Oct 02, 2012 23:38
«Богиня шопінгу» чи все-таки «Богиня шокінгу»?
Довгоногі красуні, яскравий макіяж, епатажний стиль, подеколи з вуст лунають неадекватні думки та нецензурна лексика, але ж це героїні реаліті-шоу «Богиня шопінгу» на ТЕТ.
Шоу свою діяльність розпочало на початку 2012р. Щотижня у змаганнях ТЕТ беруть участь 4 дівчини. На початку програми вони демонструють свій гардероб, а згодом вирушають по крамницях. Проект ставить дівчат в абсолютно однакові умови: однакова для всіх суму - дві тисячі гривень та 4 години на шопінг.
Тут все і починається: дівчата з різних куточків України, з різною віковою та ваговою категоріями, з різних соціальних становищ, а що найголовніше - з різним розумовим рівнем розвитку розповідають про себе та показують свій гардероб. Все було б зовсім нецікаво та без елементів шоу, якби не ведучий програми і модний експерт - Грачов Данило та його змінні колеги чоловічої статі, які коментують кожен крок учасниць.
Шов маст гоу он!!! Що лише не тримають у власних шафах учасниці проекту. Як коментує подеколи Володимир Дантес: «Це на випадок, якщо я зійду з розуму». Іноді Андрій Джеджула видає нецензурну лексику, коли бачить якусь неадекватність, також часто називає, що знаходимося в гардеробі С. Пєнкіна чи С. Звєрєва. Олексій Дурнєв, ведучий програми «Дурнєв +1», іноді перегинає з відвертими думками стосовно учасниць, проте його оцінки є завжди об’єктивними. Найстриманішим намагається бути в коментарях Данило Грачов, проте коли деякі образи виходять за межі його уяви, то модного експерта годі стримати і зупинити.
Дівчата-учасниці бувають різними: одні з гарним смаком, інтелектуальні особистості, а інші - повна їм протилежність. Проте кожного тижня змінюється завдання стосовно образу, адже одного разу потрібно йти нібито на знайомство з друзями хлопця, а іншого від пляжної вечірки до знайомства з батьками другої половинки.
Розважальне шоу мені спочатку навіть дуже імпонувало: кумедні ситуації, неординарні люди, чудо-коментарі, проте коли йдуть зйомки 5 сезону, то вже важко здивувати, вишукають якихось «антикваріатів» і «ексклюзивів», аби глядач не втрачав інтересу. В цьому реаліті-шоу не без мінусів: йде зображення дівчини не як еталону краси і стилю, а як потенційного «рагуля». Також програма ведеться російською мовою, а ті учасниці, які розмовляють українською, намагаються перейти на російську, викликаючи ще більше глузувань з боку коментувальників. Деякі учасниці розповідають на камеру про своє особисте життя, діляться різними досвідами, що належать до категорії «не для преси», «не для камери».
Але варто побачити власними очима цей проект на ТЕТ і все-таки вирішити для себе «Богиня шопінгу» чи «Богиня шокінгу»?
http://www.youtube.com/watch?v=8mdemkt5f