в Україні нові Газелі, як не дивно, купляють.
28. Мотоцикл військо-історичного клубу висувається попереду колонни і... глохне.
29. ГАЗ-24-02 аеродромного супроводу на чолі колонни.
30. Старт!
31. Тюнінгована «Волга» з гучномовцем. З динаміка лунала музика.
32. ГАЗ М20 «Побєда» рідкісної модифікації кабріолет.
33. Мотоколяска СМЗ С3А. Недо-автомобіль, або пере-мотоцикл.
Пасажири маршрутки здивовано дивляться.
34. Мотоцикли, байки, мотороллери.
35. ГАЗ 69 а-ля військовий.
36. ГАЗ 21УС «Волга» - люксова версія 21ї «волжанки».
37.
38. Ще одна ГАЗ 21, заколхожена. Бампер і олень на капоті від машини другої серії.
39. Mercedes-Benz 170V. Боляче дивитись як старовинний автомобіль їздить по виступаючим люкам.
40. ЗАЗ 968А «Запорожець» гламурно-рожевий. На заводі так не фарбували.
41. ЗАЗ 968А тюнінгований, перероблений у кабріолет.
42. Тюнінгований Volkswagen Жук.
43. ЗАЗ 965А пізніх років випуску.
44. ГАЗ 24 «Волга» дивного кольору. Якийсь сіро-буро-зелений.
Цікаво, як називається такий колір?
45. ГАЗ 24-10 - рестайлінг ГАЗ 24. На виставках раніше таку модель не помічав.
46. Обрекламлена Tatra 613.
47. Лімузин-реплікар «Ексклюзив» 2005 року випуску.
48. ГАЗ 3102 - майже наступник ГАЗ 24.
49. BMW 2000 (E121).
50. Mercedes-Benz W108/W109.
51. Не вліз у кадр:(
52. Дивний агрегат - Škoda 100.
53. BMW 316 або 318 в кузові E21.
54. ВАЗ 2103.
55. ВАЗ 21011.
56. Іще ВАЗ 21011.
57. Оранжево-червоний ВАЗ 21011.
58. Volkswagen Golf I Cabriolet. ця модифікація випускалася з 1980 по 1993й - задовго після завершення виробництва базових хетчбеків першого покоління.
59. Затюнінгований Москвич 2140.
60. Land-Rover 109 (Series 2a).
61. ЗІЛ 164. Фотограф вибрав собі місце:)
62. КрАЗ тягне за собою тролейбус.
63. Тролейбус МТБ-82. Брав участь лише на старті. Розвернули на Шулявському мосту і все. Нажаль, неходовий.
64. ЛАЗ 697Р №2401, на якому я катався на екскурсію в 2009 році.
65. ЛАЗ 695Б кавобус. Тепер з новими номерами.
66. Ikarus 260.50. Взагалі без номерів.
67. Ikarus 256.
68. Ikarus EAG E94.20 Нарешті сфоткав з правого боку.
69. Saffle / Volvo B10MA-55 №5607.
70. Випадково була помічена КПТшна ГАЗель №9658. Оце так дивина! Не думав, що вони ще на ходу.
Після параду почекав поки учасники повернуться, щоб зняти відео. Може якось покажу. Ну а підсумовуючи скажу, що захід вдався. Звичайно, хотілося б побільше аутентичних автомобілів, а не тюнінгу. Але вже шо є - то є.