Тайвань. Трамвайне, ч.1

May 13, 2013 23:59


Скажу одразу, на сьогоднішній день трамваїв на Тайвані немає, а весь електротранспорт представлений двома мережами метрополітену - в містах Тайпей (північ) та Гаосьон (південь). Також в стадії будівництва знаходиться метро Тайджона (центр) і велика міжміська система метрополітену Тайпей - Міжнародний аеропорт Таоюень - Джонлі - Таоюень. Ось і весь електротранспорт, крім електрифікованих залізниці та HSR.


Наземний транспорт в Тайванських містах представлений автобусми, точніше величезною кількістю автобусів, які знаходяться у власності досить великої кількості компаній (в Тайпеї таких 15). Зрозуміло, що провізна здатність ціього діла обмежена, а метро скрізь не побудуєш... До речі, останням теза до Тайванських владних інституцій дійшла не відразу, а тільки після провалу проекту метро в Гаосьоні, коли лінії розраховані на 6 вагонів уже 5 років працюють в режимі 3-вагонок, а одна із ліній так взагалі повітря возить навіть в тих трьох вагонах. Економічна поразка проекту Kaoshiung MRT привзела до спаду MRT-ефйорії, оскільки після Тайпейського успіху багато хто вважав що метро є універсальним засобом від усіх бід. Кінець-кінцем, проекти MRT не заморозили лише там, де завершення є близьким: це два вищезгаданих будівництва, хоча міжміська лінія має дещо іншу природу, а та її частина, яка стосується міста Таоюень відкладена в довгий ящик.

Саме це, наскільки я розумію, стало приводом для того, щоб звернути погляд на LRT. На сьогоднішній день є проекти LRT в двох містах: це Тайпей, (якщо точніше, Новий Тайпей, район Тамшуей) та Гаосьон. Останнє місто отримає свій трамвай раніше (уже в 2014), тому з нього і почну.

Особисто я був шокований, коли дізнався про трамвайні проекти Гаосьона, випадково серфлячи інетом. Поступово розбирачись із усім, ось що я накопав.

Запланована лінія буде заміною для нинішнього кільцевого автобуса, який робить коло із центром приблизно в точці перетину двох перпендикулярних ліній метро. Лінія буде вуличною (крім декількох перибережних ділянок, на котрих, схоже, використовуватиметься землевідвід закинутої залізниці в порт), і, судячи з картинок, заради неї "відкусять" декілька смуг від вже існуючих доріг. Скажіть це нашим відповідальним за містобудування - так вони ж удавляться
Єдине що різнить цю систему від звичайніснького вуличного трамвая - це відмова від контактної мережі. Буде використана концепція із швидкозарядними енергозберігачами, які зараджатимуться на зупинках. Уже відомо, що поставлятиме рухомий склад іспанська компанія CAF
Вартість першої черги (всі роботи по лінії та РС): $190М.
Ширина вагонів: 2650 мм.
Вольтаж: 750В
Колія: 1435 мм. , на частині лінії суміщена із 1067 мм. під'їздної колі в порт Тайванських Залізниць.

Планується будівництво в дві черги: перша  - зелена (2014), друга - синя(2017).


І декілька посилань із матеріалами вдогонку
Проект http://mtbu.kcg.gov.tw/cht/project/20120608_en.pdf
Публікація про виграш тендера CAFом http://www.railwaygazette.com/news/single-view/view/kaohsiung-picks-caf-to-build-catenary-free-trams.html
Презентація раз http://www.youtube.com/watch?v=zFAwYaFby04
Презентація два (якість погана) http://www.youtube.com/watch?v=09RzJTmnwq8

тайванське, транспортне

Previous post Next post
Up