Автобусні маршрути №№ 30, 56 та 39 тролейбус проти Кільцевої Дороги

Oct 13, 2013 01:05

Дорога з індексом Т-10-27... для міста Києва просто Кільцева Дорога. Напевно, вона вже у всіх асоціюється з масовими заторами через "транзитні" вантажівки. І це доволі непоганий полігон для експерименту.



Розглянемо 2 пропозиції щодо Київських маршрутів Кільцевої дороги.
Перша пропозиція так само, як і у випадку з 37 автобусом та 7 тролейбусом лише висвітлює задумку про поєднання маршрутів:


І знову виникають точно такі ж питання і точно такі ж зауваження, як і згаданому вище записі.
Спробую знову описати переваги сполучення:
  • Маршрут відкриває жителям Пущі-Водиці безпересадковий доступ до Швидкісного трамваю і навпаки: жителі Борщагівки тепер можуть їздити на відпочинок у Пущу-Водицю;
  • Якщо пасажир їде з боку Пущі-Водиці в напрямку Жулян чи до Одеської площі, то він виконуватиме лише одну пересадку (так було і раніше, лише з залученням маршрутних таксомоторів). Точніше, цю пересадку можна буде зробити будь-де між Академмістечком та Борщагівкою.
Ну що ж... самісінька гола теорія... ще одна прихована ідея.
Друга пропозиція полягає у перетворенні автобусного маршруту №56 у тролейбусний (можна зі збереженням номеру). Спираюсь на те, що в подальших планах розвитку тролейбусної мережі планується протяг КМ Кільцевою Дорогою в напрямку аеропорту "Київ" (2 лінії по 6,7 км кожна). Для переведення маршруту у тролейбусний необхідно протягнути мережу ще до проспекту Леся Курбаса (це 2 лінії по 5,2 км. кожна)... у цьому варіанті ніякої ідеї не закладено.

Hint для допитливих: ідея, закладена тут у чомусь схожа на ідею з 91 автобусним маршрутом. У чому? Діліться здогадами у коментарях! Навіть якщо вам здається, що зовні нічого схожого між ситуаціями тут немає - спробуйте поглянути на ситуацію з іншої точки зору.

удобство города, транспорт

Previous post Next post
Up