Автобусний маршрут №5.

Oct 12, 2013 18:03



Вперше траса цього маршруту зустрічається на схемі пасажирського транспорту Києва у 60-х (?) роках ХХ століття у вигляді трамвайного маршруту №10. Маршрут пролягав з Залізничного вокзалу через Паньківщину та Нову Забудову до селища Предславинське, там перетинав річку Либідь, повертав від Байкового кладовища до Московської площі, і звідти прямував далі - до Голосіївської площі, де в нього була на той час кінцева зупинка. За кілька десятиліть цей маршрут вкоротять до Московської площі, а на початку ХХІ століття трамвайне сполучення в тому напрямку закриють.
На заміну прийшов маршрут автобусний з порядковим номером 5, розворот виконує він біля Московської площі під Деміївським ринком. Здавалось би, що автобусний маршрут, який курсує центральною частиною міста повинен мати попит. Так і є лише в ранкові години-пік, а пасажирів вдень та надвечір ледь зо два десятки набереться (а то і менше). Перевантаженість автотранспортом вулиць Антоновича/Червоноармійської та Жилянської/Саксаганського привабливості маршруту не надає... Лише дивом на рейс виходять автобуси великої місткості замість мікроавтобуса.

Пропозиція щодо виходу зі скрутного становища має такий вигляд:


Тобто, не лише повернути маршрутові ділянку від Московської до Голосіївської площі, а й долучити відтинок від площі Голосіївської до вул. Бурмистенка (Голосіївський парк) з виконанням розвороту під шляхопроводом.

Переваги для пасажирів:
1. Маршрут пролягає паралельно Куренівсько-Червоноармійській Лінії (М2). Доступні станції "Олімпійська","Палац "Україна", "Деміївська" та "Голосіївська". Тобто, немає необхідності користуватись метрополітеном, якщо Ваша поїздка здійснюється в межах названих станцій. Це дозволяє розвантажити (М2), а в разі надзвичайної ситуації на лінії - взяти перевезення у напрямку на себе.
2. Кінцева зупинка - Центральний залізничний вокзал. Він стає доступним без використання метрополітену для від'їжджаючих з Києва, а для приїжджаючих та туристів стає доступним Голосієво.
3. Ділянка проспекту Голосіївського від однойменної площі до кінотеатру "Загреб" має високий попит на пасажирські перевезення. Хоча деяка частина пасажирів користується маршрутними таксомоторами, тролейбуси маршрутів №№ 12 та 43 на її початку набирають до 50-60 пасажирів (у пік інтервали на маршрутах 8 хвилин, вдень - 16).
А тепер про малоприємні недоліки:
Московська площа не дивлячись на реконструкцію все ще страждає від заторів та "тягнучок". Особливо, коли мова заходить про лівий поворот (посилання: http://old.wikimapia.org/#lat=50.4070501&lon=30.5161421&z=17&l=0&m=b ) після проїзду під естакадою вбік Солом'янки. Нерідко на нього збирається не один, а два чи навіть три (!) ряди. Це залежить від зустрічного потоку транспортних засобів, тобто з боку Солом'янки - чим більше їде звідти - тим довше доводиться чекати на повороті, та тим більше бажаючих розвернутись стає в чергу.
P.S. Розмова про цю ідею з questrum завершилась несподівано ще однією пропозицією: об'єднанням маршруту №5 з маршрутом №20, що прямує від ст. м. "Либідська" до масиву "Корчувате". Врахувавши, що в зазначеному Ним напрямку також курсують тролейбусний маршрут №1 та автобусні №№27, 39 та 52, є варіант долучити один з останніх.
Також можливе долучення до траси автобусних маршрутів №№ 12, 19, 28..., але це малопривабливий варіант.

Ось так виглядає траса на "чернетці" з варіантами долучення:


Скарги? Ідеї? Побажання? Критика? Будь-ласка в коментарі.

общественный транспорт, автобус, удобство города

Previous post Next post
Up