סופש ראשון

Mar 19, 2012 05:24



את הסופש הקדשתי לכמה דברים:
ראשית, קראתי מאמרים שעזרו לי לתכנן, לפחות באופן ראשוני וגס, את הניסוי שאני רוצה לבצע בשמרים. אני חושב שאולי אני אפתח בלוג בדיוק בנושא הזה. לא כל כך בשביל הקהל הרחב - אם כי הוא כמובן מוזמן - אלא יותר בשבילי. הכתיבה תעזור לי ללמוד את הנושא יותר לעומק.
שנית, הסתובבתי קצת באזור ביום שבת. לא הרבה - רק עד קצה הרחוב וחזרה, אולי שלושת רבעי שעה. אבל הספקתי לקנות לי אוכל במסעדה סינית לצהריים (בקר בפלפל, עם אורז ואגרול), ופיצה לארוחת ערב (בלי תוספות - כי היה להם רק בשרים או ירקות). זה היה נחמד, אבל לא בשמיים.
שלוש, ראיתי טלוויזיה. כלומר במחשב, אבל תוכניות טלוויזיה - מצב האומה, המפץ הגדול, קאסל, מחסן 13. זה מעביר את הזמן ומשכך קצת את הגעגועים (בערך. כשצפיתי במפץ הגדול הרגשתי קצת קרוב למירי - אנחנו תמיד צופים בזה יחד.)
ארבע, הבוקר היה יום כביסה. זה היה מוזר לכבס את הבגדים מחוץ לדירה. ולשלם על זה. זה עולה 1.25$ למכונה (אחת לכהים ואחת לבהירים) ו1.25$ למייבש = 3.75$ ליום כביסה. ואפילו קיפלתי כביסה.
וגם טיטאטתי את הרצפה ושטפתי כלים היום (שנשארו מאז שישי בערב).

מחר מתחיל שבוע עבודה חדש, שיכלול גם הרבה סידורים אחרים חוץ מעבודה. אני מקווה ללמוד קצת על המיקרוסקופים, כדי שאוכל לתכנן יותר טוב את הניסוי.

food, life in america

Previous post Next post
Up