Իմ Մարգարեն / Գարեգին Նժդեհ / մաս 3

Aug 25, 2010 02:39

Մեր առաքելությունը ոչ միայն  այս գաղափարախոսությունը կրելու մեջ է, այլ բոլորի սուրբ մասունքը դարձնելու մեջ, առավել ևս  բանակի և ապագա սերունդների: Եվ չմոռանանք  Սպարապետի պատգամը.ՙ Երբ խոսքսդ սրբազնորեն բարձր առարկաների մասին է, աշխատիր, որ նրա վրա հետքերը լինեն և’ սրտիդ,և’ մտքիդ արյան՚:

Չմոռանանք, որ նրա գաղափարախոսությունը ներաճում է ազգային կրոնին, և միգուցե ավելի ազգային է:

ՙ Հարանվանական է ժողովուրդը- կաթողիկ է, բողոքական և այլն,- ցեղը միշտ էլմի է և ամբողջական՚: Եվ նժդեհյան գաղափարախոսությունը ամբողջական է և ամբողջացնող, և միգուցե մեր նոր կրոնն է, որ դեռ չենք զորել ընդունել:

Հայրենիքն ու հայրենիքի պաշտպանությունը, հայրենապաշտությունն էր նրա կրոնը:

ՙԻնքնապաշտպանություն- ահա մեր նոր կրոնը՚:

ՙՓտած են մեր հին զենքերը ,եղծանված է մեր հին մագաղաթը: Նոր  ավետարանի խոսքը պիտի լսենք հիմա,-ավետարանը արիության:Մի նոր գիրք պիտի դրվի մեր ժողովրդի ձեռքը- ավետարանը արիների՚: Ահա նրա կրոնը և նրա գաղափարախոսությունն է այդ նոր սուրբ գիրքը:

Ինչքան էլ փորձենք անհնար է ՆԺդեհին ավելի լավ բնորոշել, քան իր իսկ մտքերից վերցրած պատառիկներով.

ՙՆահատակները... Այդ մեծ մեռելները ամենեն քիչ իրենց և իրենց կուսակցությանց կպատկանին, ամբողջովին իրենց ցեղին և պատմության: Չկան կուսակցական նահատակներ ու հերոսներ, կա և կմնա ազգային  մարտիրոսությունը և հերոսականը՚

ՙՊատմական գործիչը  պատկանում է ոչ միայն իր դարաշրջանին, անցյալին, այլ իբրև էություն ապագային:Իբրև զարգացող ոգի նա երևան է գալիս բոլոր եկող  անցնող սերունդների մեջ, որով նա միշտ էլ ժամանակակից է: Պատմական անձը քարեղեն արձան, քարացած էություն չէ, այլ հավերժաշունչ ոգի՚:

ՙԱռաքյալի սիրտ,իմաստասեր գլուխ, ադամանդ  ճակատ - ահա կատարյալ առաջնորդը՚:

Ի վերջո ինչ է պատգամում Նժդեհը մերօրյա գահակալներին.

ՙԳահ թե ոգու մեծություն- դրված այս երկընտրանքի առջև, ես պիտի ընտրեի վերջինը: Ինչ արժեն գահերը, երբ նրանց վրա բազմում են հաճախ մարդկային ցեղի ամենաեղկելի ներկայացուցիչները՚:

Previous post Next post
Up