Автобусний маршрут №91 та маршрутний таксомотор №220

Oct 12, 2013 23:57

Мені неодноразово доводилось користуватись маршрутами, вказаних у заголовку.


Спочатку мене дивувало одне і те ж питання - чому на 220-му маршруті останнім часом курсує значна кількість автобусів великої місткості? Згодом виникло ще одне: а чому існує такий "короткий" маршрут, як 91?
Відповіді на ці питання були знайдені після огляду та візуальної оцінки пасажиропотоку не тільки цих маршрутів, а й низки інших, серед яких найяскравішим виявився тролейбусний №42. Годі уявити що на ранок та під вечір салон 42-го маршруту з п'ятьма десятками пасажирів, що їдуть з Либідської нерідко (на Мій погляд) після Московської площі перетворюється у "консерву" з добрими дванадцятьма(!) десятками. Правда, при цьому на наступних зупинках починаються масові "випускання" з салону тих, кому треба "на технікумі", "на Мистецькій" чи ще десь. В результаті тролейбус порожніє до цифр площі Дзерджинського (перейменування у Либідську якої таке саме, як і перейменування вулиць Горького у Антоновича та Червоноармійської у Велику Васильківську. Вибачте, відволікся.) вже після Севастопольської площі. Хоча там вже можна зустріти купу костурів, серед яких виділяється 550 таксомотор.
Звичайно, що ранкова година-пік у напрямку ст. "Деміївська" виглядає з точністю до навпаки.

Історія 91 траси маршруту губиться в пітьмі "лихих 90-х" (у мене найпершою картою, на якій присутній цей маршрут є паперове видання 2004-го року, а передостання - 1991. Такі справи.), вже після відкриття Південного мосту мостового переходу. Маршрут був "підвізний", працював в парі з 92-м. Відрізнялись вони лише рухом вулицями лівобережжя: там, де 91-й маршрут курсує односторонньо по вул. Драгоманова - вул. Ахматової - вул. Ревуцького, 92-й маршрут курсував у зворотньому напрямку. На сьогоднішній день вцілів лише 91 маршрут, але під тягарем охочих їхати сполучення між Севастопольською та Московською площами варто розвантажити не лише 220 таксомотором, а й цим маршрутом.
Звичайно, Червонозоряний проспект і без цього обтяжений автотранспортом. Імовірно, що при закритті транзитного проїзду центром міста ситуація лише погіршиться, але це вже інше питання.


А Вам, шановні читачі та учасники спільноти, поки що пропоную пошукати ще одну ідею, закладену в маршрут таксомотору задовго до мене. А, можливо, почекаєте остаточної публікації, в яких я зберу всі ці ідеї докупи.

З.І. В процесі написання цієї статті мені знову згадались маленькі автобусні маршрути - №№ 5, 12, 19, 28... що могли б стати чудовим продовженням для 91-го, але не проходять через незначність пасажиропотоку у порівнянні з проспектом Червонозоряним.
До речі, продовження маршруту до Виставкового центру чи до вулиці Бурмистенка (як я вже пропонував раніше) за пасажиропотоком можуть і пройти, бо такий підхід теж є серед моїх ідей... але давайте цей варіант обговоримо після повної картини задуму!

удобство города, транспорт

Previous post Next post
Up