Мабуть, лише лінивий вчора не запостив новину про те, що на оновленій Двірцевій вчора у тестовому режимі вперше запустили фонтан. Звісно, я також пішов послухати заспокійливий шум води, але відео наразі не знімав, а лише трохи пофотографував та пішов пити пиво.
2. Висадка з приватних авто та таксі буде відбуватися у максимально живописній обстановці - у тіні дерев та під плескіт струменів фонтану. Бракує лише лише звуків арфи та співу райських пташок
3. Простір біля води відразу наповнився людьми - сидіти неподалік води значно приємніше. Як на мене, фонтан дуже класно доповнює атмосферу площі та додає їй затишку та якоїсь домашньості. Хоча звісно у фейсбуці вже повно коментарів, що "це ж вокзал, тому тут все має бути максимально суворо!".
4. Важливе уточнення - паркан тимчасовий на час робіт. Коли все буде готово - його приберуть.
4. "Та для кого потрібні ці лавки біля вокзалу??? Та хто тут буде сидіти??? Приїхав і відразу пішов на потяг!" В реальності вільну лавку знайтии майже нереально. Несподівано виявилося, що сидіти на свіжому повітрі під деревами з видом на фонтан значно приємніше, ніж всередині вокзалу.
5. Вже спокійно можна замовляти додаткові лавки - пустувати вони точно не будуть.
6.
7.
8. У сквері біля автостанції також всі лавки зайняті.
9. Цікаво, що люди рівномірно роззосереджуються на площі перед входом, а не кучкуються прямо біля дверей, як до реконструкції, коли тротуар був таким вузьким, що зараз би ледь потрапив у кадр.
10. Це асфальтують проїзд для приватних авто. На наступному тижні вже мали би завершити та відновити рух.
11.
12. Поки на Чернівецькій біль, страждання та земляні роботи, деякі водії автобусів їздять трамвайними коліями.
13. З одного боку, я їх розумію - на Чернівецькій зараз реальний пиздець. Але з іншого, у момент, коли автобус, не вмикаючи поворотник, так різко завертає на трамвайну колію, що його дзеркало пролітає у лічених сантиметрах від твоєї голови, мимоволі посилаєш промінчики добра його водію.
14.
15. До речі, віднедавна на двірцеву знову їздять екс-берлінські Татри 6-го маршруту і приємно бачити, що висота платформ дозволяє їм нормально відкривати двері.
16.
17. Поки на зоні приватних авто кладуть асфальт, багато хто заїздить на половину громадського транспорту і знаходяться навіть такі особливо обдаровані, які їздять нею проти руху.
18. Та й таке.
Дивіться також:
Привокзальна площа здорової людини