Шулявський шляхопровід-3: нові прогони

Oct 23, 2019 20:32

Третій фоторепортаж про будівництво нового Шулявського шляхопроводу трохи затримався. Річ у тому, що наприкінці літа темп робіт уповільнився, а під мером Києва «захитався стілець», тому найвидовищна частина - насування прогону над проспектом Перемоги - неодноразово зсувалась. Хоча від середини червня до кінця жовтня встигли зробити дуже багато: доробили ростверки і збудували опори, залили стіни-перегородки і підпірну стіну біля заводу «Більшовик», зварили прогони мосту і деякі з них перевезли на місця монтажу. Залишались лише прогони над проспектом. Спочатку їх збирались перевозити на День Незалежності. Потім планували на святкові триденні вихідні. Але накриття проспекту прогоном відбулося на минулих вихідних, 20-го жовтня. Таким чином, міст отримав довершений вигляд.



1. Шулявський шляхопровід за 5 місяців отримав довершений вигляд.

Нажаль, процес переїзду прогонів я не відзняв. Це було видовищно. Однак у мене немає інформаторів, і про транспортування прогону над дорогою дізнався випадково - з онлайн трансляції на Youtube, коли їхати було пізно. Але, незважаючи на це, намагався слідкувати за ходом робіт протягом декількох місяців. Тому є що вам показати.



2. Опори на краю проїжджої частини з боку станції метро «Шулявська» вже готові.



3. Зі сторони вулиці Вадима Гетьмана, біля цеху заводу «Більшовик», заливають ростверк і нарощують опори.



4. Опори підпірної стінки зроблені до рівня дороги. Ростверк частково забетонований. Перехожі кажуть, що заливати бетоном пісок, без основи зі щебню неправильно і тому міст не простоїть.



5. Стінка-опора з боку вулиці Гетьмана майже збудована.



6. Біотулети для будівельників.



7. Територія будмайданчика у липні поки порожня.



8. Перший прогін біля вестибюлю метро вже на своєму місці.



9. Опори зі сторони станції метро «Шулявська» вже забетоновані.



10.



11. З протилежного боку проспекту Перемоги верхівки опор тільки застигають. Як і припускав, ці металоконструкції - опалубка для верхніх стійок опор.



12. Перший прогін зблизька.



13. Цей же прогін зі сторони вулиці Довженка. Праворуч видно тротуарну частину мосту.



14. З боку вулиці Довженка ростверки і перегородки тільки почали заливати.



15. Другий прогін (над тротуаром біля метро) чекає на перевезення.



16. На початку жовтня будівельний майданчик, який наприкінці липня був порожній, заповнився бетонними конструкціями опорних стінок.



17. Ростверки біля опор підпірної стінки під заводом «Більшовик» вже майже повністю забетоновані.



18. Опорну стінку зі сторони вулиці Вадима Гетьмана вкрили ізоляцією.



19. Після дощів і людей, що викидають сміття, роботи будівельникам додалося.



20. Станом на 9 жовтня другий прогін (над тротуаром біля вестибюлю метро) вже насунули.



21. І я нарешті побачив будівельний транспортер «Мамонт».



22. Перший прогін з боку пішохідної доріжки.



23. «Мамонт» збоку. Шкода, що не довелося побачити його в русі. Здвоєні колеса можуть обертатися в усі сторони і підніматися.



24. Опори з боку вул. Гетьмана в процесі бетонування.



25. Частина стійок-опор вже готова.



26. Будівництво зі сторони вулиці Довженко. Тут в'яжуть каркас і заливають бетоном опорну стінку з'їзду на проспект Перемоги.



27. Вигляд будівельного майданчику з боку вул. Довженко станом на 24 серпня. Схоже на досипання насипу під заїзд на міст.



28. А ще щось викачують.



29. Опорні стінки зі сторони вулиці Довженко вже забетонували.



30. Біля цеху заводу «Більшовик» почали в'язати арматуру підпірної стіни (15 жовтня).



31. Арматура.



32. Третій прогін на стапелях. Хоча повинні були перевезти.



33. Під край другого прогону, біля вестибюлю станції метро «Шулявська», підставили підпорки. Навіть тролейбусну контактну мережу під мостом зняли. А це значить, що готуються до перевезення прогону над проспектом Перемоги. От тільки коли це відбудеться? З 11 по 14, а потім і 15-16 жовтня прогін не насунули.



34. А насування прогону над проспектом відбулося рано вранці у неділю, 20 жовтня.



35. Поїхав наступного дня і побачив лише зварювання стику другого і третього прогонів.



36. Тролейбус-техдопомога проїжджає перехрестя. Чому не додумались запустити регулярні тролейбусні маршрути, хоча б у бік Дегтярівської, - загадка.



37. Проспект Перемоги з боку центру.



38. На з'їзді з шляхопроводу в бік Святошино довбають опорні стінки.



39. На вулиці Довженко знесли частину підпірної стіни і помітно кран.



40. Кран непростий - багатовісний, із двигуном на шассі.



41. Ним виявився 12-вісний(!) кран KATO NK-1200S.



42. На мосту щось зварюють.



43. Перший і другий прогони шляхопроводу. Вигляд зі сторони вестибюлю метро.



44. Другий і третій прогони.



45. Прогін поки що стоїть на типчасових підпірках над опорою. І тут чую занепокоєння: а чи безпечно і надійно? Ну, поки стоїть.



46. Прогін над проспектом Перемоги з боку Святошино.



47. Міст здалеку. Тепер вже не залізобетонний, а металевий.

Як вважаю, основна частина робти вже проведена. Нажаль, найвидовишніші моменти (перевезення і насування прогонів) не зміг побачити. А далі будуть насипати насип з боку вул. Гетьмана, асфальтувати (цікаво, як асфальтувати поверх металу?), завершення реконструкції з'їздів з мосту і в далекій перспективі - знесення цеху №5 заводу «Більшовик» та будівництво з'їзду-заїзду з проспекту Перемоги на його місці. Але це затягнеться надовго. Тому хочу запитати: чи є сенс продовжувати спостерігати за подальшим ходом будівництва? Напишіть, будь-ласка, у коментах.
Previous post Next post
Up