Про Київську дитячу залізницю я вже писав 5 років тому. Але з того часу на дитячій вузькоколійці відбулися зміни: буквально нещодавно провели її реконструкцію, заодно осучаснили Сирецький парк. Тому вирішив подивитись на проведений ремонт, сподіваючись, що на День Незалежності України замість стандартного тепловозу подадуть паровоз.
1. Оновлена дитяча залізниця в Києві.
Оскільки розгорнутий фотозвіт вже робив, то сконцентрувався саме на змінах. Тим паче, після того як дізнався, що паровозу немає, перехотілося фотографувати. Так що назнімав зовсім трохи.
2. Перед входом в Сирецький парк збудували вхідну арку і поставили пам'ятник паровозу.
3. Паровоз Ов відвідувачі буквально обліплюють. І навіть діти, попри заборону, лізуть на нього.
Тому відзняти без людей складнувато.
4. Перед пам'ятником жертвам Сирецького концтабору оновили плитку.
5. В парку встановили навігацію. Невже раніше можна було заблукати?!
6. Станцію «Яблунька» перейменували на «Київ-Пасажирський дитячий». Крім того, збудували нову платформу і будівлю вокзалу.
7. Будівля вокзалу на дитячій залізниці схожа на вокзал «Київ-Пасажирський». Напевно, через таку аналогію перейменували станцію.
8. Всередині вокзалу гламурно.
9. Чекав, що на День Незалежності України подадуть паровоз. Ніт! Їздить той самий тепловоз ТУ7А. Правда, в процесі реконструкції дитячої залізниці його перефарбували і затюнінгували.
10. Вагончики.
11. Перехід через колію.
12. Перед переходом поставили попереджаючий знак, що переходити колії можна лише пішки і не відволікаючись.
13. Стенд з локаціями парку. В основному, це дитячі та спортивні майданчики.
14. Доріжки заасфальтували. Встановили нові LED ліхтарі.
15. Вокзал - як «Київ-Пасажирський» в мініатюрі.
16. Станцію огородили парканом, щоб не бігали по колії.
17. Ходити по коліям суворо заборонено, тому що відеоспостереження і ВОХР (сам бачив).
18. А трохи далі - хочеш: переходь колії, хочеш: сиди на рейках:)
19. Тепловоз підмарафетили. Але світлодіодні фари виглядають дурнувато. Як «ара-тюнінг» на «Жигулях».
20. Перефарбували не тільки тепловоз, а й вагони.
21. Пікетний стовпчик, такий же, як і 5 років тому. Означає 100 метрову відстань.
22. Вздовж колій для чогось зробили стенди з областями.
23. Сирецький парк і дитячий майданчик.
24. Київська дитяча залізниця як справжня «доросла». Хіба що, має вузьку колію.
25. Світлофори тепер теж нові - прямокутні. На звичайних залізницях старі світлофори також замінюють на такі.
26. Станція «Вишенька», яку перейменували на «Залізничну», як і «Київ-Пасажирський дитячий», обгороджена новим парканом. Вхід на станцію або не знайшов, або не хотів шукати.
27. Стенди з областями натикані дуже близько один від одного. До того ж, незрозуміло яка їхня суть. Для вивчення географії?
28. Кілометровий стовпчик. Довжина всієї дитячої залізниці - всього лиш 2,5 кілометри.
29. Парк оздобили газоном.
30. Знову повертаюсь до головного вокзалу «Київ-Пасажирський дитячий».
31. Знову - той самий поїзд. Шкода, що «обломали» з паровозом. Він же повинен їздити на День Незалежності?!
32. Ще одна новація - збільшення кількості вагонів. У 2014-му було два. Зараз - аж шість!
33. Зупинка поїзда.
34. Як то кажуть, чекаю вас знову на сторінках блогу.