Тролейбусний маршрут №7 ft автобусний маршрут №37

Oct 12, 2013 22:31



Зараз я хочу висунути на розгляд одну ідею. У досвідченого транспортника вона з одного боку викличе інтерес, а з іншого боку - справедливий вигук "хвора фантазія!", "полюція!" чи "фломастери!" (діалекти, кхе-кхе). Ну що ж, наведений мною приклад на реаліях Києва я й сам розцінюю з другої точки зору, однак вкладена до нього рушійна ідея, на Мій погляд, смислу не позбавлена. Причому ідея ця приходила не тільки мені.

Що можна зробити з цієї пари маршрутів? Об'єднати!
Одразу ж постають справедливі зауваження:
  • "Як це ще об'єднати маршрути різних видів транспорту?"
  • "А як же буде зі сполученням у передмісті, якщо транспортний засіб стоїть в заторі перед станцією метро "Берестейська"?" (шляхопроводи біля станції "Нивки" чи на площі Героїв Бресту також годяться)
  • "Вдень з передмістя практично ніхто не їде, а вздовж проспекту Перемоги хоч трохи людей є" (це вже зі слів одного кондуктора з маршруту №37)
  • "Ем-м, ЕМНИП 37 автобус приміський, а тролейбус, начеб-то міський. Нє?"
і т. д...
Вага зауваження встановлюється в залежності від поточної ситуації: із затримкою в заторі звикли боротись оперативним вкороченням маршруту, здійснюються ??-ефективні (префікс підберіть на свій смак) спроби змінити трасу маршруту тощо. Але давайте розглядати не реальну трасу, а ідею на її прикладі. До того ж, у світлі переходу на нову систему оплати проїзду варто подбати і про маршрути, що були б зручними у такому випадку.

В реальному житті маршрут сьомого тролейбусу пролягає проспектом Перемоги. Ех-Святошинський приміський трамвай №5, що курсував від заводу "Більшовик" до теперішньої а/с "Дачна". Нині цей маршрут дублює Святошинсько-Броварську Лінію (М1) від станції "Шулявська" до станції "Житомирська" (станція "Академмістечко" від кінцевої зупинки маршруту розташована в пішій доступності), тож при проблемах з рухом на (М1) ним можна скористатись. В той же час автобусний маршрут охоплює лише станції "Святошин" та "Житомирська" і спрямований до передмістя - житлового комплексу "Західний".
Об'єднавши ці два маршрути в один ми отримаємо:
  1. Маршрут з властивостями магістрального та приміського, з достатньою кількістю рухомого складу
  2. Для пасажирів з передмістя без посадки в метро чи пересадки стають доступними маршрути, що мають свої зупинки на станціях "Нивки", "Берестейська" та "Шулявська" і навпаки: з цих станцій в Житомирському напрямку відкривається доступність без користування метрополітеном чи зайвою пересадкою (яка забирає певний час)
  3. ...інші пропоную визначити самостійно в коментарях...
Приклад має кілька очевидних і неочевидних недоліків, що складно виділити через поточну ситуацію. Вкажу лише на недолік самої ідеї: об'єкти-супутники, до яких буде пролягати такий маршрут, можуть значно підвищити інтенсивність відносин з містом. І їх території можуть бути з часом включені в межі міста. Скільки вже міст потрапляло у такий "містобудівний зашморг" - порахувати складно. У Нашому випадку це не факт, але можливість не виключена.



Звичайно, все це за умови (і не тільки!) не настільки навантажених проспекту Перемоги, прилеглих до нього доріг та розв'язок.

удобство города, транспорт

Previous post Next post
Up