я вже кілька років збиралась написати пост на цю тему, але не знаходилось часу.
спочатку в них було "обов'язкове" нав'язування додаткових послуг з пакування в розмірі 3,6 грн/шт - небагато начебто, але на відправленні 100 посилок, то вже сума до того ж реально ніякого пакування не роблять (якщо ти сам все спакуєш і принесеш готове до відправлення).
потім почались казочки про якесь особливе пакування і коробки, які можна придбати тільки у відділеннях УП.
потім після чергової зміни тарифів у березні 2017 р у найближчому відділенні мені сказали, що все: ми круті і посилок без оцінки вартості вже не приймаємо, оголошуйте цінність і сплачуйте за неї.
сьогодні, коли хотіла зробити замовлення на кідстафі і обрати доставку УП, дівчина продавець довго бідкалась про те, що зараз, щоб відправити посилку в село (мені потрібна відправка до батьків) треба додатково сплатити 15 грн і ніяк інакше, що по "старому" вже відмовляються приймати.
на кідстафі багато гнівних тем з цього приводу, чоловікові теж продавці з аукціонів про те саме співають, але можна скільки завгодно плакати і нічого не змінити, а можна витратити зовсім трохи часу і вирішити питання до "наступного покращення".
отже, на сьогодні в покращенній УП з'явилась низка нових послуг, а саме Укрпошта стандарт і Укрпошта Експрес - про це трохи згодом теж напишу, тарифи можна побачити на фото з
сайту і саме ці послуги зараз нав'язують у відділеннях, особливо, віддалених від Києва.
і про
Універсальні послуги вони звичайно ж "не знають", бо це їм вже не вигідно і, можу припустити, що за "негласной" директивою вони "змушені" продати саме ці послуги.
всю таблицю не додаю, з нею можна на сайті ознайомитись, вирізала частину послуг, якими саме я частіше користуюсь. різниця відчутна (хто не знає, як порахувати, можу пояснити). до речі на сайті УП є
калькулятор для більшої впевненості, що те, що я бачу на власні очі на офіційному сайті і те, як я це розумію, співпадає, телефонувала на гарячу лінію підприємства тел 0 800 300 545, де мене запевнили, що вид і тип послуг обирає УВАГА!!!! клієнт, йому можуть запропонувати інше, але вибір залишається за клієнтом!!!!!!
ніяких довідок про те, що Ви малозабезпечена людина тощо і Вам мають надати послуги за універсальними тарифами, надавати НЕ ПОТРІБНО!!!!
в разі, якщо Вам відмовлять у прийнятті відправлення за універсальними послугами, Ви маєте право звернутись зі скаргою на гарячу лінію, написати ел. листа або письмо звернутись до УП!
у мене ВСЕ!
ps ні не все))) стосовно експрес доставки: нещодавно чоловіку відправили посилку за такою послугою, йому зателефонували і сповістили, що доставка буде додому з 11 до 17-00!!! кому вони в цей час доставляти будуть - загадка, люди ж не працюють, а чекають, коли ж приїде кур'єр УП. а якщо Вас немає вдома, то забирайте на наступний день самі у відділеннях ))))
сервіс на межі фантастики)))